Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Tudok segiteni! Adatlapon elérsz!
Sziasztok!

ZXR 400-hoz keresek alsó olajdeklit!
még mindig akku nézzétek ezt a bannert 8,6Ah-ás de 190 az inditóáram,és 1cm-er alacsonyabbhttp://akkumulatoroutlet.hu/bi... ez elviseli a generátor?
ja majd néhány hét múlva lesz aktuális a dolog anyagi okok miatt. majd ha kell a cucc, mindenképpen megkereslek
okés vettem! köszi a segítséget mindkettőtöknek!
Ha gondolod, van gyári dobom Zxr 400 L3 amin volt.biztosan jó rá
Yautja volt itt régen egy srác aki csinál bukógombákat, zxr 400a volt neki is, arra is csinált, 20 919 11 79 ezen a számon eléred.. a nevét ne kérdezd, már elfelejtettem :D mond h innét vagy a fórumról
Te sztem az gyári "horpadás" mind a 2 oldalán van azért ha koppra elfordítod a kormányt a hüvelkyujjad elférjen.
ma volt egy kisebb perecem. fékkar letört meg a kipufogó dob megsérült. lett rajta egy apró rés. a hangján nem lehet észrevenni, de azért én mégis lecserélném, mert esztétikailag sem a legjobb látvány. kicsit be is horpadt. érdekelne, hogy tud-e valaki dobot erre a szériára. ja és mondjuk bukógomba sem ártana, mert az faszán le lett radírozva. akinek van ötlete, hogy hol és mennyibe kerülnek ezek a cuccok, legyen szíves, írjon! '94-es zxr 400 köszi!
Most nézem,hogy már le is vette az ember a hírdetést! Lehet hogy lefoglalózták?
Hali! Ezt a KAWASAKI-t nem foto shoppal rakták oda! Helyszin: Euro-ring, " a hajam még mindíg jól áll". Az ember általában motorozni jár pályára,nem szerelni! Ha meg valami tudom hogy szar akkor elbontom vagy vagyok olyan gerinces hogy megmondom mi a baja! Na tehát ! A motor jó főleg ennyiért! Ahogy nézegetem a kínálatot egyik másik 350-400.000ftos pappiros motor nincs ilyen állapotban szerintem! Ne hogy azt gondold hogy pályán jobban használódik a motor mint a városban lámpától lámpáig gyorsulgatni,egykerekezni!
na ezekkel a cuccokkal nem teszel rosszat neki az tuti. a tisztítóról meg annyit h üzem meleg motorba töltsd bele és annyi ideig járasd amennyit előírtak. menni ne menj vele mert ezek a cuccok tulképp az olajban lévő koksz oldó koromlebegtető és egyéb tisztító adalékokat tartalmaznak csak sokkal koncentráltabban viszont nagyon felhígítják az olajat és a kenőképesség annyira romlik h nem lesz rendes kenés ami nem anniyra jó. álló helyzetben járasd de ne pörgesd csak esetleg néha tartd egy kicsit megasabb fordulatszámon úgy max2500-3000.
Azóta nem volt időm felnézni, de vettem 3 liter Repsol moto4t syntetico-t, egy MannFilter MW64-et, és egy Wynn's motor cleanert, amit hozzá kellene tölteni a régi olajhoz, és járatni 15 percig, vagy menni vele 15km-t... hát ez nem tudom milyen lehet. Gondolom a régi olajból is le kell egy kicsit engedni hozzá...
Sziasztok

Ha valaki tudna segíteni annak nagyon hálás lennék.
Érdekelne ez a motor, de félek , hogy az ára tükrözi az állapotát is.
Vázon van egy kisebb bibi, de az nem izgat, azt mondja a tulaj, hogy aksival van gond...
Kérlek segítsetek, volt már pénznyelőm elég, ez csak 7végi amatőrködésre kellene.

erről a gépről van szó:
180 ért zxr 400
úgyvan én is AP-t tettem bele és bátran ajánlom.
Én AP Racing-et használtam anno teljesen meg voltam vele elégedve (8e-8e előre és 6e hátra Pink Motors-nál)
Némely országban pl svájcban csak kockalámpást forgalmaztak anno mert vmi hoki szabály miatt a lámpának a váz szimmetriatengelyénél kellett lennie a trapézban lévő 2 kör meg igy ugrott.
A nagyvas.hu nézted? Ott négy féle típus is van. Az, hogy mi a jó ár azt mindenki maga dönti el.
http://www.nagyvas.hu/motorosb...
89-90-es gépek voltak a H (H1-H2) modellek.és ezek dupla kerek lámpásak voltak,mint a 750-es nagy tesó. 91-től volt egy frissítés és ez volt az L széria, ami 91 től 99-ig gyártottak. (L1, L2,L3 stb.) Valójában ez egy ránc felvarrás volt az előzőekhez képest. Kicsit könnyebb, rövidebb, és karcsubb lett. A motorhoz tudomásom szerint nem nyúltak. Az hogy az L szériában miért volt trapéz ill. kockalámpás azt nem tudom.
Sziasztok.
Benfenteseket kérdezném, hogy L3-as ba első fékbetét garnitúrát milyet ajánlana sportos motorozáshoz, és hol lehet jó áron beszerezni?
előre is köszönöm a választ.
dnor megvan még az állórész a generátornak? azt írtad trapézlámpáshoz van.. van különbség körlámpás és trapézlámpás generátora között? vagy nyugodt szívvel beletehetem azt is ha sikerül megvételeznem? mert úgy tünik elkél, hogyha mocival akarok motorostalira menni
Köszike
Biztos lesz az én fejemben is, de addig is amíg kialakul.
Vagy lehet, hogy ez is olyan mint a GPS?- Ha használod tökölsz, ha nem simán odatalálsz mindenhova.
Ha beszerelem a fokozatkijelzőt nem lesz a fejemben soha mi?
Móni
Köszi kakas megnézem az akksit is,arra énis gyanakodtam csak hapira nem akarok venni újat.
Remélem megjavul már nagyon benne van a bugi a lábamban
Széles utat!
Mind1ikben van alapból a gazdája fejében
Sziasztok!
Nekem egy 1993-as ZXR400-am van. Szerelt már valaki fokozatkijelzőt ilyen motorba?
Köszi
Móni