Érdeklődnék hogy zxr 400-hoz gyári gyűrűsor mennyibe kerülne? És mellé még a többi(tömítések, stb) ami egy gyűrűzéshez szükséges. Remélem nem fogalmaztam túl hülyén
Előre is köszi!
Nem tudom, de végigtelefonálgattam Pesti kereskedéseket, kecskemétit, pécsit, mindenhol azt mondták hivatalos kereskedések hogy esélytelen... Még egy belpiacos motorokkal foglalkozó céget is felhívtam, de ott meg olyan horror árat mondtak egy dugóra, hogy a szívem megállt...
vennék olajszűrőt a kawába csak nemtudom milyen fajta kell nekem , netről rendelem,. Azt tudom hilfiltro de hogy milyen tipusú ahoz fingom sincs... valaki megmondaná hogy milyne tipusú lehet?
Meglepne...
Két éve minden magyarországi kawasaki kereskedést végigtelefonáltam, mindegyik azt mondta hogy sajnos már nem tudnak hozzá hozatni dugattyút, mert egész európai piacon 2 db van. Aztán végül Angliából sikerült hozzá szerezni gyári 0,5 túlméretest.
nem tudom de lehet h olcsóbban jössz ki ha nem a dugókat hanem a hüvelyt cseréled. ehhez meg kell mérni a dugókat h jók lennének egy egy gyári méretű hüvelybe. én úgy nézném az árat h ha a gépmunkát is hozzá veszed mert az sem olcsó. viszont a hüvelyt elég kimelegíteni belőle és utána belenyomni a másikat ezt egy műhely kb 1-2 óra alatt meg tudja csinálni
egyébként ezen a linken találsz különböző méretű dugókat http://www.fastfromthepast.com...
teljesen korrekt cég 10-20dollár között van a szállítási költség bár nekem 15nél még sosem volt több és kb 10 nap alatt megjön. de jól körül kell nézni lehet találsz olcsóbban. pl a a japán ebay egy jó alternatíva lehet ott mindenki beszél angolul
nekem pont ilyen dugók kellenének! De nem igazán láttam, csak valami bitang árban. Lehet hogy olcsóbban jövök ki, ha legyártatom itt Budapest mellett. A blokk fúrást azt még olcsón meg is úsznám, csak a dugó, meg gyűrűszett a kérdés. Valaki ebben a témában? Tudtok esetléeg valami tűrhető árat mondani? Bármilyen túlméret jó. (nagyobb talán sanszosabb, mivel még nincs kimérve, nem tudok biztosat mondani)
A bal csavarral állitod az 1es 2es henger karbit egymáshoz viszonyítva a jobbal a másik 2őt a középsővel meg a 2 párt, meleg motornál emelt alapjárattal kell állitani nem nehéz csak pepecselős mert ahogy állitasz a csavaron ugye a tengelyhez hozzáérsz és már mászik a fordulatszám, ventit azér bobj a hűtő elé biztos ami biztos.
A karbira sehová!
A csöveket a torokra kell kötni, és le vannak szárva azok a helyek mégpedig ugy hogy egy kis csővel össze van kötve az 1-4 és a 2-3 henger.Azokat lehuzod,és utána rákötheted a szinkrontesztert.állítani a karbin felülről kell, de csak 3! csavarral állítod össze a 4 henger szívoteljesítményét!Meleg motornál csináld szivató nélkűl, és ne csak alapjáraton hanem magasabb 4-6000 fordulaton is nézd az órát. Eléggé nehézkes ilyet csinálni elsőre mert nem mindegx milyen sorrendben tekered a csavarokat!De csak keveset állíts, mondom keveset!Ja a végén ha már jónak gondolod akkor cseréld össze a csöveket hátha rossz az egyik óra , vagy repedt a cső...Nekem 3.nekifutásra lett tökéletes!Kitartás.Sok sikert!
Üdv:Tomi
Ez a hengerfúrás annyit jelent kb hogy pár század max tizedmillimétert levesznek a falból, hogy a túlméretes dugó passzoljon, de ne szoruljon, szal nem vékonyítja el a hengerfalat, amúgy a gyáriak is gondoltak erre, ezért van csak 2 túlméret a zxr 400-hoz. A második után már nem lehet nyilván vékonyítani.
Köszi a választ! Csak kíváncsi voltam h ha vki ilyenre adja a fejét akkor miket érdemes vagy lehet csinálni, mondjuk ez gondolom a blokk állapotától is függ.
yautja megnéztem a képeid, az utolsó kép igazán fasza, sőt még azt is tudom hol csináltad, a király utca és a nagymező utca sarkától nem messze van egy kis trafik, és a mellette levő kapukijárat előtt szokott állni az a masina :)))
Küldj egy mailt a kawasaki @ steelhorsemotor .hu ra! aLVÁZSZÁMMAL