Szivattyú nélkül is elmegy faszán a gép ha spórolni akarsz, nekem nem volt benne és nem is tudtam róla de ugy jártam vele 3 évig meg pályán is, annyi hogy 10 liter után kell áttenni tartalékra mivel gyárilag nem ejtőtartályos.
Jah nekem még abba ia belekötött, hogy az indexre nem volt ráírva STANLEY, meg rövid a sárhányó...Az nem fájt neki, hogy nyitot sportdob van a gépen,nem gyári a tükör, sötétitett a plexi...De elviheted előzetesre is általában ingyé van, és élesbe már nem néznek semmit se.Szóval próba szerencse.
Az a viszgáztatótól függ mit néz meg a motoron. Az enyémre pl. szinte rá se néztek, (csak fék világítás ir.jelző) pedig sztem van egy két dolog amibe bele lehet kötni (bár eredetileg nem is műszakira indultam).
A motoromnak lejárt sajnos a műszakija. Azt szeretném kérdezni, hogy miket néznek rajta és hogy a kipufogóm az nem 4-1 ben rendszer hanem dupla kipufogós(4-2 ben). Ebbe beleköthetnek-e? Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!
Köszi!
Végül is le is volt már félig esve, és olyan trutyis olajos volt, hogy nem lehetett kivenni a formáját sem. Tegnap lepucultam(lánctisztító akadt a kezembe) de nem ment. Ma indult el, valamikor napközben vettem észre, mert el akartam indulni lábtartóval:). Tehát lehet nekem is csak koszos volt.
Eladó Kawasaki zxr 400 garázsban tartott,rendszeresen karbantartott,törzskönyvvel rendelkező korához képest szép állapotú,megbízható gép olcsón adom 355.000ft ért adom de én beszámolok 100.000ft ig egy kis robogót.Tel:06205920530 e-mail: k.miklos@citromail.hu
pedig, de :) a kuplung karhoz (is) csatlakozik. ha ott kihúzod a stekkert nem is tudod indítani a motort. saját hibámból kiindulva én azt nézném meg először h az első lánckerék takarójával nem csípted-e oda a vezetéket. én az olajgombának a vezetékével így jártam.
de valójában mi a hiba? nem tudod indítani álló helyzetben v akkor is megy ha lent van a sztender és el tudsz indulni sebességben?
ja a másik ami még előfordult velem h kicsit több láncsprayt fújtam mint kellett volna+eső elkapott még egy kis spray utána és az szépen ráfolyt a jeladóra. indulni indult de csinálhatott vmi zárlatot mert ha sztenderen üresben is kiengedtem a kuplungot dadogott majd leállt. megpucoltam azóta tökéletes.
Sziasztok!
Ma mostam a motort, aztán megláttam a sztendernél a visszajelző kis elektronikát, ami ha lent van a sztender blokkolja gondolom a gyújtást(250esen is ilyen van, csak arra nem emlékszem, hogy üresben lehet -e vele járatni a motort, és csak sebességbe nem enged tenni, vagy úgy se).
Azt hittem hiányzik, de "csak" rossz.
Hova csatlakozik az be? Csak nem a kuplungkarhoz(gondolom nem, csak az ismerősöm akarta bebeszélni) ott van egy hasonló vezeték.
Meg tudnám házilag csinálni szerintetek, ha csak meg van törve valahol, vagy lecsúszott, vagy bonyolultabb?
Nekem sem létfontosságú dolog ez főleg hogy igen drágák ezek a cuccok. Van egy "elektromanó" cimborám meg mutatom neki is aztán majd lép rá valamit hogy mennyire éri meg csinálni egy ilyet. ha jutottam valamire majd szolok.
Szia!
Én arra jutottam, hogy nem szereltettem be végül semmit.
De azért szétnéztem, hogy miket lehet kapni.
GIPRO-ból van ami univerzális, mert a többihez kell a gyári csatlakozó ami az én motoromban nincs. Bár az én gépem 18 éveske.
Mielőtt vennél bármit is, nézd meg a GIPRO-t. Nagyon segítőkészek, viszont 20ezer az ára.
Üdv. Móni
UI: Ha találsz jobbat szólj nekem is!
Köszi
4
A motoromnak lejárt sajnos a műszakija. Azt szeretném kérdezni, hogy miket néznek rajta és hogy a kipufogóm az nem 4-1 ben rendszer hanem dupla kipufogós(4-2 ben). Ebbe beleköthetnek-e? Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!
Zxr400 4 ever
Végül is le is volt már félig esve, és olyan trutyis olajos volt, hogy nem lehetett kivenni a formáját sem. Tegnap lepucultam(lánctisztító akadt a kezembe) de nem ment. Ma indult el, valamikor napközben vettem észre, mert el akartam indulni lábtartóval:). Tehát lehet nekem is csak koszos volt.
Keresek zxr 400-hoz 94-es évjáratúra első féktárcsát!
Vkinek van elfekvőbe jó állapotú az kérem jelezzen!
Előre is köszönöm!
pedig, de :) a kuplung karhoz (is) csatlakozik. ha ott kihúzod a stekkert nem is tudod indítani a motort. saját hibámból kiindulva én azt nézném meg először h az első lánckerék takarójával nem csípted-e oda a vezetéket. én az olajgombának a vezetékével így jártam.
de valójában mi a hiba? nem tudod indítani álló helyzetben v akkor is megy ha lent van a sztender és el tudsz indulni sebességben?
ja a másik ami még előfordult velem h kicsit több láncsprayt fújtam mint kellett volna+eső elkapott még egy kis spray utána és az szépen ráfolyt a jeladóra. indulni indult de csinálhatott vmi zárlatot mert ha sztenderen üresben is kiengedtem a kuplungot dadogott majd leállt. megpucoltam azóta tökéletes.
Ma mostam a motort, aztán megláttam a sztendernél a visszajelző kis elektronikát, ami ha lent van a sztender blokkolja gondolom a gyújtást(250esen is ilyen van, csak arra nem emlékszem, hogy üresben lehet -e vele járatni a motort, és csak sebességbe nem enged tenni, vagy úgy se).
Azt hittem hiányzik, de "csak" rossz.
Hova csatlakozik az be? Csak nem a kuplungkarhoz(gondolom nem, csak az ismerősöm akarta bebeszélni) ott van egy hasonló vezeték.
Meg tudnám házilag csinálni szerintetek, ha csak meg van törve valahol, vagy lecsúszott, vagy bonyolultabb?
Szia
De tényleg az a nyitja, hogy melegen kicsi gáz, és már duruzsol is.
Én arra jutottam, hogy nem szereltettem be végül semmit.
De azért szétnéztem, hogy miket lehet kapni.
GIPRO-ból van ami univerzális, mert a többihez kell a gyári csatlakozó ami az én motoromban nincs. Bár az én gépem 18 éveske.
Mielőtt vennél bármit is, nézd meg a GIPRO-t. Nagyon segítőkészek, viszont 20ezer az ára.
Üdv. Móni
UI: Ha találsz jobbat szólj nekem is!
Köszi
http://www.akmt.hu/sufnituning...
a motor tipusa ne tévesszen meg.