Sziasztok! Érdeklödni szeretnék hogy : 400as zxrre . Újonnan vagy használt de megkimélt állapotu Féktárcsa+fékbetét mennyibe kerülne, na meg 1 zsír új lánc is kellene! Előre is köszönöm , Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni tőletek.
Gázadásra furcsa rázkódás lép fel a hátsó kerék felől, ami gyorsulással arányosan növekszik! Mi lehet a baj? ( Én arra tippelek, hogy túl feszes a láncom . nem volt időm még lazítani rajta lehet hogy azzal elmúlna!)
köszönöm a segítséget
Én is most szándékozom az enyémben lecserélni, és így utána néztem egy kicsit. Az előírt olaj SAE 5W és a mennyisége H modell esetén pedig 421ml +/- 4ml. De egyébként a megadott linken utána tudsz nézni! (Manuals/H modell/suspension). Remélem tudtam segíteni!
Szeva mindenki, tud vlki 1 linket, vagy írni valami összehasonlításáról, a contiroadattak vs contisportattak-ról a mintájuk 1ezik, talán a keverékben lehet nagy v kiss eltérés?
beszartok hogy mi baja van a motoromnak... tudjátok a szokásos elektromos probléma..
leszedtem a deknit, tekercs leégve ahogy kell. rendesen. felhivtam az ismerős bontót ahonnan szoktam cucokat rendelni, elregéltem gyorsba a történetet. fószer egyből megmondta mi a baj. hogy Honda fesz. szabot raktam bele, mikor a régi elbaszódott, minden esetben, mert honda fesz szabot 3ezerért hozzám vágtak.. nekem azt mondták japán japán mind egyforma.. nagy lóbrét kawasaki suzuki yamaha stb egyforma, mert a tekercs csillag alakzatba van tekercselve, míg a hondánál delta alakzatba, ezáltal valahogy máshogy mennek a dolgok, más a fesz szab. ugyhogy amikor beleraktam a hondáét, müködött addig amig egyszer sokáig nem mentem gyorsan.. tartósan.. ott megadta magát és a tekercset is hazavágta.. na de most szereztem onnét mindent, szombaton megjönnek alkatrészek, és vasárnap már döngetés ha jó az idő ezzzabeszéd
azzal igazából nem az alapjáratot állítod csak a minimum fordulatszámot. semmi mást nem csinál mint a gáz bowdenek csigáját emeli. tulképp nem engedi annyira vissza a gázkart mert feszíti a bowdent. bár ha a kérdés erre irányult akkor rendben is vagyunk. de ha alapjárati probléma van akkor azt a karbinál kell állítani. de sokszor egy alapos tisztítás és szinkron csodákra képes. ha nem akkor a gyári manualban megtalálod az alap értékeket abból kell kiindulni és ott le is írják melyik csavar éppen mit állít. http://www.zxrworld.co.uk/zxr4...
kb az a jó ha az alapjárati fordulatszámod üzemmeleg motornál az első osztás felett van 1 mutatóval ez kb 1100as fordulat. ez alatt már nem jó mert nincs rendes olajnyomás.
Jobb oldalra ki van hozva a hűtőfolyadék tartály kupakja mellett, legalábbis nekem Egy ugyanolyan műanyag tekerő van rajta mint az kilométer óra számlálójának a nullázója.
Remélem segítettem.
Foxi neked nincs ilyen tekerőkéd jobb oldalt? ahol a gázbovden találkozik a karbival van egy kerek valami. amibe be van akasztva. az alatt van egy ki-be tekerhető állitós csavaros valami, ami a jobb oldali vázhoz megy. szabad kézzel el is érni. azon ha befelé tekersz, akkor magasabb lesz, ha kifelé akkor alacsonyabb.
Meg tudná valaki mondani hogy a ZX6R hátsó felnit egy az egyban fel lehet tenni ZXR400-re vagy kell valami hozzá? Féktárcsa is ugyan az, mert a 750-es és ZX9R tudtommal 5 csavaros? Előre is köszönöm a segítséget!
Motor vagy alvázszám alapján hol tudom megnézni a pontos típusát a motoromnak?
Tudok segiteni adatlapomon elérsz!
Mennyibe kerülhet kb egy lánckerék előre?
köszi!
Segítséget szeretnék kérni tőletek.
Gázadásra furcsa rázkódás lép fel a hátsó kerék felől, ami gyorsulással arányosan növekszik! Mi lehet a baj? ( Én arra tippelek, hogy túl feszes a láncom . nem volt időm még lazítani rajta lehet hogy azzal elmúlna!)
köszönöm a segítséget
Van tapadós, gyári mintás (Street legal) versenygumim ZXR400-ra (120 +160) Részletek az elérhetőségeken.
Én is most szándékozom az enyémben lecserélni, és így utána néztem egy kicsit. Az előírt olaj SAE 5W és a mennyisége H modell esetén pedig 421ml +/- 4ml. De egyébként a megadott linken utána tudsz nézni! (Manuals/H modell/suspension). Remélem tudtam segíteni!
http://www.zxrworld.co.uk/zxr4...
Egyik kis barátomnak segítségre lenne szüksége van egy 1989es zx4r motorja és a teleszkópban olajat szeretne cserélni
Teleszkópszárba milyen viszkozitású olaj kell és mennyi száranként
Segítségeteket előre is köszönöm
leszedtem a deknit, tekercs leégve ahogy kell. rendesen. felhivtam az ismerős bontót ahonnan szoktam cucokat rendelni, elregéltem gyorsba a történetet. fószer egyből megmondta mi a baj. hogy Honda fesz. szabot raktam bele, mikor a régi elbaszódott, minden esetben, mert honda fesz szabot 3ezerért hozzám vágtak.. nekem azt mondták japán japán mind egyforma.. nagy lóbrét kawasaki suzuki yamaha stb egyforma, mert a tekercs csillag alakzatba van tekercselve, míg a hondánál delta alakzatba, ezáltal valahogy máshogy mennek a dolgok, más a fesz szab. ugyhogy amikor beleraktam a hondáét, müködött addig amig egyszer sokáig nem mentem gyorsan.. tartósan.. ott megadta magát és a tekercset is hazavágta.. na de most szereztem onnét mindent, szombaton megjönnek alkatrészek, és vasárnap már döngetés ha jó az idő ezzzabeszéd
kb az a jó ha az alapjárati fordulatszámod üzemmeleg motornál az első osztás felett van 1 mutatóval ez kb 1100as fordulat. ez alatt már nem jó mert nincs rendes olajnyomás.
Remélem segítettem.
Eladó ZXR 400 pályaidom
Meg tudná valaki mondani hogy a ZX6R hátsó felnit egy az egyban fel lehet tenni ZXR400-re vagy kell valami hozzá? Féktárcsa is ugyan az, mert a 750-es és ZX9R tudtommal 5 csavaros? Előre is köszönöm a segítséget!