Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valvoline Durablend 10w40, 5ezrenként cserélem és nekem ez vált be a legjobban.
én Valvolie-t
Én spec Castrol Power 1-et.
zxr 400 ba milyen olajat használtok?
srácok nincs vlkinek elsősárhányó oldasó elemei?
Szia!

Gyári új 12500ft
Szeva!

Irj egy mailt, hogy mennyit er neked aztan motoros barati aron megegyezunk!

palyakawa@indamail.hu
Hahóó! Hátsó sárvdőt mennyibe adod koma? mert engem épp érdekelne egy olyan
Helló motor kod: ZX400GE034441
váz szám: ZR400D001990

Most vettem hozá Egy ZXR 400 hengerfejet ehez kellene a v lánc.
adatlapomon elész! Küldj egy mailt vázszámmal és küldöm az árát!
Helló mi az ára az új vezérműláncnak?
ZXR 400 1995-ös, meg a tel számod k amin elérlek.
Török Imre
Nálam!
Helló motorosok kellene egy kis segitség zxr 400 vezérműlánc hol tudnék venni? új kellene!
Helló motorosok kellene egy kis segitség zxr 400 vezérműlánc hol tudnék venni? ha valaki tud segiteni megköszönöm.
Nah igen, de én ehhez már semmit nem értek, meg gondolom ezt már padon, profi szervízekben méreg drágán csinálják meg.
na hát úgy tűnik eltűnt vhol a hálón a gondolatom, lehet cenzúrázódott :D v 2x fog itt állni akkor sorry
annyit akartam még ehhez hozzáfűzni ha cseréled a dolgokat akkor a karbit úgy állíthatod be ahogy te akarod. tehát gázállástól függően lehet okoskodni h hol kezdjen el szegényedni a keverék. nekem ez most úgy van h nagyon tiltásig nincs értelme elforgatnom mert ott már nagyon esik minden. de meg lehet azt is csinálni h pont felül legyen erős viszont akkor lent lesz nagyon gyenge v máshogy ez már részlet kérdés. csak ehhez azé kell egy jó szaki aki tudja mit csinál és min egy gázelemző készülék. a többi már csak türelemjáték a csavarokkal :)
na csak ezt akartam még elmondani :)
én magamból indulok ki, ha most lennék ott hagynám az egészet ennyi :)
persze értem én nem is akarok én ebbe beleszólni. ha akarod csináld meg én csak azt akartam mondani h csodákat nem kell várni ettől. :)
Egyébként még annyi h én csak a 80-as főfúvókák helyére akarok egy 90eset rakni, erre meg motor szerelő cimbim azt mondta h mennyek be a Bárdihoz mutassam meg nekik a főfúvókám és adnak olyat pár száz forintért. Szal nem is iylen 20rugós Dyno Jet kitet akarok beszerezni.
De ha belegondolsz abba amit írtam h gyári szivacs szűrő 2-3 ezerrel olcsóbb csak mint a K@N és szűrőt most amúgyis cserélnem kell vmint van egy Finster sportdobom és a nagyobb főfúvókák is meglesznek 2-3 ezerből. Akkor gondolom megérted h igazán nem arról van szó h azért az 5%-ért 100ezreket költenék a mocira. Csak adott most jelenleg minden h ezeket a módosításokat meg tegyem
így van ezt mondom én is h ma már máshogy csinálnám igazából sehogy sem érte meg a dolgot. csak az a baj h kicsit túl van ez az egész misztifikálva és tévhitek miatt hajlamosak az emberek elhinni a lehetetlent is mint pl szűrő+kipu csere +20-25% teljesítménynövekedés. fenét
aki versenyezni akar vegyen versenyalkatrészeket ebben asszem egyetértünk
Igen itt megint az van hogy esetle dinamikusabb lesz a középtartomány a te tapasztalataid szerint de pályán meg aztán mennyit használod a középtartományt? addig amig elindulsz kb mert 11-12 alá nagyon nem szabad engedni (gyári áttétel esetén) mert az alatt meg vagy lőve a kigyorsításoknál.Ha meg igazán durva 400ast akasz akkor R-es cuccok+kipu rendszer + behangolás bár mitogerinek több tapasztalata van az R-es témában
na szépen sorban :) először a rövidebb. a return shift az visszaváltást jelent a másik az passz talán a szövegkörnyezetből kiderül.
a hosszabb válasz: sport v direktlégszűrőknél nem érdemes a szűrési finomsággal foglalkozni (én is csak azért jegyeztem meg mert az 5 mikron szemet szúrt) mert a szűrést nem a szűrő hanem a rajta lévő olaj végzi főleg. persze ez sem igaz mert maga szűrő is szűr de olaj nélkül nem sokat. annyi a lényege h az olaj képes megfogni az apró szemcséket és a szövet pedig a levegőt átereszti de a több réteg miatt a szemcsék nekiütköznek valahol és az olaj magához tapasztja a levegő pedig sokkal kisebb ellenállással mehet tovább. ergo mind2 kell h működjön. sajna kevés jó minőségű szövetes szűrő létezik, a k&n és a bmc ami tényleg profi ez az árukon is látszik a többi hát... hagyjuk. ez a kettő akár 5-6 rétegű anyag is lehet tényleg képesek szűrni és megfelelő karbantartás mellett semmilyen káros hatásuk sincs. a szivacs is ilyen elven szűr de egy matracból kivágott darab nem alkalmas itt is úgy kell habosítani h az megfeleljen ezeknek a dolgoknak. az nagyon jó h a karbit is hozzá akarod lőni mert azt muszáj anélkül semmit nem ér. ilyen esetben még a kipu amit érdemes cserélni nyitottabbra mert NEM! lélegzik be többet (mert nem feltöltött) de a könnyebb beszívást a fojtott kipufogás el is veszi, a fojtott töltéscsere visszafogja a gépet tulképp egy erőteljesebb torokhangnál nem kapsz többet. nekem is egy ritkább szivacs van bent és átfúvókázott karbi+ egy yosi dob. igazából szerintem lóerőben nem hiszen h változott volna bármi is de a dinamika érezhető. főleg közép tartományban sokkal élénkebb a vas.
ennyit a szűrőcseréről
de ha nem akarsz komolyan pályázni akkor én sem látom értelmét. csak egy csomó plusz lóvé, hidd el. én is úgy indultam neki h jó kis tanuló pályagép lesz aztán nem lett mert tavaly kb 2e km se ment a vasba az is úton, nem volt időm. idén se lesz sajna. gondold végig és lehet h jobban megéri azt a pénzt vmi másra költeni akár a motorra akár másra. ma már én is inkább ezt tenném de én nem te vok :)
A "return shift" és "constant mesh" kifejezések jelentését tudja egyébként vki? A service manualban írják a motor váltójához, de hiába próbáltam fordító programokkal megtudni nem sikerült értelmes dolgot kihozni.
Ha csak sportlégszűrőt raksz be akkor télleg csak 2-3%-ot javul, de én egy mérettel nagyobb főfúvókát is akarok mellé úgy meg már több százalékról beszélhetünk, de persze így se jelentős! De amúgy mérne? Nem vagyok lusta hozzá h a sportlégszűrőt sűrűn tisztítsam arról nem is beszélve h csak 3-4 ezerrel drágább a gyárinál. Ráadásul egy picit még a hangjára is dob a gépezetnek