Hát ennyiért inkább darabokban eladnám a motort.
Mondjuk nézd meg mennyiér adnak németországban egy ilyen gépet, ahol a használtautók kb 30%-al olcsóbbak.De lha szeretsz szerelni akkor simán megveheted 100- ból már sokminden ki lehet javítani.PL: http://www.autoscout24.de/Moto...
még annyit h nézd meg az alkatrész árakat és a motor értékét. na pont ezért ritka a jó állapotú ilyen gép mert kevesen hajlandók rákölteni a motor árának a felét esetleg egészét a gépre. érthető ez is. és akár hogy is nem mai gép és ezek nem arra vannak h 3ezres fordulaton használják. sokkal nagyobb az anyagfáradás veszélye és ha ebben a kicsi motorban bármi elindul mindet leírt
nem is olyan rég volt vki itt a fórumon aki vett (v csak akart már nem tudom) egy zxr-t és mértek neki átlag vmi 5 v 6 os kompressziót. az kb csoda h beindul. ha műszakilag kicsit otthon vagy a témában akkor érted h mire gondolok. ja említettem már h az is jó állapotúnak mondott gép volt? :D
meg ha visszaolvasgatsz a fórumban sokszor le lett írva mire érdemes figyelni, mik az érzékeny pontok, ilyesmi. jó motor a zxr400 de nehéz tényleg jót kifogni ennyiért meg szinte lehetetlen de ne legyen igazam, tényleg :)
hello
nem kötekedni akarok de ezért a pénzét az bontószökevény lesz. v vannak esetleg szerviz v legalább alkatrész számlái bármiről? 15 éves gépnél nekem nem az számítana h milyen fényes. nem lenne baj ha esetleg karcos v fakult hanem h mechanikusan rendben legyen. és a frissen szervizelés az mit akar takarni? olaj, gyertya fékbetét? :)
ne érts félre nem téged akarlak bántani csak nézd meg h mennyiért mennek ezek a gépek. 500e alatt nagyon nagyon ritkán van olyan amelyik tényleg rendben van. persze megveheted olcsón de ha jó gépet akarsz akkor azt a fent maradt 2-300e forintot bele kell borítani sajna. vagy beletörődsz h olyan amilyen vagy te is eladod némi buktával. gondold át szerintem.
vagy legalább egy tényleg hozzáértő szerelőnek mutasd meg. ha nem találsz a közeledben szerintem ne sajnáld a pénzt bérelni egy utánfutót és elvinni messzebbre. hidd el jobb bukni mondjuk egy szállításon 10-20e hufot mint kifizetni egy 6 jegyű szervizszámlát. de ez csak az én véleményem
Sziasztok! vennék most egy zxr 400-ast 96 os évjárat frissen szervizelve kapott egy új leömlőt, kivülről patika, 290 pénzért adja a srác. szerintetek?:)
Hát ha egy H betűnek vesszük akkor a jobb felső szára van hátrafelé görbülve, csinálok róla fotót azt felpakolom, ha jól felmelegíted szép pirosra akkor könnyen lehet hajlítani gondolok itt a sajátodra.
Esetleg nyomd lefele egy kicsit a tanksapkat mikozben forditod a kulcsot vagy ha ugy sem megy akkor lehet elkopott a zar az imbuszcsavarok tartjak csak azt mar ki is kaptad.
sziasztok volna egy problemam nem fordul el eleget a kulcs a tanksapkaban es nem birom kinyitni olajoztam de semi hogyan birnam kinyitni vagy valami otlet valakinek kicserelnem de ahoz lekene veni koszi elore?
gumicsere előtt állok. milyet javasoltok akkor, ha pályán is szeretnék még menni néhányszor az idén, és inkább a tapadást részesítem előnyben a strapabírással szemben? és mondjuk első/hátsó együtt ne legyen több 60ezer ft-nál
Mondjuk nézd meg mennyiér adnak németországban egy ilyen gépet, ahol a használtautók kb 30%-al olcsóbbak.De lha szeretsz szerelni akkor simán megveheted 100- ból már sokminden ki lehet javítani.PL: http://www.autoscout24.de/Moto...