Teljesen korrektűl megfogalmaztad
Én igazából annyival voltam tisztában h a sport légszürűk v direkt szűrük jobban áteresztik a levegőt és ha e mellé még egy kis plusz benzint is adunk akkor teljesítmény növekedést érhetünk el, viszont emiatt h jobban át engedik a levegőt több szennyeződés is juthat a motorba.
K&N sportlégszűrőnek nemtudod mennyi az áteresztő képessége?
nem nagy tudomány ez :) minél kisebb a mikronszám annál jobban szűr viszont annál nagyobb az szűrő ellenállása is. egy finomabb szűrőn több energiába kerül átmenni a levegőnek. minél nagyobb mikronszámú a szűrő annál könnyebben lélegzik a motor de több kosz jut be ezért kell nagyon sűrűn és alaposan kezelni a szűrőt. ez csak a szűrési finomságra vonatkozik
aztán ott a szűranyag. papír v szivacs. nyilván nem véletlenül találták ki ezekbe (és még sok másik motorba is) a gépekbe a szivacs szűrőt. ha rendesen karban van tartva tökéletesen teszi a dolgát csak többet kell vele foglalkozni mint egy papír szűrővel mert az ha koszos kidobod nem tudsz vele mit csinálni. ha szivacs v szövet akkor tisztítod, olajozod.
nekem csak az volt fura a linken h azt írták oda h 5mikron. az nagyon kevés ergo nagyon nagy az ellenállása. n nem tudok olyan légszűrőről aminek ilyen finomságúnak kéne lenni, sőt. két dolgot tudok erről elgondolni: vagy nagyon fojtja a motort (ami nem valószínű) vagy kamu az 5 mikron. de lehet h tévedek és tényleg enniyt tud és még jó is (bár ha csupán az ellenállásból indulok ki h ha egy papíron v egy szivacson akarok keresztül fújni akkor melyiken tudok könnyebben, hát...inkább arra gondolok h az 5 mikron kamu).
remélem érthetően írtam le ha nem akkor kérdezz nyugodtan :)
Hello
Lenne egy kérdésem hátha valaki tud tanácsot adni.
Kinéztem egy zxr 400ast 1999es 40.000kmrel még nem láttam, állitólag lányé volt és turázásra használta, érdemes e megnézni és személyesen mire érdemes odafigyelni megnézni?
Köszi
amennyire én tudom a k&n szövet ez pedig szivacs, mint a gyári, ahogy írják is. nekem ami fura az az 5 mikronos szűrés. (egy papír légszűrő 10-30 mikron között szűr) azt tudom h ehhez a típushoz vannak különböző áteresztő képességű szivacsbetétek. de egy sportlégszűrő kisebb ellenállású kellene h legyen mint a gyári. nekem csak ezért fura
http://www.iparcikkonline.hu/1...
Ezen a linken találtam sportlégszűrőt. Vmi Pipercross márka, én nemismerem, próbálta már vki? K&N-el szemben ez csak 6890ft!
Árat abból nem tudsz sztem előhozni alkatrésekhez jó meg vázszám alapján a pontos évjárat beazonosítása, árat én még anno Big Bang-től kértem megirtam email-be az alkatrészek cikkszámát aztán már pötyögték is vissza az árat.
Üdv
A japán epc link oldalán kikerestem a számomra szükséges alkatrész kódját de árat sehogyse tudtam elő varázsolni belőle, lehet h erre nincs is mód? Vagy esetleg van vmi japán oldal ahonnan tudok még alkatrészt rendelni és olcsóbb mint a hazai forgalmazók?
Helló valaki tud segiteni? ZX400GE a motor kód. ehhez keresek hengerfej tömítést, vezérmű láncot , feszitőt.
Ha valaki tudna ilyesmit megkösszönném!
Kawasaki xantus ZR400D 400 cm3 a motor.
Én igazából annyival voltam tisztában h a sport légszürűk v direkt szűrük jobban áteresztik a levegőt és ha e mellé még egy kis plusz benzint is adunk akkor teljesítmény növekedést érhetünk el, viszont emiatt h jobban át engedik a levegőt több szennyeződés is juthat a motorba.
K&N sportlégszűrőnek nemtudod mennyi az áteresztő képessége?
aztán ott a szűranyag. papír v szivacs. nyilván nem véletlenül találták ki ezekbe (és még sok másik motorba is) a gépekbe a szivacs szűrőt. ha rendesen karban van tartva tökéletesen teszi a dolgát csak többet kell vele foglalkozni mint egy papír szűrővel mert az ha koszos kidobod nem tudsz vele mit csinálni. ha szivacs v szövet akkor tisztítod, olajozod.
nekem csak az volt fura a linken h azt írták oda h 5mikron. az nagyon kevés ergo nagyon nagy az ellenállása. n nem tudok olyan légszűrőről aminek ilyen finomságúnak kéne lenni, sőt. két dolgot tudok erről elgondolni: vagy nagyon fojtja a motort (ami nem valószínű) vagy kamu az 5 mikron. de lehet h tévedek és tényleg enniyt tud és még jó is (bár ha csupán az ellenállásból indulok ki h ha egy papíron v egy szivacson akarok keresztül fújni akkor melyiken tudok könnyebben, hát...inkább arra gondolok h az 5 mikron kamu).
remélem érthetően írtam le ha nem akkor kérdezz nyugodtan :)
Lenne egy kérdésem hátha valaki tud tanácsot adni.
Kinéztem egy zxr 400ast 1999es 40.000kmrel még nem láttam, állitólag lányé volt és turázásra használta, érdemes e megnézni és személyesen mire érdemes odafigyelni megnézni?
Köszi
Viszont ehez a mikronos témához nemértek, majd vki okosabb hátha kifejti.
Ezen a linken találtam sportlégszűrőt. Vmi Pipercross márka, én nemismerem, próbálta már vki? K&N-el szemben ez csak 6890ft!
Írtam mailt!
Tudok segiteni! Adatlapomon elérsz!
A japán epc link oldalán kikerestem a számomra szükséges alkatrész kódját de árat sehogyse tudtam elő varázsolni belőle, lehet h erre nincs is mód? Vagy esetleg van vmi japán oldal ahonnan tudok még alkatrészt rendelni és olcsóbb mint a hazai forgalmazók?
Megválnék pár rám maradt ZXR 400 alkatrésztől. Hátha valakinek szüksége lenne valamire. Árban megegyezünk, nagyon olcsó minden. palyakawa@indamail.hu
Pályaidom, hátsó sárvédő, első lánckerékvédő, porszívócsövek, FERRODO Platinum első fékbetét szett (egy szezon siman van meg benne)
Tudok segiteni . Adatlapomon elérsz!
Ha valaki tudna ilyesmit megkösszönném!
Kawasaki xantus ZR400D 400 cm3 a motor.
Nekem is sikerült beújítani !
Biztos elkérték az árát.