Szia,a motor az enyem volt,majd elkerult Pupakhoz.az egy eros es eleg pipec futomuvel ellatott vas.alatta 4-2-1rendszer,motorjaban fokolhato R-es vezermutengelyek,kicsit atmunkalt hengerfej,pr radial fofekhenger,carbonszalas fekcso,R-es rugostag.Nem teljesen R-es motor,de szimplan palyazoknak talan elony is hogy nincs rajta a siktolos karbisor.en fel szezont mentem a motorral,mert sikerult egy R-es motort szereznem.
ezt a gépet nagyon rég árulják 1,5 éve biztos persze ez nem számít semmit mert sokan nem mernek 400ast venni mert macerásabb a szervizelése és ssp 400 sincs már. de ha csak pályára akarsz gépet venni talán jobb választás egy 600as. alkatrészek és fejlesztés szempontjából mindenképp és később könnyebben is tudod majd eladni ha akarod, de a 400asoknak is megvan a maga varázsuk főleg ha tényleg jól terelgeted és körbemotorozol vele egy nagyarcú 600ast. persze ezeket is lehet tovább építgetni mert a fék, futómű bőven többet bír és bele lehet faragni zx600 v akár 750es blokkot is, persze ésszel...
meg kell nézni mit vesztesz vele?
Élőben brutálisan jól néz ki a megemelt hátsó ellenére is többet nem tudok de mitogeri is eladja a gépét ha igaz neki viszont tuti jó a masina (nemtom mennyiért).
Hali.
Egy nagyon egyszerű kérdésem lenne. Valaki tud erről a motorról bármit is ? Ha tud legyen olyan szíves és ne tartsa magában. Pályára kellene nekem is.
Előre is köszönöm a segítséget.
na így már más a szitu akkor azt a listát felejtsd el mert nem lesz jó egyik sem. ezek mind 13,5 magas tárcsák ennyit sikerült kiderítenem neked. a másik rossz hírem h gyakorlatilag nincs olyan másik motor amire ugyanilyen tárcsát szereltek. szal amiből szerintem választhatsz:
-veszel gyárit de ez ugye már eleve kiesett teljesen érthető okokból
-veszel utángyártottat nem sokkal olcsóbban
-átszegecseled
-bontóban keresel
és akkor ott vannak még a kcisit nagyobb szereléssel járó dolgok pl komplett futóműcsere egy másikéra vagy nyeregtartó konzol gyártása h jó legyen de akkor nyereg kell az se olcsó szal ezt inkább nem erőltetném
eseteleg ebay v vmi japán forrás lehet vmennyire olcsóbb megoldás
ha el tudod küldeni a tárcsád pontos! méreteit és egy képet v rajzot róla megnézem programokban hátha egyezik vmivel
Visszaolvasva a fórumot tűnt fel, hogy nem írtam le, nekem ZX-4 van, ez még a G, nem a H modell. Ez okozhatta a félreértést alkatrész ügyben. Azért kérném a süllyesztés mértékét, hogy ebbe az irányba keresgéljek tovább vagy sem.
Hello!
A H modellt Európában is forgalmazták hivatalosan, ezért egyszerűbb hozzá bármit szerezni, de a ZX-4 csak Japán piacra ment. Ha bemegyek a Kawához cikkszámmal bármit megrendelnek, azzal nincs gond, de a gyári alkatrészárak elég húzósak. A 3 gyári féktárcsa ára már a motor árával vetekszik.
Kösz a listát, neki is ülök és keresgélek. Az EBC katalógust már átrágtam, abban csak a külső átmérő szerepel, meg elég drága is lenne az EBC féktárcsa, nem sokkal van a gyári ár alatt. Vészmegoldásként megfordult már a fejemben, hogy egy új tárcsáról átszegecseltetem a régire a koptató felületet, de nem hittem, hogy ezzel bárki foglalkozik is. Egyelőre még megy több vonalon a keresgélés, de megkereslek ha nem találok más megoldást.
vagy ami még eszembe jutott ha még meg van a tárcsa és egyébként jó is, és ha a furatok egyeznek és csak a magassággal van baj akkor a régi tárcsából a középrészt át lehet szegecselni és akkor úszó ágyazású tárcsád is lehet akár. sokan csinálják és egy jó szaki simán meg tudja csinálni akár postázással is intézhető a dolog ha olyan helyen laksz. ha érdekel keress mailen és adok elérhetőséget ez ügyben, hátha...
ez egy EBC katalógus szerinti lista felelősséget nyilván nem tudok vállalni de egy próbát megér, hátha találsz olyat amelyik tényleg jó sok sikert. meg ha motor közelben leszek (talán hétvégén) akkor megmérem
hello
nem biztos h osztom a véleményed csak lehet rossz helyen próbálkoztál eddig. nekem is H-m van és sose volt gond eddig egyetlen alkatrész beszerzésével sem. megmérni nem tudom neked mert messze vagyok most a vastól de annyit tudok segíteni h ezekkel a típusokkal megegyezik a tárcsa
SUZUKI: GSX 250 FXK2/K3-K5 (ZR 250 C) 02-05
KAWASAKI:
KR-1S (KR 250 C2/C3) 90-92
ZR 250 A1-A5 91-95
ZR 250 B6 (Balius-II) 02
ZXR 250 A1/A2/B1/B2 89-90
ZZR 250 (EX 250 H1-H13) 90-03
MD4008C ZRX 400 (ZR 400 E1-E7) 94-01
MD4008CC ZXR 400 H1/H2 89-90
ZXR 400 J1/J2 89-90
ZZR 400 (ZX 400 K1-K3/N1-N7) 90-99
ZR 550 B2-B6 91-99
ZX6-R F1-F3 95-97
ZL 600 B1 95-97
EJ 650 A1/C3-C7 (E650) 00-05
ZR 750 C1-C5/D1 Zephyr 92-
GPZ 900 A7/A8 90-96
GPZ 900 R (ZX 900 A11) 98
ZG 1000 A9-A18 94-03
GPZ 1100 E1/E2/F1 95-98
ha ezek közül találsz vhol és azt gondolom elég sok típus ez és van köztük európában is forgalmazott akkor azzal már össze tudod hasonlítani
Sziasztok!
A "H" modell tulajokhoz fordulnék segítségért féktárcsa ügyben. Első tárcsánál lemérné nekem valaki pontosan a süllyesztés mértékét? Arra gondolok, hogy a tárcsa nem síkban van; ahol felütközik a felnire és ahol a külső betétek hozzárnek a fékező felülethez, ezek a síkok milyen messze vannak egymástól? (Egyszerűbben fogalmazva: asztallapra téve az asztallap síkja és az attól legtávolabb eső sik távolsága kéne, de emiatt azért ne szedd ki.)
Sajna most szívtam meg, küldtek előre leegyeztetett paraméterek alapján tárcsát, de ezt nagyon benézték, vagy csak szemre mérték le. Ennél 15mm a süllyesztés, nekem meg csak 8mm. Sehogy sem fér el, most küldhetem vissza.
Ne vegyetek japán belpiacos gépet, az alkatrész beszerzése csak az ősz hajszálakat szaporítja! Senki nem tud semmi biztosat ezekről a gépekről.
A "H"-s tulajok segítséget köszönöm, sokkal előrébb lennék vele.
Volt hozzá átalakítód?Ha volt olyat honnan szerváltál mert nekem is van olyan gyertyám de ahhozt nekem kéne mert ugye csak 1 méretű menet van rajta azt hello az meg nem jo a zxr-be pl.
Tegnap sikerült eladni Kawát, úgyhogy mostmár bújhatom a következő után a hirdetéseket. Szeretném megkösszönni mindenkinek a segítséget, és a jótanácsokat a volt motorommal kapcsolatban.
Sziasztok!Lenne pár eladó cuccom:) 52-es Dainese 2részes fekete-szürke-piros bőrruha(4éves), UFO crossnadrág 34-es, Auner márkájú cordura kabát Xl-es, Akira szürke-fekete bukósisak M-es,kicsit beteg kínai quad átépíteni vagy alkatrésznek(100e forint).
Ha valakit érdekelne valami akkor email:richard.horv@gmail.com, vagy TEl: 0670/977-2687
na srácok kiprobáltam az üvegtestűgyertyát pár észre-vétel .Maga a gyertya jól müködik,be lehet vele állitani a karbikat,na de behelyezés és kivétel az igen érdekes.csak mágneses kulcsal na az is érdekes,hogy a rézgyürű amit adnak hozzá az kivételkór bepréselve benmarad,és ugye nem reagál a mágnesra úgyhogy acéldrottal kelett kipiszkálni mert jó mélyen van.jó dolog,de nagyon körülményes 1-el a 4-et
Üdv.
ezt a gépet nagyon rég árulják 1,5 éve biztos persze ez nem számít semmit mert sokan nem mernek 400ast venni mert macerásabb a szervizelése és ssp 400 sincs már. de ha csak pályára akarsz gépet venni talán jobb választás egy 600as. alkatrészek és fejlesztés szempontjából mindenképp és később könnyebben is tudod majd eladni ha akarod, de a 400asoknak is megvan a maga varázsuk főleg ha tényleg jól terelgeted és körbemotorozol vele egy nagyarcú 600ast. persze ezeket is lehet tovább építgetni mert a fék, futómű bőven többet bír és bele lehet faragni zx600 v akár 750es blokkot is, persze ésszel...
meg kell nézni mit vesztesz vele?
Egy nagyon egyszerű kérdésem lenne. Valaki tud erről a motorról bármit is ? Ha tud legyen olyan szíves és ne tartsa magában. Pályára kellene nekem is.
Előre is köszönöm a segítséget.
Erről a gépről lenne szó : '93 Kawasaki zxr 400 pályára
-veszel gyárit de ez ugye már eleve kiesett teljesen érthető okokból
-veszel utángyártottat nem sokkal olcsóbban
-átszegecseled
-bontóban keresel
és akkor ott vannak még a kcisit nagyobb szereléssel járó dolgok pl komplett futóműcsere egy másikéra vagy nyeregtartó konzol gyártása h jó legyen de akkor nyereg kell az se olcsó szal ezt inkább nem erőltetném
eseteleg ebay v vmi japán forrás lehet vmennyire olcsóbb megoldás
ha el tudod küldeni a tárcsád pontos! méreteit és egy képet v rajzot róla megnézem programokban hátha egyezik vmivel
A H modellt Európában is forgalmazták hivatalosan, ezért egyszerűbb hozzá bármit szerezni, de a ZX-4 csak Japán piacra ment. Ha bemegyek a Kawához cikkszámmal bármit megrendelnek, azzal nincs gond, de a gyári alkatrészárak elég húzósak. A 3 gyári féktárcsa ára már a motor árával vetekszik.
Kösz a listát, neki is ülök és keresgélek. Az EBC katalógust már átrágtam, abban csak a külső átmérő szerepel, meg elég drága is lenne az EBC féktárcsa, nem sokkal van a gyári ár alatt. Vészmegoldásként megfordult már a fejemben, hogy egy új tárcsáról átszegecseltetem a régire a koptató felületet, de nem hittem, hogy ezzel bárki foglalkozik is. Egyelőre még megy több vonalon a keresgélés, de megkereslek ha nem találok más megoldást.
nem biztos h osztom a véleményed csak lehet rossz helyen próbálkoztál eddig. nekem is H-m van és sose volt gond eddig egyetlen alkatrész beszerzésével sem. megmérni nem tudom neked mert messze vagyok most a vastól de annyit tudok segíteni h ezekkel a típusokkal megegyezik a tárcsa
SUZUKI: GSX 250 FXK2/K3-K5 (ZR 250 C) 02-05
KAWASAKI:
KR-1S (KR 250 C2/C3) 90-92
ZR 250 A1-A5 91-95
ZR 250 B6 (Balius-II) 02
ZXR 250 A1/A2/B1/B2 89-90
ZZR 250 (EX 250 H1-H13) 90-03
MD4008C ZRX 400 (ZR 400 E1-E7) 94-01
MD4008CC ZXR 400 H1/H2 89-90
ZXR 400 J1/J2 89-90
ZZR 400 (ZX 400 K1-K3/N1-N7) 90-99
ZR 550 B2-B6 91-99
ZX6-R F1-F3 95-97
ZL 600 B1 95-97
EJ 650 A1/C3-C7 (E650) 00-05
ZR 750 C1-C5/D1 Zephyr 92-
GPZ 900 A7/A8 90-96
GPZ 900 R (ZX 900 A11) 98
ZG 1000 A9-A18 94-03
GPZ 1100 E1/E2/F1 95-98
ha ezek közül találsz vhol és azt gondolom elég sok típus ez és van köztük európában is forgalmazott akkor azzal már össze tudod hasonlítani
A "H" modell tulajokhoz fordulnék segítségért féktárcsa ügyben. Első tárcsánál lemérné nekem valaki pontosan a süllyesztés mértékét? Arra gondolok, hogy a tárcsa nem síkban van; ahol felütközik a felnire és ahol a külső betétek hozzárnek a fékező felülethez, ezek a síkok milyen messze vannak egymástól? (Egyszerűbben fogalmazva: asztallapra téve az asztallap síkja és az attól legtávolabb eső sik távolsága kéne, de emiatt azért ne szedd ki.)
Sajna most szívtam meg, küldtek előre leegyeztetett paraméterek alapján tárcsát, de ezt nagyon benézték, vagy csak szemre mérték le. Ennél 15mm a süllyesztés, nekem meg csak 8mm. Sehogy sem fér el, most küldhetem vissza.
Ne vegyetek japán belpiacos gépet, az alkatrész beszerzése csak az ősz hajszálakat szaporítja! Senki nem tud semmi biztosat ezekről a gépekről.
A "H"-s tulajok segítséget köszönöm, sokkal előrébb lennék vele.
Üdv mindenkinek.
Tegnap sikerült eladni Kawát, úgyhogy mostmár bújhatom a következő után a hirdetéseket. Szeretném megkösszönni mindenkinek a segítséget, és a jótanácsokat a volt motorommal kapcsolatban.
Üdv.:
Spider007
Ha valakit érdekelne valami akkor email:richard.horv@gmail.com, vagy TEl: 0670/977-2687
Teszel fel pár képet róla? Meg egy árat is adhatnál!