Helló minden Kawásnak!
Érdeklődni szeretnék a zxr 400 asokkal kapcsolatban. Most állok vásárlás előtt 3-400 ezer körülire van pénzem. Ennyiért esetleg ha vki tudna ajánlani vmi jó állapotút az érdekelne.Mindenképp rendszámos. Lenne pár kérdésem is velük kapcsolatban. Előszőr is mi a különbség a H és az L között(motorikusan,alkatrészügyileg). Mennyibe van a fenntartásuk ezeknek a gépeknek, ez alatt gondolok arrra mennyi egy olaj,szűrő,gyertya hozzá és a csereperiódus,vezérlés és ha esetlegesen van még vmi gyakori dolog rajta amire költeni kell,mint pl egy karbiszinkron ára. Egy-két dolgot ha még mondanátok mire figyeljek vásárlásnál..vezérműlánc csörög e meg kompressziómérés..ezen kívűl esetleg vmi tipus hiba,vagy leharcoltság amit ki lehet küszöbölni? Előre is köszönöm szépen a válaszokat:)
Ilyennel már találkoztam a szelephimbák koptak el, és akkor adnak ilyen csattogós hangot, de ez csak tipp, nem biztos ez a baj, de nézz rájuk, ha az edzett rész elkopik, akkor onanntól gyorsan fogy, és hangot ad
Faszomat már szerdán megint emelik a benzint 3ft-al undorító amit művelnek a végén már luxus lesz bármi járművet használni, meg majd ölni kell már a benzinért
30ba vettem főtengelyt netről, képesmotor szerelő belkerakta vezlánccsere szelephézag karbiszinkron tömítések stb hogy már rakjuk rendbe és ígylett a csokapik. semmi bajom nincs vele
Az adatlapodon lévő e-mail címre valamiért nem tudok e-mailt küldeni,de mindenké érdekel a konzol.Ide küldd el nekem légyszíves utánvétes csomagban:3250 Pétervására,Orgona út 9.(MOL-kút).Itt bármikor átveszi valaki.Előre is köszi!
Hát így látatlanba hallatlanba hajtókar vagy főtengelycsapágyra gyanakodnék sztem a szétszedést úgysem úszod meg (ha a vezérlést már kizártad) akkor meg kiderül.
Olyan gondom van, hogy a motorban valami kalapál és nem tudunk rájönni mi lehet az! Erre szeretnék tippeket kérni! Ami bizos, hogy nem szelephézag és elvileg nem is vez.lánc, a hang pedig valahonnan felülről jön a blokkban(a vez.tengelyen nincs kopásnyom) és a fordulatszámmal arányosan nő, sebességfokozattól független, üresben és alapjáraton is hallani, ha sokat áll a motor akkor halkabb lesz, de amint megyek vele pár km-t újra ugyan úgy zörög.
Adhatok, mail meg msn ott van az adatlapomon, de igaázból a bal konzolon kívül nincs nagyon más alkatrészem van még 2 jobbos de azt javitani kell mert töröttek illetve egy elég gatya fejidomom amit szintén javitani kell, ennyi cuccom van ZXR-hez FZR-hez viszont annál több, balos konzolnak meg 5e az ára. Üdv!
Tied! Az újnak meg sem merem mondani az árát... NAh mégis. Japó, ha KAwából rendeled 92 000 * 2 mert elől 2 disk van. Horror az új ára.
írj már légyszi privi mailt mizo@sch.bme.hu címemre
Szia!
Aszem 5.5 mili. Nem, egyáltalán nem üt. Azért cseréltem, mert azt hittük üt, közben kiderült, hoyga mérő pad ütött, mint a disznó. AZ új ugyan azt mérte. SZóval kibasztam az ablakon egy valag pénzt...
Árat mondjatok rá ti. GYári aklatrész, nem holni utánbiszbasz. Tehát tuti sokáig lehet használni. Főleg utcán.
Igen, ezen már túl vagyok és így keresgéltem. Az átmérők (külső, belső, osztókör) stimmelnek is, de a tárcsa ugye nem síkban van, a belső átmérő köre és a külső átmérő köre egymáshoz képest elcsúszik. (Csatoltam egy képet, ott a 'D'-vel jelölt méretről van szó.) Nekem ez most 8mm körül van. A féktárcsakatalógusok legtöbbje 'nagyvonalúan' ezt az adatot kihagyja. A Lucas katalógusban van egy tárcsa ahol az átmérők stimmelnek, de ez a síkbeli eltolás 13.5mm, ez meg gondolom nem menne fel. Szóval ezért vagyok gondba még mindig és keresgélek tovább.
Érdeklődni szeretnék a zxr 400 asokkal kapcsolatban. Most állok vásárlás előtt 3-400 ezer körülire van pénzem. Ennyiért esetleg ha vki tudna ajánlani vmi jó állapotút az érdekelne.Mindenképp rendszámos. Lenne pár kérdésem is velük kapcsolatban. Előszőr is mi a különbség a H és az L között(motorikusan,alkatrészügyileg). Mennyibe van a fenntartásuk ezeknek a gépeknek, ez alatt gondolok arrra mennyi egy olaj,szűrő,gyertya hozzá és a csereperiódus,vezérlés és ha esetlegesen van még vmi gyakori dolog rajta amire költeni kell,mint pl egy karbiszinkron ára. Egy-két dolgot ha még mondanátok mire figyeljek vásárlásnál..vezérműlánc csörög e meg kompressziómérés..ezen kívűl esetleg vmi tipus hiba,vagy leharcoltság amit ki lehet küszöbölni? Előre is köszönöm szépen a válaszokat:)