Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem lopd meg a rokonságod, ismerőseid, csajod... aztán vegyél egy TUTI ZXR-t (mondjuk az enyémet)
Nekem conti Sport Attack van teljesen jó sokat birt nálam, meg ringen is megállja a helyét, fainul tapad
na én elcserélem ha megveszed arepülőt meg a térfigyelót 300 ba
zxr400-hoz kinek milyen gumi jóó? Olyan kellene ami viszonylag jól tapad, de azért bírja is!
Cseréld be arra a fasza térfigyelőre meg a röpcsire
ugylátom majd ne jön semi értelmes csere a motora akor emghagyom majd
ebe legaláb tudom mi van!
csak 100 a blokba
Azért hadd tegyem hozzá hogy ez sem igénytelen gép és igenis költeni kell rá és ez sem olcsó mulatság észre sem veszed aztán röpködnek a 20asok, persze amit kapsz érte az jobb feeling mint egy mito
Szép szép, de azt hiszem ezeket mi már kinőttük!
Hali!
látam Mitokrol beszéltek nekem van egy eladó:)
friss műszaki minden:)
a mito evorol meg anyit hogy azok üzemorások!
azal nem lehet hoszutávra tervezni csak ha van pénz a háznál
amugy nekem is tecik a evo de mocskosul csak azok a anyagiak közbe szolnak
semi gond !
én nem akarok családot!
nekem majd 1 csaj kel és kész!
énmeg azért akarok vagy zxr-t vagy zx7-r az leneaz lmom de nagyon sokra tartják!
engem meg ha ismernél tudnád hogy legyen akár mijen motor csak a csutkázás megy nem borom ki ha nem pörög a motor!
azért akarok 12 nagyott most ezt rendbevágtam és szerezni kéne negyobbat!
az én haverjaim még elvanak az 50-es tuningolásal
én ugy mondom neked szerintem ajánljuk egymásnak!
hát ha nygon ajánlod fasza na engem érdekelne a tied!
2 haveromnak is volt 125-ös Mitója!Hát azok aztán tényleg jól mentek!
Az egyik rendszám nélküli 50-es papiros 7 sebességes volt, azzal semmi baj nem volt a srác lecserélte egy R1 -re, a másik egy EVO volt az rendszámos volt gyönyörű volt de a gatyája is ráment, 2 szer is eltörött a hajtókar, de az egyiket a gyár gariba megcsinálta mert szakszervízbe javítatta.Most nincs motorja.

Én is akartam anno egy 125-ös af 1-et 50-es paírokkal de nem mertem bevállalni , mert engem szeretnek a rendőrök.Igy lett az MH. Később már rendszámosat akartam, de lebeszéltek négyütemüre, és ezért vettem meg a ZXR-t.Imádom szeretem, de soha többet sportmotort, én szeretnék családot...!Nem vagyok egy örűlt de ezekkel a motorokkal nem lehet lassan menni...!Komolyan mondom ha veszel ha nem próbálj ki egyet!Akinek van úgyis tudják miről regélek!Mentem én már GS-sel Banditokkal az teljesen más!
Ezért akarok Triumphot, azzal lehet racionálisan közlekedni.
Ezek a gépek versenypályára születtek, bár én ott még nem jártam, hozzám a túrázás közelebb áll.
Bocs hogy ilyen hosszú lett!
Ha esetleg tudok, akkor majd figyelmébe ajánlom a motorodat!
Meg aztán te is hasonlóképpen járhatsz el az enyémmel is.
ááá
anyira azért nem!
nem tuc rá vevőt,?
akkor alattam a 200 is meglenne!
heló olyn 170 kb de sujtol fűg én mentem ár vele 170-et és 110 kg vagyok
Hát akkor biztos tuti a gép!Mennyit mennek ezzek a masinák?
ful skf fag c3-as csapágyok mindenüt!
zsir uj olasz hajtókar a főtengejbe! volt rajta 160-as polini hneger azt lecseréltem gyárir
megeta az életemet olyn 12l/100km-volt a fogyasztás
de mostmár olyn 5-6 max
dehogy gyis!
hanem igen amugy nem tagadom széthajtva vetem meg!
azért mondom hogy belekerült anyiba mint amit mutatál
Ingyéé jőhet egy zixer ha valaki megunta , vagy márkát váltana, adnám érte az enyémet , pár lóval gyengébb, de könnyebb
annyit kell szerelni?
én sem hirdetem én alaktrészeket hirdetek mert aprilia alaktrészeket veszek adok!
ja főleg ha nem is hirdetem...sehol sem!