Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok már írom is, de előbb küldj egy mailt erre :langaspartomi@gmail.com ! oszt a többit privibe megtárgyaljuk.
Helló! Két kereket keresek! Nincs neked véletlenül, első hátsó?
És ha tudsz valakinek eladó siktolattyús karbit?
Én akarok pályázni! Kerekek kellenének és egy árajánlat a rugókra!
nekem igazából egy felső kéne csak ha külön eladó. mennyit kérnél érte?
Nekem van eladó komplett villahidam, alsó felső...
Na senki sem akar pályázni?
HYPERPRO SPORTRÚGÓ ELADÓ! Még RAKIé volt.
Én valamelyik újságban azt olvastam, hogy a japók nem szinkódoznak, hanem ha valami sérült akkor újat vesznek bagóért. tehát irány Japán!
be mész a festékboltba, és eléd tesznek 1 színskálát abból lehet válogatni, vigyél vlmi mintát és segítenek is
elnézésedet kérem, de azzal nem tudok szolgálni.megvan az alsó híd a tengely ,minkét csapágy +alátétek.a felső híd az már sajnos nincs meg.
hello
engem lehet h érdekelne egy felső villahíd, mit kérnél érte mondjuk alku nélkül?
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene. Valaki nem tudja véletlenül a Kawa színkódját? Vagy ezt lehet kevertetni egyáltalán? Ha valaki már festette már újra vagy van erről bármilyen infoja akkor kérem jelezze.
Előre is köszi!
Hali! Eladó: Hyperpro sportugó, meg az első telóba való sportrugók is!
Továbbá komplett hátso lengővilla:himbával.rugóstaggal,láncvédővel.
Első telók:' 1db ép 1 javításra szoruló+első villahíd
és egy vízpumpa! Külön -külön és egybe is!
Egyértelmű, hogy a fogaskerekeimet féltettem. A szinkront úgy értettem, hogy nem tudta a fogakat szinkronba hozni, de igazad van, ezek tényleg csak villásak :D Háll, nem lett baja, mert azóta sem reccsen, meg nem dobja ki a fokozatokat sem.
nem baj mert nekem nem ez kell hanem ahoz kellene ami a képen van
Nincs hozzá papirom semmi sajnos....
Igen, 6 rugó az ára.
Az fasza és eladó is ? esetleg használati útmutató kézi könyv ? s.o.s válasz kellene nekem erre
Van hozzá jeladóm!
tiszta sor, a kiscsaj nem volt a helyzet magaslatán és nyilván ne tegye tönkre a technikát ebben teljesen igazad van
a műszaki része a dolognak h a szekvenciális váltóban nincs szinkron, nem kell bele szinkron. vannak benne viszont kapcsoló villák és egyenes fogazású kerekek. ezért van az h csak sorban tudsz végigmenni a fokozatokon és nem tudsz mondjuk 6ból 3ba váltani egyből. igazából még kuplung se kell hozzá ha jól kezeled a gázt se fel se visszaváltáskor (bár akinek nincs a kezében még az hamar kinyírja a váltót így de ha megy akkor semmivel sem használódik jobban mint kuplunggal sőt) na egy a lényeg ne a szinkront féltsd hanem a fogaskereket mert az darálódik ilyenkor.
Ami nekem volt zxr 400 az szabályzáson 1- 110km/h, 2- 160km/h, 3- 190km/h, 4- 210km/h. 5. és 6. fokozatot nem pörgettem egyszer sem szabályzásig, 6. fokozatban órája szerint 230km/h volt a vége.
Lehet 1 est, csak megfelelő Gázkart kell húznod! Különben recseg.
Nincs rajta szinkron? Furi. Amúgy alényeg, hogy ment a kiscsaj előtte 150 el, és nem kellett volna megálláshoz visszaraknia 1 be. Mert még kb 30 al jött, amikor megpróbálta. Ezért reccsent egy óriásit. Amúgy lehet a kuplungot is jobban kellett volna húznia. Fene se tudja, nem én voltam. AMúyg minden képpen van benen valmi szinkron a váltóban, különben esélytelen lenne visszatenni 1 be menet közben. Ill csak nagyon nehezen.

De megnézem majd valamelyik váltó robbantott ábráját, hoyg okos legyek. Mert bármi lehet a blokkon belül. Nem látok bele :D

És igazad van, én is megcibálom neki, néha, és 1 esben tényleg nem csak 30 at megy :D De átlagban igencsak kímélem...
Mr Yamaha kollágánál le lehet mérni mit forog a gép. Legtöbb videóján ha jól emlékszem szabályozásig húzza minden fokban...
hello uram
ne haragudj h belekérdezek, tényleg nem akarok kötekedni de milyen szinkron törik el egy motorban? mert a motorokban szekvenciális váltó van abban meg nincs szinkron. mi törik el? és hidd el én is nagyon vigyázok a motoromra és sosem ütöm vágom de ha tényleg mész vele pl pályán akkor harmincnál nem kettesben v hármasban mész. nem oktatni akarok egyáltalán nem vok nagy pályás sőt mérni sem merem még az időmet csak egy ártatlan kérdés részemről, hogy 30nál miért ne lehetne 1est kapcsolni?
písz
Jaja erősebbet én is feleslegesnek tartom. mérmint a 600 as kategóriától erősebbet. Még ez a 400 as kategória is az esetek 90% ában sok a magyar utakra. Van pár ismerősömnek 900 as kawája, meg cbr je. Hát mondhatom felelőtlenség, ahogy meghajtják sokszor. Nem mernék ilyen rosz utakon olyan sebességgel menni. Fene se tudja mi szúrja ki a kereket, vagy mi jön elém (gödör, vagy állat, vagy "állat" vezető). Szóval kanyarogni meg nagyon jók.

Én is teljesen rendberaktam a kis gépemet. Nagyon fájó szívvel adnék rajta túl. Meg leginkább csak olyannak, aki nem hajtja ki a lelkét, mert ezek a vasak még nagyon sok időt megérdemelnek... De mint minden gépet nem megfelelő használattal odafigyelés, szervíz nélkül akár néhány 10 km alatt is tönkre lehet vágni. Vannak ilyen ismerőseim. PL az autóját is -10 fokos indítás után 4-6 ezres fordulaton terhelve melegíti. A kawát is 2-3 max 4 ezres fordulaton melegítem kis terheléssel. Nem pörgetve kihúzatva a hideg motort.

Nah ilyen embernek tuti nem adom el. Volna rá amúgy egy lány vevő. Remélem kicsit komolyodik addig :) (érsd: 50 cc je van most. Motorom kipróbálásakor 30km/h nál vissz akarta rakni 1 esbe... Pedig mondtam, hoyg meg se próbálja, mert szinkron reccs..)

Tényleg, szerintetek mennyibe viszik mostansg ezeket a gépeket?
650 et ír rá hivatalos évjárat kalkulátor. De ez csak a sima motor. Pl enyémben Xenon is van (laza 50 000 res 5 év garis set, idén kicserélt féktárcsák, betétek, amit gondolom nem kell mondani, nem olcsók)
Nekem is volt 400asom, tudom miről beszélsz :) Én is imádtam, mindent megtettem érte, kva jó motorként adtam el. Igaz idomsérült lett, így jelentősebb buktával szálltam ki mint akartam Aztán az árából megvettem a vfr-t, és amint beindult, kiszorította a ciberét. Pedig a mai napig rohadt jó motornak tartom, és tervezem is ha lesz pénzem, szerzek egyet megint fun-motornak. Viszont amikor ráülök a vifferre, elindítom, elkezd dörmögni a v4, kicsit melegszik, majd 1-es, gáz, 4-esben 210 a vége, nem kell kapcsolgatni, nem kell forgatni, ott a craft, mindenhol, mindig... ha meg menni kell, akkor 5, 6. Szóval marha jó motorok a 400asok, de közel nincsenek egy "nagymotorhoz", se használhatóság szempontjából, se erő, és mondom, majdnem ugyanannyival járkálok a vifferrel, mint a ciberével.
Hidd el, nem fogod megbánni ha átülsz egy még egyszer erősebb motorra. Több viszont felesleges szerintem.
Simán lehet! Volt már rá sokszor példa, hogy jól jött volna plusz 40-60 ló. íísokat megyek a 4 esen, és iszonyat faszok a román vezetők. Nem egyszer fordult elő, hogy kb 140 el mentem, és a fasz előzött mögöttem valakit, és simán rámhúzta visszatéréskor. Érsd 140 el nekem jött. Amikor a másik si megjátszotta, abba bele is rúgtam. Pedig a kis 186 centimmel egyenesen ültem a mocin, azaz szerintem még látszom is...
Csak ROMÁN, és leszarja, meg ugyan ez, amikro látja, hoyg jösz, és elkezd előzni, te meg az út szélét jelző vonalon is kiljebb mész, meg fékezel, ahogy bírsz, mert a fasz neked jön. Villogásra max vissza villog, és nyomja a pedált.
Nem akarok politizálni, de ezekről meg van a véleményem, és a módszerem is meglenne, hoygan tüntessem el őket! Nem csak az utakról. De ez nem ide tartozik.
Ami a motorhoz tartozik, de ettől jutottam el idáig: Néha a 400 nekem már gyenge. Városban bőven elég, még sok is. Előzéskor ahol tempósról kell gyorsítani, netalán mint én viszel egy plusz 40 kilóshátizsákot, vagy utast, ott már erölködik a gép...
Én vagy kawa 636 vagy honda cbr rr 600 on gondolkodom. De nincs szívem eladni a kis 400 ast. Nagyon szeretem, és aki első motorjai között szeretne ilyen gépet, vagy elsőnek, és merészebb, mint jópáran. Annk bátran ajánlom.