szerintetek milyen árban van egy lánckerék+lánc csere? már szinte hetente húzhatnám mert nagyon hamar lazul és most már zörög is. illetve milyen időközönként kell lánckereket is cserélni?
Gyári lánc 9500ft fogaskerekeket csak vezérmütengellyel lehet cserélni de mondjuk soha nem megy tönkre feszitö 6500ft vezetö 4980ft és van még egy vezetö az 990ft légszürö gyári 8000ft sportszürö 18400ft gyertya 3100ft szimmering 970ft/db
Kawasaki ZXR 400
Évjárat: 1991
Vázszám: ZX400H003771
Érdekelne vezérműlánc (valami bika D.I.D) vezérműtengelyek végén a fogaskerék, főtengelyvégén a fogaskerék, feszítő, sínek mindenek az ára amit a vezérlésnél cserélni lehet, nincs még szétszedve nem tudom mi milyen állapotban van. Persze az ártól is függ majd mire telik.
Levegő szűrő, Gyári vagy K&N, 4 Gyertya, szelepszár szimering kb ennyi.
ha elintézi akkor jó akkor semmi gáz csak intézze el
túl sok ilyen zűrös adás-vételről lehet hallani mostanában sajna
egyébként simán lehet kérni motorkódot kamu indokkal h ráfolyt az akku akármi és onnantól kezdve olyan blokkot raksz a gépbe gyakorlatilag hivatalosan és egyéb bejelentés nélkül amilyet akarsz. ez még működik szerencsére
Ilyen okosságot még nem hallodtam szép csapat! Akkor küld át milyen adat van és megprobálom kimatekozni milyen mocid van és mire van szükséged mégegyszer.
Az okmányirodából jövök. A eladó bemegy a neki helyileg illetékes okmányirodába jelenti, hogy nincs meg a törzskönyv és 15 napon belül átlehet íratni, már a mi nevünkre jön az új.
törzskönyv nélkül elhozni motort? nagyon bátor vagy. és ha nincs meg mégsem akkor mit csinálsz? nem tudod a nevedre íratni gyakorlatilag semmit nem tudsz vele csinálni. ehh pajti remélem jól jössz ki ebből a dologból mert különben sokáig fogod a fejed a falba verni. én szurkolok
Nincs rajta semmi szám, várjuk a törzskönyvet az eladótól addig nem megy eredetvizsgára. Valakinek eladó hűtője? Esetleg bontósok? A kiegyenlítőtartálynak melyik oldalon kell lennie?
passzolom, holnap megy eredetiség vizsgálatra még nem volt időm vele foglalkozni nem tudom a motorszámot, forgalmi szerint cserés volt, majd kiderül mi van benne.
De azt vettem meg ami a képen van viszont nagyon le van lakva külsőleg. Teljes festés matricázás, új plexi, lánc lánckerekek, új gumik, itt ott egy kis polírozás, olajak szürők, karbitisztitás+szinkron, komplett vezérlés csere stb. 250 km-t lábán jött haza egy év műszaki. Sikerült jó áron elhozni ennyiért motort se adnak :)
Innen jön e valaki kawa lime partyra?
Valakihez esetleg csatlakoznék aki megy.
Én Kecskemétről indulnék, ha valaki menne, jelezze már nekem.
Amúgy szerintetek 1 szimeringes villával még felengednek?
Mert azt már nem tudom holnapig kicseréltetni se szombatig...
és mindig SZETTBEN érdemes cserélni ....
Üdv.: Laci
Évjárat: 1991
Vázszám: ZX400H003771
Érdekelne vezérműlánc (valami bika D.I.D) vezérműtengelyek végén a fogaskerék, főtengelyvégén a fogaskerék, feszítő, sínek mindenek az ára amit a vezérlésnél cserélni lehet, nincs még szétszedve nem tudom mi milyen állapotban van. Persze az ártól is függ majd mire telik.
Levegő szűrő, Gyári vagy K&N, 4 Gyertya, szelepszár szimering kb ennyi.
túl sok ilyen zűrös adás-vételről lehet hallani mostanában sajna
egyébként simán lehet kérni motorkódot kamu indokkal h ráfolyt az akku akármi és onnantól kezdve olyan blokkot raksz a gépbe gyakorlatilag hivatalosan és egyéb bejelentés nélkül amilyet akarsz. ez még működik szerencsére
csutortokig vagyok itthon!
cso
350ft benya áron elég szívás ha elfolyik 1liter
Valakihez esetleg csatlakoznék aki megy.
Én Kecskemétről indulnék, ha valaki menne, jelezze már nekem.
Amúgy szerintetek 1 szimeringes villával még felengednek?
Mert azt már nem tudom holnapig kicseréltetni se szombatig...