Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem tudom haverom motorszerelő pesten a nagykawsakiba ö intézte a dolgokat. csak azt láttam amikor az ujjat rajta be. alurol átrakta a gyürün és 2db mezei csavarral megfogatta. én ennyit szurtem le a dolgokbol elküldtem a képeketet
Na akkor most h levan az a része tisztázva, tudsz csinálni képet arról ahol az a gömb mozog? nyitott meg zárt állásban?
Meg írd már le plíz h hogyan szerelted le.
cdi elektronikát is lecseréltem 900-asé van benne
kaptam 1 900-asét meg akkor aasztmonták ebbe vana tiltás
akkor ijen az enyém is
Mér vetted le?
Igen mielőtt berakod kormányzárba lekell nyomni.
jovan 1honapig használtam csak ezzel a mocit
1kis gömb kijön az ajján
be kell nyomni nem?
megvan
ezen is van
3 állás volt a kapcsolón
Persze, lelehet zárni más módszerekkel is a motort, de nem fogok olyan alaktrészre kiadni egy 10est ami nem müködik teljes értéküen, azért ezt remélem megérted.
De továbbra is értékelném ha leírnád h te hogy szerelted le.
és amikor levetted a gfyujtást akkor kapcsolt be. vagy 3állás volt a kapcsolon
Az enyém olyan mint a tied így képekből nézve
vegyél 1 tárcsafék zárat aztán kész 2e-ft
Mi az h kezdhettem volna a kormányzárral? kormányzárat nem lehet külön venni az a gyujtás kapcsoló része, bocs ha nálam a kormányzár alap h benne van a gyujtáskapcsolóban, a tiedben is biztos volt max tönkre ment még vmikor anno is kivették
Nézd meg a hátuját tied nem igy néz ki a képek alapján
Enyém is L-es
nem tom nem én szedtem szét hanem haverom
L szériás, gyújtás kapcsoló különbség csak az L és H széria között van évjáratban nincs
akkor kezted volna a kormányzárral nem a gyujtáskapcsoloval. kis időt megsporolhatál volnak magadnak meg nekem kis
Viszont azt megköszönném ha tudnál segíteni abban h hogyan szerelted le mert nekem még rajta van a régi és tört végű csavarokkal van felszerelve ugye gyárilag.
mien évjáratu a tied?
micsoda? nincs benne kormányzár? nekem japán belföldi és volt benne csak most pont az ment tönkre.
De ha a tiedben nincsen akkor ne haragudj de nem fog kelleni.