Szia Gyuri!
Ez zxr-eknel tipikus muzsika,aztalaban a kuplungkosarat osszetarto szegecsek lazulnak fel,vagy a kuplung kinyomocsapagy adja fel a harcot.talalkoztam mar olyannal is hogy a kis tugorgoskosar a kuplungkosar alatt eltort.ott a masik blokkod,ezeket nezzetek meg,hatha megtudod csinalni a blokkodbol.
Nekem is hasonló gondom volt (ZX400L 1991), csörgött alattam, de az egyértelműen a megnyúlt vezérműlánc miatt volt, kicseréltettem, most már jó. Az alapjárat ritkán nekem is felugrik 2000 rpm köré de kisebb gázadásra visszaáll..., itt Mizonak igaza lehet. Mindenesetre a szerelő azt mondta nagyon egyben van a gép, szóval az alapjáratos dolog miatt én nem izgulok. De a helyedben mindenképp ránézetnék valakivel.
A kuplung zörgés elég sok mindenkinek megvan, típus jellegzetesség, de semmi bajt nem okoz, viszont ez csak alapjáraton hallható és behúzott kuplunggal abba kell hagynia.
Az én tippem az az h elvan kopva teljesen a vezérmüláncod (vagyis túlságosan meg van már nyúlva és a feszítő sem tudja már tovább feszíteni )mert olyankor csinál olyat h menet közben egy bizonyos fordulatszámon zörgést hallat. És sztem az alapjárat fenn akadás pedig ettől külön álló probléma, valszeg csak bekéne hangolni a rendszert.
De ez csak az én tippem! Lehet teljesen másról van szó.
Azért érdekelne h menet közben azt a zörgést milyen fordulatszámnál hallod kb.
Illetve volt mostanában komolyabban megpiszkálva a blokk?
Valszeg kissé már kopottabb a blokk, és felgázosodik, ezért marad fent az alapjáratod. A csörgés, zörgés, nem jó jel!
Csak el kellene vinni valami jó szerelőhöz
Legalább addig, amíg meghallgatja!
császtok! sajnos van 1-2 gáz a mocimmal. 92-es ZXR400as. semmi lóvém most szerelőre. végülis ígyis megy de félek nagyobb kárt okozok ha használom. szóval, amikor alacsony fordulatszámról gyorsítok van egy bizonyos fordulatszám amikor olyan rezgés szerű hangos zörgés jön sztem a váltóból, hogy már zavar. ha rákuplungolok akkor nem zörög. alapjáraton is zörög, ha behúzom a kuplungot akkor nem.
ráadásul néha fennakad az alapjárat 2500 körül és nagyon nehezen lehet visszatornázni normálisra. egyik nap már 3000en akadt fen egy izmosabb csapatás után. :S
szerintetek mi lehet? nyilván így nehéz megmondani de azért hátha tud vki vmi okosat és nem hagyom magamat annyira tábaszni a szerelőnél.
Hát igen így is lehet nézni, viszont az is igaz, hogy akinek 50-es drága gép kell, mert csak arra van jogsija vagy úgy gondolja hogy neki annyi elég, az úgy is kitejel érte annyit amennyit, függetlenül, hogy annyiból már 400-as vagy 600-as gépeket vesz. Tehát na érted lényegnek azt szeretném kihozni, hogy a különböző kategóriájú és ccm nagyságú gépek árát fölösleges egymáshoz viszonyítani, mindig az adott kategórián belül kell őket nézni.
Drága? Ez viszonyítás kérdése. De amíg közel 1 milláért árulnak egy 50ccm-es segédmotor szúnyogot, addig én biztosan nem fogom nevetséges összegért eladni senkinek.
Kiderült az egyik 98-as gyártású, tehát rosszak rá a hitelfeltételek (és rozsdás volt helyenként pocsék gumikkal, szakadt üléssel, viszont szépen muzsikáló blokkal) tehát egy maradt, a tulajjal még egyszer találkoztam, külsőre jól néz ki, de megállapítottam, hogy szar hangja van, kerreg.( nem értek hozzá ! ), de remélem csak szelepbeállítás, vagy karbi Igy jár akinek nincsen pénze és motorozni akar, max egész télen szereltetni fogom.... Azért köszi nektek a segítséget!
Tudna vki használtan egy szabadon futót az önindítóhoz?
Faterom gépén elment szabadira
köszi előre is!