Sziasztok Segítséget szeretnék kérni tőletek. Menyit kéne erre a gépre költeni hogy jó legyen? Katt
Nézegettem és tetszenek ezek a gépek Várom a válaszokat üdv
nekem 125ös apriliába simán beleugrott 160ezer egy közepesebb generálnál itt meg lehet szorozni mondjuk, hogy 10körül/szelepX16, dugó+gyűrűk 20-40X4, főtengely 350pl az enyémbe, még jó h csak egy kell szóval
a 2t-k is jók, csak a generál egy 250esnél húzósabb mint a 125ösöknél (ott pl. rs 125 40-70e ft.), és télleg többet is eszik, a 4t-t is simán szét lehet hajtani, tök mind1 mennyire szakszerűen szervizeled, kiforog 16ot aztán kopik és kész, az tény, hogy nem 10ezrenként van generál, de mondjuk ha pályán nyúzták akkor 50ezrenként kb. vagy kevesebb. Szerintem érdemes inkább egy 6kilósba beruházni, több az alkatrész, nem nagyon eszik többet, és nehezebben hajtják szét, ajánlom a cbr 600f3-at (ha már zxr korabeli) azokat inkább túrára használták, nagyon megbízhatóak, és pályán is egész jók, bár az első fék lehetne erősebb állítólag, de ez könnyen orvosolható.
A ZXR 400 az leánykori nevén ZX 400 R, ez a japán típusneve úgymond. Mint ahogy a többinél is GSX 1300 R a Hayabusa.
A ZXR és ZZR rokonlelkek. Nagyjából ugyanaz a blokk van a 400-asban azzal a különbséggel hogy a zzr egy túragép, a motorblokk le van butítva, nincs úgy kihegyezve mint a zxrnél. De azt nem mondanám biztosra (kb 80 %) hogy tökugyanaz a két blokk...
Igen. Jól mondod, de váltóolajat azért nem kell olyan sűrűn cserélgetni mint motorolajat.
Amúgy meg érdemes olyan ZXR 400-at venni ami nincs széthajtva, mondjuk ez mindegyikre igaz. Mert azért egy 4T-t nem lehet annyira széthajtani mint egy 2T-t. Ahhoz trehánynak, hanyagnak, nemtörődömnek kell lenni, hogy egy 4T tönkremenjen, a 2T-nél meg az a helyzet hogy az egy olyan konstrukció ami előbb utóbb megadja magát.
Köszi a választ!
2T valszeg tényleg drágább lenne. Bár, ha 4T-nél van gond akkor az 4 dugó és 16 szelepcsere se olcsó...
Szal az a kérdés, hogy ezek a ZXR-ek mennyit mennek egy generál után kb?
Amúgy a 2T-nél se fogy el, ott is van váltóolaj, amit cserélni kell csak közben külön kell motoroljat is, amit megeszik. Jól mondom? :)
vagy a zx és zzr csak rohadtul hasonlít? basszus, sok hülye megnevezés, a zzr plexire is zx 400 van írva.... nem értem, ha valaki hozzá tudna ehhez szólni:D thx előre
én azt találtam, hogy a zx 400( ami ugyan az mint a zzr400 elvileg) tehát 7 db kopótárcsa kell bele, rugó 6, és a zxr-be meg 6 db tárcsa, 6 rugó, akkor most hogy van ez?
Egy kétütemű motor több pénzt követel. Gondolok itt az olajfogyasztásra, egy jóféle olaj full szintetikus ami kell a 2T-nek, különben tönkremegy ha szutykot tesznek bele, persze ez a 4T-re is vonatkozik, csak ott jóval több a km a két olajcsere között, a 2Tnél meg elfogy konkrétan. Másrészt egy 2 ütemű gépnek sokkal kisebb a futásteljesítménye a felújítások között. Szóval egy zxr 400-at mondjuk nem kell 10 ezrenként generálozni (dugó, fúrás, gyűrű). Kevesebbet is eszik a 4T, amúgy meg nagyon nehéz olyan 2T gépet, ami nincs összehányva, mert általában ahhoz azért kevesebben értenek, mint egy 4T-hez, szerelni meg mindenki nekilát.
Lenne egy kérdésem, mégpedig hogy tudsz e még szerezni olyan iridiumos gyertyákat 10.000 Ft-os áron, vagy már nem é? mert majd előbb utóbb lehet hogy szükségem lenne reájuk ;-) előre is köszipuszi
Hmm valóban, igazad van. Átnéztem tüzetesebben és látom már mi az ami felett elsiklottam. Akkor mégis csak Racsiéktól kell majd megvennem kompletten. Köszi azért.
Nézegettem és tetszenek ezek a gépek Várom a válaszokat üdv