motorszám : 11599 az eleje az a sima szokásos betűkombináció, amit fejből nem tudok. Még nem bontottam ki, és nem tudom, hogy mekkora kell bele. HA túlbéretes kell, akkor ráadásul dugók is kellenek. Tudsz valami körülbelüli árat mondani ezekre is?
Szia!
Ezek a tárcsák mennyire tartósak?
Nagyvason néztem pár linket, meg kérdeztem pár embert..
Az elsőknek egész szimpi az ára.
Ha megrendelem, kb mennyi idő alat jönne meg? No meg ezek menynire tartósak, valami puhább betéttel gondolkozom. A bosh úgy tudom ilyen.
Sziasztok! segítség kellene. A gondom az hogy a zxrem 190nél nem megy tovább. Egyszerûen elveszi a naftát. Ha valaki tud kérem segítsen.
Elôre is köszi.
Szia! gyári új féktárcsát tudok elöre 48700ft/db hátra 44800ft
Betétben van brembo pl 7980/pár
Kpl tömités szett gyáriban nincs mindent külön külön kell rendelni gyürüre alap kell vagy +-os oda vázszám kell hogy ne tévedjünk!
Nekem is anno 100-at mondtak rá. Annyiért már autót festenek.
Van egy srác Kecskeméten aki műanyagozik is, és 60 körül lefesti.
Amúgy a gyertyák szép barnák voltak... Szal azzal nincsen gond.
sziasztok!
Ezt a két motort néztem ki magamnak, a 3.kerületit múlt héten néztem. A másikat holnap fogom. Nem tudom melyiket válasszam , a 3.kerületin totál új gumik vannak, viszont mikor a srác beindította fehéres füst jött a kipufogóból elég hosszan.
A másikat holnap megyek le megnézni, viszont már alapból nem tetszett, hogy külön cseréli rajta a tulaj a gumikat, nem párban,( azt mondta azért mert hátra puhábbat vesz (pályázás miatt? ). Pedig nincs sok választásom mert hitelre venném, és csak 99-esre adnak, a 600-ashoz meg még nincs elég tudásom. Szerintetek? Látta velemelyiket valaki? Köszi a segítséget! http://www.kepesmotor.hu/kawas... http://www.kepesmotor
.hu/kawas...
Majd esetleg a jövő héten valamikor. Most szedem ki a kerekeket viszem festetni, meg a teleszkópot kell csinálni. Jövőhétre lesz fasza új gumi a motoron és akkor lehet róla szó.
Srácok, meghalt a gyújtáskapcsolóm, most volt itt a lakatos de nem tudta helyben megjavítani aztmondta lekell szerelni szét kell szedni és talán megtudja csinálni ha nincs teljesen elkopva...
Na a lényeg h nem tud valaki használtam v újonnan ilyet? keresgéltem már neten de nem találtam, illetve debreceni motor bontót sem. Tud vki segíteni?
Sziasztok, volt ez a problémám hogy 10500-nál fojtás volt a motoron. Elvileg a japán belpiacos motorok ilyenek. Kaptam rengeteg ötletet, hogyan is kell ki-iktatni. A probléma sikeresen kilőve, annyi a történet, hogy az elektronikából jön előre egy rózsaszín vezeték. Ezt a vezetéket kell összekötni e fekete sárga vezetékkel. (talán ez a test, van belőle bőven nem kell keresni) A lényeg hogy kell a kettő közé egy ellenállás ami nem mindegy, hogy milyen. Pontosan 10 Kohm ami jó hozzá, két fajtával próbáltam mind a kettőnél kipörög 14500-ig, de az egyiknál 12000 felett dadogva. Ma kicseréltem egy másik fajtára értéke elvileg ugyanolyan ezzel gyönyörűen működik a dolog.
Nekem is mozog rajta. De valamilyen szinten annak mozogni is kell szerintem. A gyertyáidon látszott valamai elváltozás? ELvileg így több levegőt szívott, azaz el kellett hogy kéküljön. Mármint, ha nem tévedek.
Igen arra. De nem a levegő szuszogást hallom nyilván
Az a történet lényege hogy lötyög a légszűrőházammal a karbisor együtt...
Szal ezért kell a 4 új gumigyűrű vagy mi az.
MOst próbálom kitalálni, hogy a karbinál, miről is beszélünk. Az a 4 gumigyűrű, amit a végén csavaros bilinccsel szorítasz meg a blokk tetején? Én ilyeneket meg sem néztem, hogy ott kahat-e fals levegőt. Meg honann veszed ezt észre, max, ha karbi szinkronizálsz. Nemde? Ha halalsz arról levegő szuszogást, akkro már régen rossz. Az enyémben a tömítések miatt valszeg esik a kompresszió, emrt nem igazán úgy húz, mint ahogy kellene. de lehet az enyém is kissé megszívja hasonló irányból is magát...
Lenne pár alkatrész kérdésem!
Használ is érdekel, ha más nincs. De újra pályázom!
zxr 400 első, hátső tárcsák, és bele puha betétek!
Ki milyen árakat, tud? Kawazsolti? Te tudsz ilyeket? műszakin enm megy át a motorom. Elvileg ráz... A hátsó az cserés, de az első szerintem jó, csak a motor alapból pattog azon a fos mérőn...
Esetleg ha már az alkatrészeknél tartunk:
Alsó, felső tömítés garnitúra? És, vagy gyűrű garnitúra?
A karbinál biztos egyre gondolunk?
Nem okoskodni akarok természetesen
Én arra a gumigyűrű vagy tömítésre gondolok ami kb tömíti és tartja a karbisort a motornál. Ez kopott el nekem, és ott szív falsot a gép.
Ha tényleg ez az amit írtál akkor rendelném az egészet.
Mennyi idő alatt lenne itt, és mennyi lenne a posta?
Köszi előre is.
Üdv
Érdekelne pár dolog ZXR 400 hoz.
Kíváncsi lennék az árakra, aztán megmondom hogy kell-e.
Szal kellene 4 darab szelepfedél gumigyűrű
1 darab tömítés a karternél
4 darab gyumitömítés a karbi alatt a szívócsonknál amit ilyen bilinccsel lehet a karbira rögzíteni
1 primer tömítés ahol az olajat kell betölteni a gépnek
valszeg sokkal többet mintha vennél egyet ami egyben van. a szétszedett dolgok nem véletlenül vannak szétszedve általában. persze leírja h két szelep cserés. és a többi? szal én nem mennék bele. ha pályára akarod akkor jobban jársz ha külföldön keresgélsz és onnan hozod be nem kell lepapírozni és kész ha utcára akkor nézz szét itthon is de én ezt nem venném meg még így látatlanban sem. ez egy lego ami nagy eséllyel hiányos és ki tudja hány sebből vérzik. nem lehet kipróbálni mi van a váz v a futómű is sérült és sose fog egyenesen menni v szitálni fog stb? a blokkot is akkor tudod kipróbálni ha már össze van rakva és az új tömítések síkolás stb sok pénz. és ha szétszedte miért nem csinálta meg ha úgy is motort akar? gyanús na. én a saját nyugalmad érdekében lebeszélnélek róla de te tudod
e
zt nézd meg inkább
Kormányzár hibája van de azt most javítom ki