Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi a kommentet:

mondjuk a hornet tetszik szerintem nagyon szép motor. pl hornet
hello
én ilyen régi monstert nem vennék többet fogod szerelni/szereltetni mint motorozni szerintem és az alkatrészárak is elég durvák. szép motor de túrára végképp alkalmatlan, nem tudsz semmit pakolni rá de tudod. az SV meg olyan h kinek milyen. nekem nem tetszik szerintem nem igaz V motor karakter és nagyon vibrál de ez szubjektív. szerintem a hornet egy jó választás lenne és egyáltalán nem erősek. vagyis erős de nagyon lineáris és nyugodt motor én nagyon szeretem. abszolút kezes egy 600as még egy kezdőnek se jelenthet gondot. alkatrész bárhol van hozzá nem is drágán mindenki ismeri bár a 2000/2001 (már nem emélxem mikortól) előtt 16os első kerékkel jöttek ki utána kapott 17est én inkább ott keresgélnék mert többektől hallottam h elég bizonytalan a kisebb kerékkel de én olyat nem próbáltam szal ez csak hallomás
vagy motorcsere nélkül kormánycserével tudod orvosolni a dolgot. csutka le egy cross kormány fel némi átalakítás bovden és fékcső csere, fejidom le új tükrök és kész.
Jó reggelt Mindenkinek!

Szeretném kikérni a véleményeteket. A minap felültem egy túramotorra (SV650), annyira megtetszett ez a nyomatékos V2-es blokk és a kényelem, hogy elgondolkodtam a cserén, mivel szeretnék túrázni is menni és Kawával meg az én csuklómmal ez lehetetlen hosszú távon. Még konkrét ötlet nem fogalmazódott meg bennem, mire is kéne lecserélni. Olyat szeretné, amely túra vagy sport-túra és V2 erőforrása van (jó érzés volt hogy kanyarba nem kell annyit váltani a nyomaték miatt), viszont árban ugyan ott legyen mint a Kawa, 400-500e körül, nos én néztem eddig kettőt ami tetszik és árban sincs elszállva. Szeretném kikérni a véleményeteket. Egyenlőre még csak nézegetes szinten vagyok, szóval nyugodtan lehet kommentezni, szerintetek mi a jó döntés, 600-as hornetet azért nem akarok, mert nagyon erős a kis CB400 meg annyira nem tetszik ahogy az ER-5 sem. Szóval a linkek: Ducati és a másik SV650. Ezek erőben nagyjából ott vannak ahol a Kawa, de nekem a Duci jobban tetszik, kérdés mibe fáj a fenntartása ugye?
Hali mindenkinek!
Már van mindenem ill. egy kicsit több is mint kéne,ezért ELADÓ:Hátsó lengővilla himbarendszerrel,hátsó rugóstag, első villa 1db jó 1 sérült, HYPERPRO sportrugó szett E-H! ELADÓ vagy cserélhető,alkatrészekre, gumikra, idomokra.Természetesen ZXR400-ra való!
ez a te motorod? az alaplapot lefenykepezhetned.....
eladó egy HJC fg-14 bukó ZÖLD színben(zöld kawaához tökéletes)
http://kepesmotor.hu/zart_buko...
Bocs .
Megtaláltam az elérhetőségedet!
Ilyet láttál már? Vagy csak képen!
Szia!
Egy elektromos GURU megoldotta a problámát a köteg már nem kell!Már csak egy biztosíték dobozz kellene ami nem Jappon belpiacoshoz gyártottak! Ami a képen van olyanod nincs?
Hogy tudunk értekezni az alkatrészek ügyében
vezlánc vagy feszítő lesz akkor a gázos
válaszod köszönöm .nem teljes a leirás mert álló helyben is hallani egy bizonyos fordulaton azért gondoltam a láncra.
Hááát!
Elég érdekes feltevés. De fene se tudja. Ha motor féken mész, akkor is elvileg feszes a lánc. anynit nem lazul. Inkább bizonyos fordulat számon kellene halalnod szerintem. AMúgy meg 30 000 km-t bír egy lánc. Ha bizonytalan vagy benne, akkor csere, és többet nem kell cserélned! Mindenesetre nézesd meg szerelővel. Ha csörög egy blokk, akkor az nem játék. Lehet dugó, leghet lánc, vez tengely, bármi. Bármelyik törik, a blokkot agyonveri. És a motor árába kerül a javítás, mert cserés lesz. Nem olcsóságok ezek...

Én tegnap két kocsit láttam amiben szétrobbant a vezérlés, meg a dugó. Gyönyörű. Kuka lett a hengerfej, szelepek, blokk, minden...

Ne várd meg, míg a tieddel si valami komoly lesz!
sziasztok! van egy zxr 400 mocim meleg állapotban motorféknél kerreg mint az állat ha behúzom a kuplungot abba hagyja én a vezérmű láncra gyanakszom ha valaki találkozott esetleg hasonlóval meg köszöném a segítséget.
Nem a vezeték köteg miatt nem tudod beindítani, hanem a gyújtás lap az oka, persze ha egyről beszélünk a nagy dobozról Teljesen más, mint a gyári.
Onnan tudom, hogy nekem is ilyen van.
Van pár alkatrészem eladó henger túlméretés dugatyukal. Hengerfej stb.
Találjunk ki árat mi ketten!
Én Euróért vettem!

Nem tud valaki Német vezetékköteget?
És mi az ára?
Nekem van Német elektronikám!

Valaki Tudna segíteni abba hogy egy Német vagy Angol vezetékköteget eladna
A német elektronika mennyinél szabályoz? Ha jól tudom ezen van kék matrica, valaki esetleg tudna egyet?
Sziasztok!

Nem tudom beinditani a Jappán belpiacos zxr 400-ast a német elektronikával!
Tud valaki segíteni!
Esetleg egy Német belpiacos vezetékköteget ha tuna valaki?
Ha mondjuk holnap feladnád, akkor pénteken megjönne? jó lenne hétvégén már beletenni a mociba...
viszont gondolom, hogy úgy csak utánvéttel adnád fel, szóval ha benne vagyok, akkor ma elutalnám előre a pénzt (a para, hogy a postaköltséget nem tudom ), te pedig holnap feladhatnád...
megy mail az adatlapodon levő címre...
okok, köszi, még kifundálom...
Van személyes átvétel vagy posta
és hol/hogy lehetne megvenni? én budapesti vagyok, jó lenne, ha nem kéne még fizetnem rá mindenféle költséget...

Amúgy az oldaladon a felugró ablakon nem működik a "bezár" gomb... csak mondom, mert gondolom ez nem akarattal van...
Bocsi most néztem akcióban van most 3000ft
4500ft/db
Szevasztok!
Szkráccstól azt az infót kaptam, hogy itt talán tudtok segíteni, olcsó irídiumos gyertya vásárlással kapcsolatban (Josee?)...
Igaz 250-es ZXR-be kéne, de elméletileg abba is NGK cr9eix való (ha Szkráccs nem hazudik :D )...