Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szkárcsi helyedbe vissza vinném aztán rá borítanám a tulajra és addig verném amíg a pénzt nem adja vissza
áldom a motorom h nincsenek ilyen bajai... undorito, mikor az ember nem tudja hogy mit csináljon már és még mindig nem jo :/

nem tudjátok hogy gyűrűszettet mennyiért lehet bele venni a motorba? 57-1-0.8 aszem ilyen méretű, gondolkodok rajta hogy télen meggyűrűzöm... csak úgy kb-re érdekelne hogy mennyit rakjak félre rá...meg ha felhivok valami boltot, ne akarjanak 50ezerrel lerántani még.. esetleg valakinek valami tipp hogy honnan? puszi mindenkinek :)

szkráccs azt tudom csak mondani/javasolni h nézd át a drótokat nehogy összesüljön kettő és zárlatoljon testeljen.. de gondolom ezen már túlestél
Az aksit nem melegíti. Csak és kizárólag a tompított fényszóró biztosítéka száll el egyfolytában. A távolságié az ottmarad, de ettől függetlenül ha a tompítotté elmegy, nincs távolsági fényem sem. Akkor a 2 külön biztosíték mi célt szolgálna?
ZZR topikban volt hasonló probléma, ott is valami ellenállás volt. A töltésre nézz rá, ha elment legelni a fessszabályzód, az aksit is megfőzi. 14.4 a korrekt töltés. Nekem amikor elromlott 16-17 körül volt 4-5000 fordulaton, az aksimat meg szó szerint megfőzte, gőzölögve bugyogott ki az aksi sav belőle
Helló srácok
lenne egy illetve több kérdésem evvel a mocival kapcsolatban:
http://motor.hu/motor_vpage.js...
most néztem ugyanis nem sokára csinálom az A-korlátozott jogsit és olvasgattam hogy érdesebb 400 as zxr-t venni mint 250-est .Mivel profik vagytok a témában ezért is írtam ebbe a topicba .Szóval nem túl öreg e a moci ránézésre milyennek látjátok?
Esetleg vásárlásnál mire kell jobban oda figyelni? Mivel most szeretnék belépni a nagy motorok világába válasszak e valami másik típust? Kinek mi az ötlete, előre is kössz szépen a segítséget! Széles utat!
Kösz a tippet holnap meg is nézem!Egyébként elképzelhető,hogy ez lesz mert meg lett bolygatva már minden.
Az én 11E-es tiltásom megoldódott. Van a fordulatszámmérőm alatt egy csatlakozó amibe 3 kábel fut. Ide be van téve egy ellenállás, melynek egyik lába elvolt törve. Megforrasztottuk és most már sebességben is kiforog 14.5 ezerig. Viszont az első lámpa biztosítékomat zabálja, már 4.-et olvasztotta el.
Lehetséges, hogy elromlott a fesszabályzóm és magas fordulaton nagyon sok áramot kap? Másra már nem tudok gondolni.
Sziasztok!Valószínű,hogy hasonló a problémám szkráccs-éhoz,én közben kicseréltem a gyertyákat,gy.kábeleket,légszűrőt,karbit tisztítottam,szinkront állíttattam és semmi változás...11000 alatt "elfogy".Egyébként hidegen-melegen jól indul és szépen is húz.Segítségeteket várom,kifogytam az ötletekből...
Sziasztok

Valaki találkozott már azzal a jelenséggel, hogy a motor ki*assza az első világítás biztit? Már a 2.-at lőtte ki, de oly szinten, hogy összeolvadt. Illetve az mitől lehet, hogy sebességben 11E-nél szabályoz, üresben pedig 14.5-nél?
adj 1 tel számot és felhivlak, mert az mailekre nem jön válasz.
www.kunmadarasmotorsport.hu és keresd Várady Gyuri idejeit...
Ezt már kérdezted azelőtt is, menj el, nevezz be és nézd meg a kapott eredményeket.
Hétvégén jön valaki a mezökövesdi gyorsulásra?

Széria 400as ZXR mit megy 400on? idő+khm? saccra, nem rekordokra vagyok kiváncsi fullos zxrel:)
Pénteken megy-e valaki a Kawa estre Kecskemét környékéről?
Mert csatlakoznék valakihez, márha nem lesz ilyen fos idő mint az elmúlt 3 hétben...
Ha valaki Kecskemétről, vagy környékéről menne, akkor szóljon már rám
De még a pesti csatlakozás is érdekelne...
Helló
Milyen árban keresel ilyen vasat?
koza90@citromail.hu De postán tudom küldeni. 1690 vagy 1790 a posta.
oké. ha még megvan akkor megveszem. elküldöd nekem GLS-sel? adj egy emailcímet és megírom a lakcímemet.
Ha egy helyben állok vele, akkor is 2.ba teszi, ha gurigázom szintén.
Ez hangsúlyozom full álló helyzetben van ha egy picit is megtolod már felmegy 2be, ha 1helyben is tré akkor esestleg szétszedték a váltót már és ilyen ék van ott a tengelyen/nél 1szer láttam régen csak egy váltóban nem emlékszem pontosan na ha azt elfelejtik visszatenni akkor már ez a dolog megszűnik
A képen a karika nem ide tartozik. mármint a gombához semmi köze.
Helló! csavar ki, helyére be és kész.
Aha értem. Akkor olyan mint a kicsié volt, azt is nehezen lehetett csavargatni.
a benzincsap az ilyen szoros mindegyiken nem kell elzárni max ha hosszabb időre lerakod akkor érdemes télre mondjuk de egyébként csak vákuum alatt működik
Akkor ennél valami nem oké.
csumi! nekem kéne. de sose volt még. hogy kell azt feltenni? illetve hova?