Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az összes kawa váltó ugy van megcsinálva gyárilag hogy egy helyben 1ből csak üresbe tudod betenni 2be sosem csak ha megmozdítod a gépet, míg a többi márkánál keresgélni kell hogy üres helyett 2est szursz 1ből addig nálunk ilyen nincs.
Szasztok! még mindig nem kell senkinek egy pár bukógomba? már csak 4000 FT (alu) csavarral eggyüt!
Mihelyst hazajöttünk, a váltót meg is fordítottam.
jah, benzincsap. Hát használtam esetenként (max. 2x), de nem túl sűrűn. Ha már csak annyi benya volt benne, hogy szabad szemmel nem láttam a tankba (mert ugye belülről az ülés felé lejt), mentem is a kútra.
üdvüzlet!
Ami az üreset illet, én is sokat szórakoztam vele. Szerintem a fordított váltó miatt van. Egy tuti tipp. Kettesből tedd üresbe. Idővel ki fogod tapasztalni, hogy kettőből egy hangyafarknyit pöckölsz rajta, és simán beveszi. Amikor lámpánál csordogáltam és végig 1be voltam, akkor is inkább letettem kettőbe, egy nagyon kis pöckölés felfelé, és máris üresbe volt.
A kipufnak én is hallottam azt az érdekes "repedt fazék hangot", de nem zavart, még tetszett is, hogy olyan "érces".
Helló sanya.

Igen minden rendben volt hazafele úton. Részemről mehet majd egy jó kis közös gurulás. Sajna az eső miatt alíg tudtam még menni a géppel. Ma próbáltam szűkíteni azt a nagy nyitott részt ahonnan a fedél hiányzik, de 500 méter után befulladt a gép, szóval ezt valamelyik tulaj így csinálta meg és csak így jó. Az üreset elég nehézkesen veszi, az nem tudom mitől lehet, meg a kipu dobot tömetem majd ki, meg a felfogatását megcsináltatom, mert így alacsony fordulaton repedtfazék meg a leömlőnél elég kókány a felfogatás. Nagyon furi a hatos után egyébként, hogy a "földön" ülök, nem az "égben" Benzincsapot tartalékon használtad néha? Ma átcsavartam, de elég nehezen forgott, mintha sosem használták volna rajta a tartalék állást.
valóban egy fedél hiányzik. De azt nem én kókányoltam el:)
Amúgy minden rendben volt hazafelé? Ha megvan az új gép, lehet szavadon foglak és elgurulhatnénk vmerre. Jófejek a haverjaid (vagy szerintem ők barátaid) is. Remélem nem lesz semmi gond a géppel, és neked is hálás lesz.
hiányzik egy takaró fedél....
Eladtam.
megint küldtem nincs vissza jelzés!
No mi lett a 6-ossal?
Üdv mindenkinek szükségem lenne egy pár jótanácsra zxr400-ast szeretnék venni mire figyeljek?
Aha, igen.
Tehát alapból nem kellene látnod a szivacsot, mert még ott lenne egy műanyag takaró aminek a bejárata hátrafelé néz és egy kis csatornán levezeti a szűrőhöz. Szerintem ez hiányzik a képről.
No akkor nekem az a takaró fedél hiányzik, amint a kis műanyag tank burkolatot leveszem, egyből ez a kép fogad.
Hali,

Az csak simán a kis levehető takaró műanyagba megy bele. Azt hiszem még van egy műanyag takaró fedél alatta ( fekete színű) ott megy le egy kis "csatorna" a légszűrő szivacshoz, amit egy kis műanyag kosár fog, azt ha leveszed, máris tisztítható.
Ment a mail.
Természetesen van. Dobj egy mailt és megírom a lehetőségeket.
Sziasztok.

Végre a mai nap folyamán, beújítottam egy patent kis zxr 400-at. Egy kérdéssel fordulnék most hozzátok. A két gégecső alatt a légszűrő hogyan is van pontosan? Mert szerintem enyém hiányos, valamelyik tulaj sufnituning módjára belevezette a gégecső levegőjét. A mellékelt képen láthatjátok nekem hogy néz ki.
Hello Brian!

Nincs véletlenül egy eladó jó állapotú első utcai gumid zxr 400-ra?

üdv, Gábor
szeva most lattam csak,betette a spamok koze,hat figy en irorszagban vagyok,most milenne a terv? ussem azt le neked ebayon? kuld el a linket emailba mit akarsz aztan valahogy kiotoljuk a reszleteket
udv
írtam e-mailt
mitcsinalsz te lassucsoportba? nem gombaszni mentel te hanem motorozni.irtam kommentet youtube-on,amugy meg csakigy tovabb
Köszi! Most ki is számoltam a nyúlásból, hogy olyan 3 cm-rel lesz visszább a tengely egy új lánccal, így pont középen lesz.
15-45 höz 110szemes kell az a gyári