Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha vannak ilyen flash képeitek ti is nyomhatnátok fel
Ez meg egy kis panoráma Lilafüred környékéről
Jah, ez meg amugy egy kép az első gumimról, majrécsíknak sincs már hely
Kikell venni a gyertyákat, amelyiknek kicsit égett féheres színű vége van az a henger kevés benzint kap amelyiknek nagyon sötét barnás fekete vége van az meg tul sokat a kettő között jó ha olyan világos barna színű. Ennek az arányát a karbi alatt lefelé álló kis csavarokkal lehet állítani de elég nehézkes meg járó motorral kell csinálni és közbe bizony süt a motor. Ha ez jó akkor a karbi szinkron van már csak hátra ami tényleg nem nagy dolog csak műszer kell hozzá de ha ez jóra bevan állítva sokat számít. Illetve érdemes még ránézni h nem kap-e sehol farslevegőt nekem ilyen baja is volt, azis meg tudja zavarni a gépezetet.

ui: am az öndító meglett javítva faszányos mostmár
Köszönöm!A tied is nagyon pöpecccc!Te is vigyázzz rá!
Mforce vagy a Virago Topikban Blackiex tud segiteni. Nem egy olcsó(15-20e Ft) dolog, egy motor beállitása nem biztos hogy megéri, ha többet is beállitatok akkor már oké. Megjegyzem felvetettem anno azt az alternativát hogy némi apróért kölcsön adni, és akkor senkinek nem kerül sokba, de zzr-ben nem reagáltak rá.
persze lehet h csak rosszul van beállítva nem feltétlenül van szétkopva de nem elképzelhetetlen az sem.
én gyanakodnék arra is h szét van kopva kicsit a karbid és az egyik henger túlfolyik. akkor is kb pont így viselkedik h nem ejti vissza az alapjáratot és melegen nagy gázzal indul és akkor is nehezen. nézz rá ha tudsz mert ha ez a baja (ne legyen igazam) és így használod nagyon hamar szétkopik a hüvely, elmegy a kompresszió és az sok pénz
honnan lehet tükrös gyertyát szerezni és mennyiért?
nem az alapjárattal van baj hanem amikkor megyek 7-9e körül,és vissza lassitok kuplung be váltáshóz akkor hallom, hogy főnn marad 1 ideig. utána alacsony fordulaton puffog aztán ahogy elkezdem megint huzni rendben megy, utána lassitás váltás megint főnn.
Jah, mellesleg, szép dög a géped! Vigyázz rá nagyon!
Na jah! Azért mondom, hogy a Budaörsi Big bang amit mondott az igen kamu érték. Nekm is voilt már karbi szinkronon a gépem annó, és aszem 5 pénz volt. Egy teljes rendbetétel bovden, olaj, fékek, szinkron, meg nem tudom miegymás (AMikor megvettem, első nagyszervíz) az volt kb 35 - 40, és ott repsol olajat kapott a kis drága.
egy karbiszinkron nem drága!3-5 ezer az nem nagy vasziszdasz én ugy tudom! Az egész rendszer beállítás mármint ful összehangolás az sem lehet 30 ropi én sokallom!
Ha már itt tartunk, valakinek van ilyen gyertyája kölcsönbe? Az enyémet is be kéne finom hangolni. MIvel sportdob, sport szűrő van rajta, és felső tartományban egyszer elveszti a nyomatékot. Szerintem túlöblöget arendszer.
De ha valakinek más jóü módszere ilyen beállításra, akkor szóljon. KAva bigbang rohadt drágán néz rá, és max gyári értéket állít be. A karbi hangolás is azt mondták alsó hangon 30 pénz.
NA annyiért bármelyik szerelő, még szét is szedi, meg össze is rakja...
A pillangószelep tengely után és a szívótorok között van alul mélyen egy csavar azzal állithatod az alapjárati keveréket de nézd meg hogy nem-e tul magas az alapjáratod mert akkor is szokta csinálni, a service manualban van a gyári érték amennyire ki kell tekerni a keverék csavarokat azt állitsd be és innen lehet indulni a szöszöléssel próbálgatásokkal, de legfaszábban tükrös gyertyával lehet belőni azzal viszont pikk pakk megvan ha van olyanod menj sorba a hengereken és addig tekerd amig szép kék lesz az égés.
Induláskor nem kevés gázt kap, és meleg?
Mert akkor nem szokot pl indulni, de más ezer oka is lehet.
És akkor ezzel már nincs gondod, csak a másikkal.
De az szerintem inkább valami keverék arány vagy túlzott karter.
De majd a versenyzős, motorépítős kollégák hamarosan megmondják.
Helló srácok 1 kérdés hogy (hol) állitható be az üzemanyag mennyisége? mert ha megyek huzás után főn marad a fordulat mintha sokkat kapna, és ha leállitom csak kis idő után indul be.
akkor legyen kawasaki zx9r :)
érsd jól. Amúgy igazad van.
a 900-as ZXR eleg ritka, mint a feher hollo...
Én is pont így vagyok vele. nem szívesen szabnám el a motoromat spórolás véget. Azaz mondjuk megspórolok egy szezon alatt néhány ezret, és a javítás meg több 100 lenne. Meg hát nem is erre találták ki annó ezeket a motorokat.
Nem tudom te írtad-e, de ezek a motorok tényleg nem spórolásrta lettek kitlálva. Egy 900 as zxr rel is el lehet menni 5.5 ös fogyasztással. Ezekkel a masinákkal is. Nekem még 5 litert is sikerül kihoznom belőle. De ha hajtja az ember, akkor eszik. Ez szerintem így természetes.
Mindenkinek jó hétvégét (aki nem tanul, meg sz... a f... az egyetemen, mint én...) meg jó motorozást!
jogos a 2pont bocses csak mar nagyon reg foglalkoztam a temaval.ezer szo mint szaz en akkorsem lotykolnem zxr-be.
Hát ha valaki hidegen vereti, megnézheti ha etanollal ha anélkül hajtja.
Szerintem keversz valamit. Az energia sűrűsége a kisebb. Azaz ugyanahoz a teljesítményhez többet kell bepumpálni, Viszont tény, hogy jobban melegszik a motor.
A hondám eddig nem ismerte a hűtőventillátort. Most (már 2 hónapja is) petőfi hídtól elmentem a nyugatiig, és már amikor megállok, be is kapcsol.

Amúgy én is gondolkozom a motor etanolosításán, ivel hajdúban, ahol lakom van etanol bőven. Csak mivel már láttam iylet közelről tudom, hogy a jó beállítás pepecs munka lesz. No meg ahogy lehűl a levegő, és az etanol párolog víz csapódik / csapódhat ki/le, és emiatt nagyon érzékeny a reggeli hideg indításra.
Ha egy fél literrel is több az etanol, mint amenynit még elvisel, akkor iszonyt nehéz beindítani.
Na most az etanol az alacsonyabb motor hőfokot eredményez, szal arra nem kell vigyázni hogy túl ne melegedjen én úgy tudom...
Inkább hidegen nem szabad nagyon veretni neki...
Persze, lehet menni etanolla, meg jobb is a kompressziótűrése, mivel tényleg 105 körüli az oktánszáma. Ám be kell állítani!

Több benya menjen a karbiba! És akkor jó lesz
A gyújtás szög, meg ha szerencséd van, akkor nem sokat zavar.
De alapból túl oxigéndús lesz a géped, ha tiszta etanollal mész, és ahogy kifogy a karbidból az előző tankolásból bennmaradt benya, meg fog állni.
Szóval javaslom, hogy vigyetek kannában etanolt,és otthon próbáljátok ki.

Mármint, aki átállítja.

Megjegyzem a benzinnek van alap kenése, az etanolnak, ha kispórolják a kenő anyagot, nincs.
No meg a gumi tömítések, ha nedvesek, akkor megduzzadhatnak.
1 szó mint száz. kissé macerás az átállás.
Felelőtlenül meg ne hajtsd, mert túlmelegszik!
Jó hűtésű gépbe rakd. Ha valami miatt alapból melegszik a géped, akkor csak óvaton.

Ui.:
Le lehet tolni, meg bárkinek bármi más véleménye lehet. Még akár egyget is értek vele
Én ezeket tapasztalatból mondom.
KArbis gépet már állítottam be etanolhoz. No meg injektorosat is...
Hát én úgy tudom, a weboldalon azt írják hogy "Az etanol 105-ös oktánszámú".