ilyen magas kompresszioviszonnyal rendelkezo motornak mint a zxr biztos jolesz nagyon.az enyem 98as-al is epphogy haverkodik.ennek a motornak jo benzin kell,jo benzin jar,bizonyara ha sporolni szeretnel,nem zxr400al fogsz jarni,nekem ez a velemenyem.hallottam mar rallygeprool ami atlett alakitva,de az sztem kicsit mas tema.
Én az injektoros kocsimba teszek, de már csak kb30% mert többel nem megy jól. át kell állítani az elektronikát.
Karbisba ne tegyél. Ha nagyon akarsz, akkor a fúvókákat át kell méretezni... Legalább alátétgyűrű, és levegőt meg kicsit vedd lejebb. Mivel több az oxigén az etanolban. No meg gyújtásszöget is kéne állítani, amit meg nem tudsz
Kb 2% ot kell min állítanod.
Megy vele a gép, de mivel nem tudod jól beállítani, ne kínlódj vele, mert több kárt teszel, mint hasznot.
Rosszul beállított motor esetén mindent szétver a blokkban. Csapágyat, főtengelyt...
Csak rr t tudnád jól állítani hozzá...
De enyni erővel lehetne injektort is venni bele, és azt rátenni...
Hát én karburátoros gépbe nem tankolnék, mert biztos van olyan lerakódás a motorban, karbiban akárhol amit az alkohol könnyedén kiold, és az nem tesz jót a gépeknek. Tankban is van genya szerintem mindenkinek. Max 2000 utáni injektoros masinába raknék bele, de szerintem kocsiba előbb való.
csao! mi a véleményetek a bioetanolról? (e85) nemrég olvastam egy beszámolót egy blogon ( http://etanol.blog.hu ). a srác egy fazert alakíttatott át bioetanol használatra. olyan 35ezerből megvolt neki, így 100%ban tankolhat bioetanolt. de elvileg átalakítás nélkül 50-50%-ban benzinnel keverve már használható. 238Ft egy liter e85, szóval szerintem megéri még átalakítás nélkül is felesbe keverni benzinnel. szerintetek biztos nem árt a motornak?
Igazság szerint próbálom elképzelni, csak nem sikerül. (legalábbis nem tudom, hogy jól gondolom-e)
Azokon a részeken nem jár eő. Meg benzin is éri valamenynire, mivel itt szív be a motor. A benzin meg ken is. De mivel van súrlódás kopnia is mégis csak kell.
De ezt hogy hallod a motoron? MIlyen hangot adhat? HA nem zár jól, akkor max fals levegőt kap,vagy szorul, és nem jól állítódik a vákumnak megfelelően. Én ezt tudom max elképzelni.
Ez esetben elvileg meg ha megtekered a kart, akkor nem kellene, hogy olyan hírtelen reagálljon. Vagy egyenletlenül reagál.
Hát egyrészt látszik rajta a kopás meg eléggé kotyog is benne, még nem olyan vészes mert gázadáskor, elvételkor nem hallat még hangot csak nem tudom mennyi van neki még hátra
Nemrég lett felújítva a motor, volt vezérműlánc is cserélve, de a szerelőm azt mondta a feszítőkhöz nem kellet nyúlni mert jó állapotban vannak, így rajtam maradt. A feszítők nem voltak használva, csomagolt állapotban vannak és nem utángyártottak, Kawasakitól jöttek. A motor ZX400L (1991) típusú. Ha valakit érdekel írjon!
Hali sárcok vkinek van fölösbe 4db karbi tolattyúja? karbisor nem kell csak a tolattyú érdekelne valamint a gyári ára érdekelne mert ma felhivtam a big bang-et azt mondták visszahívnak, ez volt dél körül azóta is hivnak
húúú nem tudom.. 95 körüli azt hiszem... hol is laksz te pontosan? mert ha nem messze akkor lehet hogy úgy szeretné csinálni hogy levisszük a paripát, ott hagyjuk hivsz ha kész vagy és megyünk érte a megbeszélt összeggel ha neked is megfelel igy, majd telefonon egyeztettek
havernak van egy GSX-F 600... és 30ezerért akart rá bukógombát venni.. mondtam hogy van egy ismerős a fórumon aki emlékezetem szerint galgamácsai, vagy akörnyékén lakik és biztos olcsóbban meg tudná oldani, mint 30ezer.. majd odaadom neki a számod és megbeszélitek az elképzeléseket
1 pár gázbowdenre lenne szükségem 94'-es ZXR 400-ashoz!
Aki tud segíteni szóljon légyszi, köszi!
Karbisba ne tegyél. Ha nagyon akarsz, akkor a fúvókákat át kell méretezni... Legalább alátétgyűrű, és levegőt meg kicsit vedd lejebb. Mivel több az oxigén az etanolban. No meg gyújtásszöget is kéne állítani, amit meg nem tudsz
Kb 2% ot kell min állítanod.
Megy vele a gép, de mivel nem tudod jól beállítani, ne kínlódj vele, mert több kárt teszel, mint hasznot.
Rosszul beállított motor esetén mindent szétver a blokkban. Csapágyat, főtengelyt...
Csak rr t tudnád jól állítani hozzá...
De enyni erővel lehetne injektort is venni bele, és azt rátenni...
Azokon a részeken nem jár eő. Meg benzin is éri valamenynire, mivel itt szív be a motor. A benzin meg ken is. De mivel van súrlódás kopnia is mégis csak kell.
De ezt hogy hallod a motoron? MIlyen hangot adhat? HA nem zár jól, akkor max fals levegőt kap,vagy szorul, és nem jól állítódik a vákumnak megfelelően. Én ezt tudom max elképzelni.
Ez esetben elvileg meg ha megtekered a kart, akkor nem kellene, hogy olyan hírtelen reagálljon. Vagy egyenletlenül reagál.
Na most javítsatok kilégyszi. Csak ötletelek...
Nemrég lett felújítva a motor, volt vezérműlánc is cserélve, de a szerelőm azt mondta a feszítőkhöz nem kellet nyúlni mert jó állapotban vannak, így rajtam maradt. A feszítők nem voltak használva, csomagolt állapotban vannak és nem utángyártottak, Kawasakitól jöttek. A motor ZX400L (1991) típusú. Ha valakit érdekel írjon!
Üdv: Daragó István
május 7-9 motorostalálkozó senki?
két kérdésem lenne.. az első a rövidebb. Valaki jön a Jászboldogházai motoros találkozóra május 7-9 ?
második: ki az aki csinálja az emelőszemeket meg a bukógombákat? egy tel számot tud esetleg dobni? lehet hogy van számára egy kis melódiám
előre is köszi.
Cso