Lehet bunkó válasz. De előtte nem kéne megtanulnod motorozni. Elég hülye hozzáállás, hogy egyből csaljunk. Ha elkapnak eltiltanak legalább 2 évre emlékeim szerint. De amúgy meg lehet csinálni. Szinte bárhol.
Csak találj előtte egy motort. Azt simán átpapírozzák neked
Sziasztok! 20 évesen most raktam le az A korl jogsit de viszont 400-as ZXR-t szeretnék nem olyan soká venni. 1 év hosszú idő A korlátlanig Érdeklődni szeretnék hogy tudtok e valakit aki papírátirást vállalna 25 KW-ra esetleg olyan eredetiség bevizsgáltatót aki kis kenő pénzé megcsinálná nekem, vagy olyan műszakiztatót. Persze ugyanígy érdekelnének azok a 400-as ZXR-ek amelyeknek már megvan csinálva a lepairozás is. Hálás lennék nagyon aki tudna segíteni remélem van kis kapu, kisebbet meg nem akarok venni.
Másik fórumon azt írták hogy itthon törvényszerűen sehogy nem lehet megoldani nem is arra gondoltam ilyenektöl kérlek kíméljetek, akkor nem kérdeztem volna
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Üdv
jaja. Méretre kell reszelni. Mivel réz, meg bronz, nem nehéz. Egy reszelőbvel, vagy géppel pillanatok alatt összedobod. AKár a nagyját flexxel is lehet. Ha van esztergád, akkor a forgó rész megpucolása is gyerekjháték. Mivel a tengelyen van közpotosító, befogod, felszórod a tetelyét, avgy csak befogod/ és vagy fúró, és amior forog, oda tartasz hozzá finom dörzspapírt. Majd kitisztítod. Úgy néz majd ki, mint új korában.
plusz infó. Ne koptasd el, csak a jobb kontakt miatt mondom, hogy kicsit csiszold meg. A ház, meg a tekercs kitakarítása a kortomtól, meg fémreszeléktől pl nitro hígítóval lehetséges.
Én egy 3 deciben megfürdettem egy éve nyáron, amikor csináltam
Vaterán találtam bronzkefe garnitúrát (ladáé) 500huf, már meg is rendeltem.
Annyiért ha nem passzol is megéri
De amugy gondolom ahogy az előbb is írtad kicsit megkell farikcsálni és jólesz
Ne önindítót szerezz, hanem bronzkeféket. Azt nem csak bontóból, hanem újonnan gondoltam.
Sima keró, vagy autós boltban is kapni. Csak előtte szedd ki a tiedet, hoyg ilyen méretű bronzkefe kell!
Azaz cseréld ki a bronz keféket (lada, avgy valami japánépól lereszelsz (500 huf)) a tekercs érintkezőjét, ahol a kefék érik, megcsiszolod finom dörzspapírral.
Teszt amikor szenved az indítód, akkor csapj rá egyet egy fém villáskulccsal. Ha a kefékkopottak, lehet jobban hozzáérnek, és egyből behúzza.
Nekem is csinált ilyet, de az enyém akár meg sem mozdult, anynira bekrepált...
elvégezetem ezt a felújítést, és azóta tökéletes.
Reméljük, csak enyni a gond!
Üdv
Segítségeteket kérném az alábbiban:
A vasam hidegen vagy "enyhén" melegen pöcre indul, de ha üzemi hőfokon kicsivel a leállítás után ujra indítoznék ugy viselkedik mintha nem lenne erő az akksiban alig bírja megforgatni a motort de ha várok kicsit és visszahül ujra simán indul,,,
Remélem valakinek lesz vmi használható 5lete
Vettem új akksit is de semmi nem változott.
Hello
Ha eladó nekem postázhatod is 3ezerért, megveszem!
Utánvétellel fizethetek? Debreceni vagyok egyébként. Ha adsz telszámot vagy email címet küldöm a pontos lakcímem!
Köcce szépen a választ. A mehanikus részt ismerem. Csak a múltkor akkora balfék voltam, hoyg amikor szétszedtem, elfelejtettem kivenni. :D
Az elektronikáját viszont nem ismerem. AZ enyém nem tilt, kipörög végig. Habár sosem húztam neki szabályzásig. Sem álló, sem menet közben előtte mindig elváltok, 6 ban meg a seb korlát miatt úgy sem engedi.
Ha már írok lenne még pár balfék kérdésem:
Kompresszió arányt, emg benya, levegő keverék arányt hogy lehet mérni? Csinált már valaki ilyet? Pöcre be akarom állítani a gépet.
valaki magyarázza már el érthetően, hoyg mi is van ezekkel a gyújtásvezérlőkkel.
Nekem kék matrica van rajta.
De láttam már pirosat, feketét.
Az enyém(új sport légszűrő, és még nincs behangolva hozzá a gép)
valahogy pont 10 000 res tartománytól nem akar úgy igazán húzni. No meg 180 nál úgy szabályoz, hoyg a motor kb 170 km/h körülre esik vissza azonnal. Elég szar érzés volt megtapasztalni...
Burminál már néztem, köszi... de amíg 30e-ért árulnak egy lámpát addig inkább máshol keresgélek... reméltem, hogy errefelé valaki, mint magánszemély tud eladni, lehetőleg nem 2-3X -os áron...
Sajnos (magyar)neten meg nincsen sehol sem... de most találtam egész jó áron ebay-en... remélem az jó lesz, olcsó postaköltséggel...
Csak találj előtte egy motort. Azt simán átpapírozzák neked
Remélem megjavul utána.
Másik fórumon azt írták hogy itthon törvényszerűen sehogy nem lehet megoldani nem is arra gondoltam ilyenektöl kérlek kíméljetek, akkor nem kérdeztem volna
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Üdv
plusz infó. Ne koptasd el, csak a jobb kontakt miatt mondom, hogy kicsit csiszold meg. A ház, meg a tekercs kitakarítása a kortomtól, meg fémreszeléktől pl nitro hígítóval lehetséges.
Én egy 3 deciben megfürdettem egy éve nyáron, amikor csináltam
Annyiért ha nem passzol is megéri
De amugy gondolom ahogy az előbb is írtad kicsit megkell farikcsálni és jólesz
Sima keró, vagy autós boltban is kapni. Csak előtte szedd ki a tiedet, hoyg ilyen méretű bronzkefe kell!
:D
Igen az enyém is olyan néha h szinte meg se akar mozdulni, és nemértettem mert hidegen meg tökéletes.
Azaz cseréld ki a bronz keféket (lada, avgy valami japánépól lereszelsz (500 huf)) a tekercs érintkezőjét, ahol a kefék érik, megcsiszolod finom dörzspapírral.
Teszt amikor szenved az indítód, akkor csapj rá egyet egy fém villáskulccsal. Ha a kefékkopottak, lehet jobban hozzáérnek, és egyből behúzza.
Nekem is csinált ilyet, de az enyém akár meg sem mozdult, anynira bekrepált...
elvégezetem ezt a felújítést, és azóta tökéletes.
Reméljük, csak enyni a gond!
Segítségeteket kérném az alábbiban:
A vasam hidegen vagy "enyhén" melegen pöcre indul, de ha üzemi hőfokon kicsivel a leállítás után ujra indítoznék ugy viselkedik mintha nem lenne erő az akksiban alig bírja megforgatni a motort de ha várok kicsit és visszahül ujra simán indul,,,
Remélem valakinek lesz vmi használható 5lete
Vettem új akksit is de semmi nem változott.
Szerintem fog, mivel már máshol is láttam már, hogy 250-400-ra első lámpa x HUF.
Nincs mit, örülök hogy segítettem.
Bye
Szevasztok!
Azt a kommit vhogy átugrottam
No comment.-
Ha eladó nekem postázhatod is 3ezerért, megveszem!
Utánvétellel fizethetek? Debreceni vagyok egyébként. Ha adsz telszámot vagy email címet küldöm a pontos lakcímem!
Az elektronikáját viszont nem ismerem. AZ enyém nem tilt, kipörög végig. Habár sosem húztam neki szabályzásig. Sem álló, sem menet közben előtte mindig elváltok, 6 ban meg a seb korlát miatt úgy sem engedi.
Ha már írok lenne még pár balfék kérdésem:
Kompresszió arányt, emg benya, levegő keverék arányt hogy lehet mérni? Csinált már valaki ilyet? Pöcre be akarom állítani a gépet.
Nekem kék matrica van rajta.
De láttam már pirosat, feketét.
Az enyém(új sport légszűrő, és még nincs behangolva hozzá a gép)
valahogy pont 10 000 res tartománytól nem akar úgy igazán húzni. No meg 180 nál úgy szabályoz, hoyg a motor kb 170 km/h körülre esik vissza azonnal. Elég szar érzés volt megtapasztalni...
Ha nem kell senkinek akkor ide postázhatod is
Mennyiért adod a 240-es órát?
Sajnos (magyar)neten meg nincsen sehol sem... de most találtam egész jó áron ebay-en... remélem az jó lesz, olcsó postaköltséggel...