Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló! gyorsaságiba a 2t nem olyan mint krossz-ban am krossznál sem mindig kell évente dugő gyűrű volt most a napokban volt itt sportmotoron eggy össze hasonlítás, olcsóbb a 2t fenttarása mint a 4t-é! Tipus hiba igazán nincs a vez lánc ami a gyengélye kicsit azok szoktak cserések lenni 20-25 az vezérmű lánc és a feszítő KB. olyarna figyel megvételnél h az első villa rendbe legyen ne legyen lepattogva a króm meg szimeringekse engedjenek én ebbe szaladtam bele 40volta villa + új betétek. am motorhang ha van kicsit nem nagy gáz kawa!
hello
elég komoly hányaduk bontószökevény de azért vannak jók is de azok drágák. és ugye ezek már nem fiatal motorok.ha belenyúlsz a jóba akár 4-500e huf is lehet a javítás hallottam már ilyenről sajna persze ezt nem sokan fizetik ki inkább csak azt javítják ami fontos. de amennyiért veszel egy régi 400ast anniyért már kapsz 600ast is jobb alkatrész ellátással, szerviz háttérrel. a 400as szerintem megszállottság legalább is nekem az. túl sok racionális érvet nem tudnék felhozni.
a fogyasztás jobb kéz függő ha jól be van állítva utcán 5l körül eszik ha pálya akkor meg tök mind1 nem azt nézed. utazóról beszélni kár, mindenhol lehet vele menni kinek mit bír a füle, áttétel, utas v egyedül stb. típushiba a szelepnyúlás, olajpumpa meg a korral járó egyéb kopások. egyébként megbízható ez is csak karban tartás kérdése. vételnél szerintem a kompressziómérés kötelező abból sok mindent le lehet szűrni ha vmi nem stimmel akkor biztos h gáz van. lehet megnyúl szelep de láttam már dupla hengerfej tömítést is h még beindult de semmi ereje nem volt. ilyenkor valszeg átfordult már a csapágy is a főtengelynél az meg sok pénz. és csörgés mentes motor. fogd be a kiput mind1 h sport v stock és ha a motor csendes akkor jó, ha nem akkor nem. lehet lánc v csapágy hang v egyéb más de ha hangja van az nem jó.
Sziasztok!
Először is köszönöm a válaszokat, elgondolkodtató...
Na de ha meg belegondolok, akkor egy 2T meg szezononkénti dugócsere+közben ki tudja, hányszor ragad meg, a méregdrága full szintetikus olajról nem is beszélve...
Ha esetleg beleválaszt az ember egy ilyen motorba (és persze nem pozitív értelemben), akkor az mennyibe kerülhet? Milyen példányok vannak az országban? Sok a széthajtott buher? Vagy ha szét van hajtva, akkor mi lehet benne szar?
+ lenne még pár egyszerűbb kérdésem:
Mennyit fogyasztanak? Milyen típushibái vannak? Utazósebessége?
valamint egy esetleges vásárlásnál mire kellene odafigyelni?
Köszönöm szépen a válaszokat előre is, és bocs a sok hülye idióta kérdésért, de eddig nem volt még ilyen motorom, csak 2t...
spider007 jól írta a kopó alkatrészek teszik ki a költségek nagyrészét ,de ha csak szezonra akarod 19000- a bizti és 6500- a teljesitmény
Hi,

Szerintem ez nagyon sok minden függvénye, de ha csak az alapvető dolgokat szeretnéd befizetni akkor 6000.- a teljesítményadó és nekem 8900.- K&Hnál az A0-ás bizti negyedévre. De nehogy azt hidd, hogy ennyivel megúszod. Egy motor fentartására azért fel kell készülni anyagilag pláne ha cserélsz egy két kopott alkatrészt. Én most cserélem a kopott alkatrészeimet (vezlánc, fékbetétek, levegőszűrő) és eddig olyan 60e és még akkor nincs benne az idényre felkészítő szervíz.

Bye
megoldódott a töltés problem... annyival hogy minden drótot széthúztam és összeforrasztottam nem vágom hogy most akkor mi van

a motor fenntartása? nekem 6000 egy évre a súlyadó, és negyedévente fizetek 7000et biztosításra...
Sziasztok!
Mennyibe kerül évente egy ilyen motornak a fenntartása?
neeeem... Bp-n apám elvitte valami régi ismerőse, aki állítolag pöpec munkát végez...
Sziasztok !
Holt szezonban sokat kérdezgettelek titeket a drágaságom nyűgeivel kapcsolatban :) Mindenkinek köszönöm a válaszokat
VÉGRE KÉSZ !

Indulhat a szezon
hol csinálták a tekercselést?
ugye nem bag ?
és a tekercselés kikúrja a fesz. szabályzót? mert azt akárhányszor kicserélem, utána mindig jó a töltés.
Szia! Tekercselésel van zür! Kisiparilag nem tudjék ugy megcsinálni mint a gyárit! Valakinek egy hétig jó valakinek fél évig! Bontottan vegyél vagy ujat!
ZXR 400 van nekem is, csak a felhasználó nevem még akkor csináltam amikor ZZR-em volt..

a generátor nem lehet rossz, mert anno először azt hittem hogy az a baj és ujra tekercseltettem.. aztán fesz szabályzó csere és megjavult... aztán megint kibaszta, megint kicseréltem megint jó lett és megint kibaszta és megint kicseréltem... és igy tovább.. ez volt a 3. ami meghalt a gépbe... kezd idegesiteni hogy nem tudom mért teszi ezt...
ha a feszab ugyan az mint a ZXR-é akkor nekem van egy eladó 3.000.-+pk...
válasz helyén valónak ítélem dr. Tibor
Gondolom a generátor a hibás.
hejj emberek!

tudna nekem valaki segiteni? az a nagy problémám hogy a motorom eszi a fesz. szabályzót és fogalmam sincs mi a **va anyjáért.... megnéztem az összes vezetéket, a sérülteket kicseréltem, a sarukat is, vettem bele egy uj fesz. szabályzót.. akkor jó volt, 2 hétig, mert ma megint bemondta az unalmast és 12,39 a töltésem ha nincs rajta a pilács... ha rajta van akkor 12 alatt és csökken... szóóóval szopkodom a brét és már lövésem sincs miért teszi ezt velem :S de már elfogy a pénzem és gyülnek a fesz szabályzók :S
Halihó! kivel találkoztam ma Gödöllőn?
rendben!
Majd egyeztetünk, legkésőbb májusban lesz kawa est ringen, mehetnénk együtt ;-) mert nekem a hétvégék zsúfoltak most a meló miatt... de írok amint tudok valami biztosat :)
azért egy viccet elsütök

-anyukám hozz már be a sört a hűtőből
-varázsszó?
-odabasszak?
zxr-re ha kell vkinek! jó a 400-asra! http://www.kepesmotor.hu/teles...
ezek a galga menti motorosok...
okés! akár a napokban is jó. de szerintem akkor beszéljünk meg egy nagyobb talit. ahová többen is jönnének! persze ha érdekli a többieket!
hehe. tudtam én hogy hol kell keresni az embert... én meg hévizi.. mármint galgahévízi... kéne egyszer összeugrani ;-) majd megbeszélünk egy közös találkát? =)
Ha jó pénzt adnak érte igen. ha nem kell senkinek akkor meg örülök. de azért vágyom egy fiatalabb motorra.