Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az jó dolog
szelepszakadás
Mi történt a motoroddal?
Elég komolynak hangzik a gond.
eladó blokkot vagy hengerfejet keresek (zxr400)
Egy képet dobsz nekem róla ide? : diabolition@freemail.hu
Köszi! Amúgy sztem érdekelni fog biztos mer légszüröt cserélnem kell majd tavaszra mindenképp. Karbin egyébként nemkell után állítani vmit? mer gondolom ezzel több levegőt kap mint a gyárival.
ki nem?
hahó emberek... mi a helyzet ki várja a meleget tavaszt jó idöt kawa estéket? :D
Elado Dainese 54es kabátom Full, kemény protektorral és kivehető termo béléssel! Vagy cserélhető 95ös zxr-750 szerviz cuccaira( Szűrő, fék stb...)
Semmi baja a szűrőnek, én kaptam egy másikat ajándékba egy rendelés mellé, 8 ezer lenne az ára. Amúgy nem ártott neki a két szezon, mert 1 millió mérföld garancia van rá. Ha kell szólj rám, és akkor megbeszéljük.
Sziasztok! Úgy hallotam h a zxr750 és a zxr400 elsőfutóműve megeggyezik ez igaz? szal találtam villaszárat de csak 750be itta link szerintetek ez jó a 400ba? http://motor-alkatresz.hu/inde...
kukucs! nem felejtkeztél el rólam?
Épp ez az, hogy nem , a km órába nem megy 3 vezeték, mind ahogy nálatok kawáéknál... itt semilyen madzag nincs a világításon kívül. Gondoltam, hogy gyújtásdoboz cserével lehetne segíteni, de annyira nem értek hozzá, hogy egy másik típuséra cserélhető-e, és hogyezzel megszűnne-e a tiltás...
Heló Geri! tutsz akkor segíteni a villa problémámban?
Én a kilóméter órában találtam meg, feltételezem nálatok is ez lesz a helyzet.
Na, akkor a lovak maradnak ahol vannak, nem szarozok vele, másrészről viszont a belpiaci tiltás nagyon cseszi a csőröm, és nem találom:S Olvastam egy másik topikban, hogy a zzr-nek a km órában van, de a gixer 400-nak nem, próbáltam műszerfal nélkül is, és ugyanaz , de érdekes, 5-ben 13-nál, 6-ban 12-nél tilt... ez hasonló lehet mint a sebbességtiltás a busánál, zzr1400nál? Egy speed box nem segít,, mert más az elekrtonika, és nem injektoros. Vagy hülyeséget beszélek? Jó lenne megszabadulni tőle, lassan itt lesz prilis, és a Fönix nap
nekem meg akkora mint a körmöm, még
Köszi. Nekem is lasiodora parahybanam van, akkora mint a tenyerem
Ez P. cavimanus de csak egy színárnyalat válsztja el őket lényegében ua. 4500-ért vettem Bp-n van egy bolt a déli pályaudvarnál Leguán a neve http://leguan.hu/hu/bemutatkoz... kb 4cm-esen vettem de sajna smithim meghalt már van azota egy Lasiodora parahyban-am meg egy Acanthoscurria geniculata-m
Lenne egy nem a témába vágó kérdésem: Honnan és mennyiért szerezted a pandinus imperatorodat? Akarok valamit a madárpók mellé.
én láttam vmikor egy ilyen erdős csaba gyorsulós inetrjút és azt mondták benne hogy benzinnel melegítik be és utána adagoják az etanolt szépen fokozatosan mert más hőfokon ég jól lehet ezért diesel-es a hangja a civic-ednek hideginditáskor mondjuk én bele nem töltenék ilyen szarokat se kocsiba pláne nem a zxr-be
az etanol érdekes dolog. igazából az a baj h ha mindig változó az aránya akkor az annyiban zavaró h mindig más előgyújtás kéne neki h ugyan úgy viselkedjen. egyébként is a befecskendezős motoroknál szoktak hozzá csinálni egy külön elektronikát amivel előre be lehet állítani az előgyújtást 2-3 keverési arányhoz de komoly meló szinkronba hozni. karbinál más a szitu ott kb oda teszed az előgyújtást ahova akarod csak az is macerás mert eltalálni rendesen nem 1xű meg átfúvókázni az a másik jó kis legózás. aki használja állítja soha nem mart szét semmit ésén sem értem miért is marna szét bármit is amit a benzin nem. lehet h hosszú távon 10+ év alatt igen de egyébként biztos nem. az olaj a másik vita tárgya. akik etanoloznak állítják semmi baj a kenéssel és csak porhintés h gáz van vele. nekem van egy olajmérnök (v mittomén mi a rendes neve a foglalkozásának d vmi ilyesmi) ő állítja h nem tesz jót az olajnak az etanol mert nem tud belőle minden olyan rész kipárologni ami hidegindításnál keveredik a másik h amit ráköltessz a tisztességes átalakításra mire visszajön az üzemanyagköltségbe kb évek és lehet addigra meg se lesz a gép mert nálunk van kb 50-60 kút az országban ahol van etanol. vmi teljesítménynövekedés lehet tőle a magasabb oktánszám miatt (asszem 105 körül van rallyban régen elég komolyan büntettek miatta ) de nem számottevő. én a motort biztos nem babrálnám az etanol miatt szerintem csak rosszabb lenne de te tudod
Ez egy kicsit irónikusan hangzott
jezusmaria mik tortennek itt.mais sokat tanultam
felesleges ennyit költeni 1 utcai motorra, veszel 1 zx9r-t 144LE-val,vagy R1-et csak tartsátok mindig rendben az is ellég szép költség
Így igaz. És aki frissen kezd belépni a motorozás világába és nem vesz egyből egy vatta új 600-ast az be is nyalja ezeket a lóerő adatokat. ZXR 250-ből is láttam már olyanokat hogy a röhögéstől majdnem lefordultam a székről. Volt aki 65 lovasnak hirdette. Ez a kis hajbókolóst meg a zxr-ednek küldöm, hogy ennyi km után is hűen szolgál még.