ezeket valami e-bay-en találtam. motorszáma zx400g-vel kezdődik, ilyen motorszámút találtam én is. kinézetre ugyanaz mint nekünk. vezlánc is jobb oldalt... most akkor mi van? :D
bikepics-es a kép de itt van egy magyar eladó http://www.kepesmotor.hu/kawas... a blokkja sztem talán vezérlésben különbözik mert ugy tudom ez nincs 65 Le csak vmi 55 de látni kéne hozzá service manual-t akkor többet lehetne megtudni vagy olyantól akinek mind2 volt
nekem úgy rémlik az első zx széria (85től asszem) inkább gpz (talán léghűtéses?) blokk volt de a hengerfeje az biztos h más. a többinél már nagyobb az esély az egyezésre.
létezik a H1 előtti változat, a ZX 400. valaki tud róla, hogy ez a blokk ugyanolyan lenne-e mint a H-é? elsősorban a hengerre hengerfejre, vezérlésre gondolok.
Köszi a válaszokat,sajnos erre számítottam alkatrészellátás,nem túlzottan jó hozzá,és külföldről behozatni meg iszonyat drága!Ezektől elvonatkoztatva még mindíg ugyanúgy tetszik a ZXR,nagyon elgondolkodtam a dolgon!Nemtudom mit hoz a jövő motorvásárlás terén!
na a kuplungra pont nem tudok neked mit mondani mert a váltó/kuplung makulátlan szinte új nem rég lehetett cserélve az egész. csak a rugó lesz cserés erősebbre meg talán a kopótárcsák mert nem tudom milyen van benne inkább legyen benne jó..
amik cserések lettek:
két szelephimba 7800/db
szelepszár szimeringek 1380/db bár ezzel nem volt gond itthon sem
hajtókar csapágy csésze 3100/db
fekvő csapágy csésze 2500/db
olajpumpa (biztos ami biztos alapon. nem volt vele gond de tudom h szokott meg hajtva lesz szal csere) 18000
meg két veztengely de azt találtam itthon 15e/db (a már említett kipattogzások miatt.
meg a szokásos sallang. új tömítések mindenhova, ha már szét lett szedve hengerfej kipucolva teljesen, vezlánc, feszítő lehet át lesz alakítva mechanikusra de ez még nem biztos.
felni görgőzve lett volt benne egy pici de kb ennyi
árat sajna nem tudok neked kérdezni mert a szerelőm intézte ezeket.
de pl http://www.wemoto.com/ elég felkészült oldal
Ha még Dublinban vagy, akkor megadok egy elérhetőséget, ahonnan én is beszereztem az alkatrészeket. Angol cég, nagyon korrekt, a dugókat is ők intézték, meg ami még kellett nekem. Ha gondolod...
Eredeti japán alkatrészeket árulnak japán belpiachoz.
miket vettel a motorodba es ha nem titok mennyiert?
nekem kellene egy kuplung kulso nyomolap(tehat amit mozgat a szerkezet mikor kuplungolsz),de csak uj,nemtudsz nekem rakerdezni az mennyi volna?
minden alkatrész beszerezhető nekem pl most volt/van szétszedve a motor, japánból 1 hét alatt itt volt minden ami kellett. az ára na igen de sajna ez a japán motorgyártás rákfenéje. semmi sem standard méret de így volt könnyű csökkenteni a selejtet. a másik ami fontos szerintem! ok h vki kicseréli a kuplungot meg a vezláncot de! ezek öreg motorok gyakran évente tulajváltás és nem kímélik. nagyon nagy esélyed van kifogni egy romot. egy jó tanács MIELŐTT MEGVESZED KÖTELEZŐ A KOMPRESSZIÓMÉRÉS esetleg veszteségmérés ha van rá mód! ha ott vmi nem stimmel akkor komoly problémák is lehetnek. lehet h csak szelepnyúlás mert arra hajlamosak de akár dupla hengerfejtömítéssel életben tartott motor is lehet (sportmotoroknál elég gyakori sajnos), ami bőven 6 számjegyű javítás és nem egyessel kezdődik az eleje. a másik amibe én is belefutottam, mint említettem öreg vasak ezek és az edzett részek elfáradnak. gondolok itt a vezérmű tengelyre. a bütykök nem elkopnak csak kipattog néhány apró darab az edzett részből és szétb*ssza a szelephimbákat. az se olcsó hidd el. persze ha rendesen karban lenne tartva ilyen nem történhet meg de elég néhányszor kevesebb olaj bele mint ami kell és kész a baj. és tizenX év alatt ezé előfordul na
de nem a kedved akarom elvenni nagyon jó gépek csak kevés a jó állapotú
szia alkatrészellátásban jobb ha felkészülsz ha mindent rendesen idejében akarsz cserélni mert nem sok mindent kapni hozzá utángyártottba a gyári meg aranyáron van, lehet kuporgatni amugy van most neten egy piros 4kilós asszem az 25kw-os forgalmija van
A közeljövőben tervezek én is egy ZXR 250-vagy 400-ast venni,eddig is nézegettem őket,1-250 est személyesen is megnéztem,de jó hogy nem vettem meg,kb-1 hét múlva motorhibás lett!Szóval engem érdekelnének motoros tapasztalatok ezekről a motorokról,főleg az alkatrész ellátás,mivel belpiacosok kicsit aggaszt,de mit tegyek a kissebb köbcentisek majdnem mind az,és a Kawák tetszenek.ebben a kategóriában!Valaki tud eladót érdekelne,csak 25Kw-os mivel A.korlos jogsim van!
pontosítanék
a H1-en nem volt olajhűtő és a vízhűtője is kisebb volt mint a H2esé. ez ami biztos
az L-eknél nem tudom mi volt.
a H és az L között pedig én úgy tudom a motorblokkban csak a gyújtás volt más.
az hogy most melyik motoron mi van v milyen blokk van benne nem mérvadó hiszem közel 20 éves motorokról beszélünk. szerintem mindegyikünkében kinyírtak már egy-két blokkot és pótolták amivel tudták
amik cserések lettek:
két szelephimba 7800/db
szelepszár szimeringek 1380/db bár ezzel nem volt gond itthon sem
hajtókar csapágy csésze 3100/db
fekvő csapágy csésze 2500/db
olajpumpa (biztos ami biztos alapon. nem volt vele gond de tudom h szokott meg hajtva lesz szal csere) 18000
meg két veztengely de azt találtam itthon 15e/db (a már említett kipattogzások miatt.
meg a szokásos sallang. új tömítések mindenhova, ha már szét lett szedve hengerfej kipucolva teljesen, vezlánc, feszítő lehet át lesz alakítva mechanikusra de ez még nem biztos.
felni görgőzve lett volt benne egy pici de kb ennyi
árat sajna nem tudok neked kérdezni mert a szerelőm intézte ezeket.
de pl http://www.wemoto.com/ elég felkészült oldal
Eredeti japán alkatrészeket árulnak japán belpiachoz.
nekem kellene egy kuplung kulso nyomolap(tehat amit mozgat a szerkezet mikor kuplungolsz),de csak uj,nemtudsz nekem rakerdezni az mennyi volna?
Ha jól emléxem itt tud valaki olcsón iridiumos gyertyát a mocimhoz? ZX-6R (2002) valami CR9E vagy mi kell bele...
de nem a kedved akarom elvenni nagyon jó gépek csak kevés a jó állapotú
a H1-en nem volt olajhűtő és a vízhűtője is kisebb volt mint a H2esé. ez ami biztos
az L-eknél nem tudom mi volt.
a H és az L között pedig én úgy tudom a motorblokkban csak a gyújtás volt más.
az hogy most melyik motoron mi van v milyen blokk van benne nem mérvadó hiszem közel 20 éves motorokról beszélünk. szerintem mindegyikünkében kinyírtak már egy-két blokkot és pótolták amivel tudták