Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amiket más lóerő tulajdonságokkal hirdetnek az nem igaz láttam én is 70le-s ZXR-t az csak be van irva hogy felfigyelj rá az r verzió vmi 72-75 lóerő de abban van sok okosság is ilyen apró dolgok. Nekem van már benne 73 000 km de még mindig látszik a hónolás a hengerek falán .
Az meg hogy 10e felett elveszti az erejét hát nemtom akkor arra tényleg rá kéne mérni elméletileg 10enél adja le a max nyomatékot de 11től meg ugrásszerű valagbarúgás történik aztán megindul a ménes
Az etanlhoz úgy tudom kell egy két átállítás, és többet is fogyaszt belőle, és így majdnem ugyanannyiban van, mint a benzin, bár ha azt nézem, hogy 320 a benya... a motort is csak tolom a Balatonig:D
Amennyit ráköltenél a tuningra, annyiból lehet jobbat is tudnál venni... bár egy régi "gönc" tuningolva... más a varázsa
Persze!

Ekkora átalakításhoz az utolsó szelepig mindent le kell cserélni, a furatokat tágítani, vagy turbót rakni rá. És ez igencsak sok pénz. Viszont, ami lehet megérné, az az etalonos beállítás, és átalakítás. Azaz ne legyen oléyan, amit megmar, meg karbik, fúvókák / vagy injektor beállítás...

Halltam olyant, hogy ze jó, meg hogy sz@r. Nekem most van egy kevés a kocsiban. 35 lter benya -5 10 liter etanol. Honda Civic 5Gen 3D SOHC... frankón elmegyvele. CSak kérdéses, hoyg vajon árt -e neki. A kenése lehet scökken. Hidegen indítva eléggé dízeles hangja van a blokknak mostanság. Ez lehet a kopás, meg a hideg... A para, hogy a motorom zxr 400 sem mai darab, és hogy viselheti az etanolt. Jó időben a motort, munkába járásra használom. évi kb +10 000 km

Szóval kavarog pár kérdés a fejembe...


Mizo
Márkahű maradnál? Hehe, én is
R6r
Ha tele lennék eladnám, és vennék valami nagyobbat, újabbat, és csak gumira költenék, vagy nem, bár a pálya mindenképp
DOHC az biztos.. 450-es kit? Hmm... Attól füg, hogy hogyan érthető az, hogy kiopott, egy kompreszió, és nyomásvesztésméréssel kiderül mi van, és ha van valami akkor hajaj, nem lesz óccsó, de ha már a hengerek kopottak akkor tuti, hogy még sokminden, de annyira nem vagyok benne ezekben, nem akarom a hülyeséget ontani magamból még pluszban is
Nem akarom szétgyúrni a kicsikét, minek, nincs értelme, és az éllettartama is jelentősen csökkenne, csak egy kicsit szeretnék. Volt pár hirdetés nem olyan rég még, ahol 65, és 67 lovas gixer 400asokat hirdettek,. engem ez érdekel. Gyárilag elvileg 43kw, de volt 39-es verzió is, hivatalos hely az sp-t is 43 kw-al írja. Sokat nem akarok költeni rá, mármint a teljesítményre... volt aki azt mondta miért nem vetél nagyobbat... nekem erre tellett, így is sokat güriztem érte, hitel nálam kizárt ha egy mód van rá, na meg első motor volt, de szerencsére nem bántam meg. Az előző tulajtól is megkapta a magáét (mint a legtőbb 400-as, mint talulómotor), pályán zizegett vele, de nálam is azért elforog néha napján ha úgy hozza a sors:D, de még sosem hagyot ott, mindíg pöcc-röff, na jó, ilyenkor 3 pöcc, és utána röff , ezért nagyon a szívemhez nőtt, emiatt isnkább költök még rá (bár mindíg elbaszom a lóvét valamire, vagy ez vagy az...) és marad. Jah, és szeretnék 2:20 alatt menni offán
a kompressziót új hüvellyel és dugókkal tudod orvosolni nem annyira vészes árban
de ezt a vezérlés fokolást nem értem. 90 lóból sose lesz 160 se de még 110 se pusztán azért mert elállítod a vezérlést. ahhoz más szögű tengely kell más profilú bütykökkel, nagyobb kompresszióviszony, erősebb szeleprugók más befecskendezés, stb. arról nem is beszélve h gyakorlatilag minden forgó alkatrész csere előtte (csapágyak) különben nagy eséllyel pár ezer km alatt darabokra hullik. tudom vannak akik megcsinálták már és hű de jól megy meg minden de elég sokat foglalkoztam (már nem sajna :( ) ilyen dolgokkal és tudom h mennek ezek a dolgok. a fokolókereket tulképp arra használják h egy teljesen átépített motornál ahol nincs már alapjárat annyira ki van hegyezve ott el tud rakni és akkor gyengébb( jóval gyengébb) de lehet vele közlekedni lábon kivinni pályára kb ennyire. de utcai autónál semmi értelme szerintem. (versenygépeknél más a szitu de azt most hagyjuk)
ahhoz h egy atmoszférikus motor teljesítményét 100%al növeld v feltöltés kell vagy nagyon komoly mechanikai átalakítás, hengerfej bővítés, kompresszióviszony növelés, üzemanyagrendszer, és akkor még nem beszéltünk a járulékos dolgokról mint pl titánium szinkrongyűrű mert a gyári nem bírja valszeg a diffi sem és kell egy jobb sperr is ha úton akarod tartani, kevlár kuplung, erősebb féltengelyek, fékek, a nagyobb terhelés miatt komolyabb stabilizátorok, gátlók, kasztni erősítés stb, stb nem oktatás ne értsd félre puszta jóindulat h csak úgy vágj bele egy ilyen átalakításba h tudd mire vállalkozol. feneketlen gödör, hidd el. nekem is lassan 2 éve épül a kocsim és az csak játszós autó lesz nem mindennapi használatra szal nem kell komoly kompromisszumokat kötni de még sehol nem tart mert nem bírom anyagilag. pedig csak egy mk1 fiat 127 persze abarth motorral
Gondoltam, hogy DOHC, dfe ki tudja! :)

Amúgy a vezérműtengely, és a fokólókerekek elég sokat jelentenek. Az autómon tavasszal akarom megcsinálni a hasonszőrű átalakítást.
90 lóról 160 -180 ló. De nagyon elgondolkoztató a költség. Soha sem fog megtérülni szerintem. Lehet inkább kivárom, amíg cserés lesz valamelyik fő alkatrész, és akkopr már kényszer csere + kis tuning, és kész is, amit ki lehet hozni belőle.

Jah, magam nem merném ezeket megcsinálni. Egy csavar nem úgy van meghúzva, mint ahogy kell, és már kész is a baj. Kidobott pénz lenne. Plusz a motort igenis, nem árt néha szakival is megnézetni, mivel csak az élete múlik az embernek rajta.
De mindenki csinálja, meg amit meg tud, mert az meg sokkal olcsóbb

Az enyém beállításával is van valami gond, mert nem igazán nyomatékos. Nagy fordulaton elveszti újra a nyomatékot. Érsd 10 000 felett. Mondjuk karbi szinkront most akarok végezni. Meg lehet a fokoláson is állítani kellene.

Amiben várok okos válaszokat:
Kopott blokkal mit lehet kezdeni. Karter le van kötve. Nem kell bedugni a blokkot? Mivel lehetne kicsit jobb kompressziót elérni?
No meg mennyiért is láttátok azt a 450 es kitet? Lehet befigyel nekem is egy olyan. és csak 2 év múlva a nagyobb canga
Ki nem?
á faszom vaze, ha telelennék midnent beletennék egy iylenbe amit kapni lehet azt mennék pályázni
látom megelőztél
Vagy tudsz venni hozzá különböző Stage-es Dynojet kitet abban vannak más fúvókák meg egyéb nyalánkságok de behangolása hosszadalmas meg van amit a karbikban vissza már nem tudsz csinálni utána.
Mizo sztem a gixxer is DOHC mivel a SOHC egy veztengelyes felül vezérlés (Single Overhead Camshaft) nem hiszem hogy 1 lenne benne, nem tudom mit akartál ezzel mondani, félre ne érts nem kötekedésképpen
milyen sohc-ről beszélsz tesó? amúgy fzr-be pl 35 egy dugó gyűrűkkel (x4 ugye.. :S), 350 körül egy főtengely, vezlánc pl nem túl sok ilyne 15 körül van sztem nektek is, de blokk szétössze hozzá + tömítések a 100at súrolja csak erre (mondjuk ha már szépt van borítva lehet cseréln ia többit is ) fenetudja. de ha belegondoltok, hogy egy sv-vel lehet kb ilyet menni, de váz meg futómű még jobb is a zxr-en, és az 1.6milla. lehet számolni.
van big bore kit, azzal 450es lesz asszem. angoloknál nagyonnagyon sok cucc van hozzá
mizonak igaza van óriási összeg a motor értékéhez képest. nem éri meg. és az 4-500e csak egy óvatos becslés kb a teljes generál ára. egyébként ha rendbe vannak ezek a gépek azé elég jól mennek szal szerintem inkább nem 100%os a vas. a másik dolog h addig tuningolni amíg nincs teljesen rendben a motor értelmetlen. ha van rá ennyi pénzed akkor is csak úgy ha ez a vas az életed mert ha eladod és a többit hozzáteszed vehetsz egy 600ast ha erősebbet akarsz. vagy vidd el egy tisztességes szerelőhöhz és megmondja h mi a helyzet
SZia!

Mennyit akarsz rá költeni?
Mert max fúvóka, meg aztán minden szionkronizálása. A gyári elektronika jó szokott lenni ezekben a gépekben.
sok pénzes megoldás (enyémre is ráférne):
Hengerfej felújítása, nagy kompressziós dugók, SOHC helyet DOHC... a hengerfej síkolása, szelepek, meg minden csere mellett, lehet a járatokat növelni, vagy akár injektorosra is csinálni. ha nagyon fel akarod piszkálni, szerintem 100 ló közelit lehet kihozni.

De megéri-e?
A felújítást kb 400 -500 ra saccolom. Ne akaraom az alkatrészekjet számolni. No meg a munkadíjak sem olcsóságok. Josee kollégának voltak dugó cserélve a gépében, meg talán főtengely. Tudnának mndani árat bisztosan a fórumon, ha nagyon össze akarod számolni.

Hallgatom az ellenvéleményeket.
ui.: SZerintem nem éri meg. INkább állísd be a karbikat, pucold ki, iridiumos gyertya, legyen jó a levegő benya keveréked, és akkor elég szépen mennek ezek a vasak. Én is kívánom a 600 ast a kis 125 lovával, de az drága váltás lenne. Valamint mind a kettő, a 600, és a 400 is túl erős a magyar utakra, meg szabályokra.

Mizo
Üdv! Igaz nem zxr-em van de 400 as , belpiacos gixer. Rgy tipp, hogy hogyan tudnám 60ló fölé vinni az erejét? Fuvóka? Jah meg a belpiaci tiltás... majdnem elcseréltem egy zxr-re de közelebbről elég halott volt, a szuzira meg nem igazán kell költenem:) jah és sorry, hogy bepofátlankodtam
Szia! valahogy jó lenne össze hozni! tutsz egy tel számot adni v e-mail címet. am helyileg merre van? csináltattál már te ilyet?
Értem, volt még vmi amit a légszürőház szükítésével kapcsolatban írtatok azt ajánlott megcsinálni? Mert énis tervezem most nagyobb fúvókák beszerzését.
Helló van egy eladó Dainese kabátom 45ért! Kicsit lehet alkudni Gyári Kawasaki színben!
Üdv,igen ,tudok,én nemleszek itthon holnaptol,de valahogy megszervezzük a dolgot ha gondolod.
utcai motoron nemérdemes játszani vele.egy-két elektronikatipusnál lehet kis javulást elérni a trükkel.
Szia mitogeri! régebben mondtad h tutsz emberkét aki villát javít kromréteg le van pattogva. :S ha tudnál segíten megköszönném. vagy eseleg valakinek olcsóba egy jó? csak a villaszár is elég lenne.
Jogos..
Olvastam a topik elejéről kommenteket, volt szó az előgyújtás módosításáról, ez mire is jó pontosan? Asszem pont te irtad.