Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy milyen kipufogót ajánlanátok nekem, mert a gyári az beadta a kulcsot.
A lényeg az, hogy eléggé pénz szűkében vagyok, mert a szezonra még gumit is kell vennem, szóval valami költséghatékony megoldás érdekelne.
szitálas a kormány stabilizátorral küszöbölhető nem?
Villaszög ígyis elég kicsi a zxr-en, ha megemeled még inkább szitálásra lesz hajlamos. Hülyeség megemelni. Ülés szivacsot rakj, ha nem férsz el.
Helló mindenki! Az lenne a kérdésem valakinek meg van emelve a zixer hátulja? Mi lenne az elénye és hátránya ha meglenne emelve? A központi rugó fölé egy vastag alátét. (pesze oda illő esztergált) Am ezt az egyik SuperBike-ban olvastam régebben ott asszem egy K3-as 600-as gsxr-t emeltek meg.
Kellemes ünnepeket és Boldog újévet kívánok mindenkinek!
Boldog karit mindenkinek, a ringen tkozunk jövőre
Minden motorosnak nagyon Boldog Karácsonyt és Boldog Új évet Kívánok, valamint nagyon széles utat 2010-re
Mindenkinek Kellemes ünnepeket, és boldog új évet! Minél hamarabbi jó időt, és sok motorozást minden fórumosnak. AKi szeret dagonyázni, és qvadulni, vagy krosulni, annak pedig jó cangázást!

Mizo
udv,email elment,varom mihamarabbi valaszod,kosz:
Geri
Szia!

Küldj egy alvázszámot a céges mailre! És dobom az árat!
Szia Zsolti,tudnal egy arajanlatot adni nekem zxr400 L3 kuplung kulso nyomolapra?(amit a szerkezet mozgat kuplungolasnal)
udv:Geri
Imi! Van egy speciális kerámiaadalékolt olajunk a kawádba küldöm postán az összes alkatrészeddel együtt! olyan lesz a mocid hogy nem ismersz rá!
Ezek a gépek elég sokat pörögnek. 14500-ig vannak kalibrálva, így ha valaki sokáig akarja használni annak 6-8 ezrenként illik lecserélni az olajat, jó minőségűre. Mert amúgy azt is lehetne mondani, hogy 94 óta már sokkal jobb minőségű olajak vannak a piacon, és akkor nem is kell 10 ezernél sem cserélni, merthogy kibírja az 15 ezerig is a jó minőségű olajjal. Szerintem inkább érdemesebb lecserélni egy évben kétszer, mert az még mindig olcsóbb, mint mondjuk egy vezérműtengely, vagy főtengely csere...
Nekem átlag 9ekm/év
az is lehet mondjuk nem mindenki megy több mint 10 ezret el egy szezonban
Igen, csak ahol kitalálták a 10-12 ezres csereintervallumot, ott nem olyan mostohán hajtják a gépeket, mint nálunk
most olvasgatom amugy a service manualt és nem 5000-ként kell cserélni olajat hanem évente ill. 10 ezrenként ellentétben azzal amit sokan állitottak, hogy 5000km-ként
szerintem ez egyszerű és mutatós. És ülés alapján "simán" legyártható.
szerintem is az ülésből a legegyszerűbb csinálni, mástnem veszel egy másik hátsó ülést.. és vagy a régiből vagy az újból valahogy megcsinálni, csak azt kitalálni hogy gömbölyü legyen vagy szögletes vagy mittudomén, én nem tudok elképzelni egy jo formát oda hátra :( de szerintem ez a legokosabb... a legegyszerübb meg ebay-rol megrendelni 69ért....
http://www.auto-tuning.hu/inde...

ők mindent meg tudnak oldani műanyagból
vagy csak el kell a mesternek vinni az ülést, hogy egy ugyanolyan alakú és meretú kell. A magassága legyen pár centivel több, hogy síkba legyen a fenekével. Meg ugye az alját jól nézze meg a 2 kis pöcök és a zár miatt.
Szerintem legegyszerűbb "habból" (hungarocell) vagy fából megcsinálni ;)
faszom kivan ezzel a geci téllel
ja én is a tervezéssel vagyok meglőve
szerintem üléspúpot egy műanyagos simán tud csinálni. pölö ha üvegszálasból a kocsikra minden franckarikát ki tudnak alakítani, szerintem az is menne nekik. És szerintem árban is elfogadhatóbb, mint a 69+10 font. Csak ugyen az nem kész termék, némi tervezést meg utánnajárást igényel a dolog.