Csak az a gáz, hogy az előző tulaj "igazított" egy kicsit a fejidomon és ezáltal nincsenek rajta a szarvak sem! úgyhogy sanszos, hogy új lesz belőle! De rohadt drága!
A fejidomot lehet műanyagheggeszteni, konzolt nem hinném hogy találsz bontóban, mert általában ha csúszik valaki az az elsők között van, ami sérül, a gyári új alkatrész ára 45-50eft körül mozog. Karbiszinkront 10-15 körül csinálnak, abban pucolás is van.
Helló Mindenkinek! Az lenne a problémám, hogy vettem egy ZXR-750et 1995ös évjáratot és az előző tulaj elburkolt vele! Ennek a végeredménye az lett, hogy a fejidom tartó és a fejidom is elfütyült! Sehol nem találok hozzá cuccot, vagy ha van is akkor majdnem drágább mint a motor! Segítsetek kérlek, hol nézzem meg?! Ja, és azt tudja valaki, hogy karbi szinkront mennyiért varázsolnak a gépre? Köszönöm!
nem tudtam hirtelen mást kitalálni.. 2kor temetés volt mi meg fél 2kor még toltuk a motort.. igy is majdnem elkéstünk.. az pedig ultra ciki lett volna =/ sajnáltam csóri motort, de semmi baja nem lett, ott álltunk mellette, fogtuk meg egyensulyba tartotuk..
az nem szar bár én sajnáltam volna berakni a markoloba de mint improvizálás tök jo. tegnap kicseréltem kuplung lamellákat meg rugókat azok a lemellák amiket kiszedtem kb 2.8 mm vastagok voltak és lemértem az ujakat is az is akkorák voltak mondom mi a fasz aztán a rugó volt a ludas régi: 33mm új: 40mm most keményebb meg bent fog mint a picsa ja meg a kinyomószerkezetnél van egy kis golyóscsapágy azt nyomja a tüske azt is cseréltem de a kérdésem az lenne ha vki tudja hogy az annak szorulnia kellene a fészkében vagy csak simán benne van mert a nyomólapba beleteszem és simán beleesik nem kell melegíteni sem.
Ma mivel jó idö volt egyik haverom irt hogy menjünk el motorozni még a temetés előtt ( met egy másik srácnak meghalt az apja =( ).. én meg belementem mondom oké.. laza 40 km-t letekerünk 1 óra alatt böségesen.. elindultunk Aszódnak, közeli kis város, majd átmegyünk Hatvanba 30as uton, ott azért lehet neki szaggatni.. havernak 125-ös NSR-je van.. félúton a két város között megadta magát.. megszorult.. 80 m-es fékcsikot hagyott maga után, mire végre sikerült 0-ra megállni.. de hát hova toljuk be az idö telik, a temetés közeleg, kitaláltam hogy vigyük az egyik TSZ-hez, ahoz csak 1 dombot kell földuton megmászni.. elindultunk, ö tolta a motort én meg előre mentem megbeszélni hogy egyáltalán nem gond e... mikor odaértem megbeszéltem az őrrel, és megpillantottam egy markolót :D ekkor következett a drámai pont xD kitaláltam hogy a markolóval fel lehetne hozni a motort.. belerakjuk a kanálba, megfogjuk és akkor nem kell tolni, ami amugy is nehézkesen megy most.. az öreg majdnem meghalt infarktusba, de belement... haver mégjobban meglepödött, sikerült berakni a motort, pont belefért, mi sem késtünk el, és most este a motor is hazakerült... de azért egy fotót megért volna ahogy a markolóval visszük azt a motort xD na ennyi a jó idöböl
Lenne egy kérdésem. Most állítok a mocin egy rakat dolgot. Ha a karbi szinkront is, most a hidegben csinálom, az jó? Vagy jobb lenne a melegben? És várjak vele nyár elejéig?
Köcce az okos válaszokat!
Sziasztok! Továbbra is eladó egy komplett pályaidom széles felnivel és Dunlop slik gumikkal! AKCIÓSAN! 50 ér komplett 30/409-3-409 És még találtam egy bontatlan fékkart is és van egy sérült fejidomom is olcsón!
sziasztok
úgy döntöttem eladom a kawát mármint ami megmaradt belőle...
akit érdekel a listám szóljon elküldöm e-mailbe..
(csak akit kompletten érdekel az írjon)
egy első kerekem maradt...
azért még be be nézek a fórumba:):):)
sziasztok
Ma mivel jó idö volt egyik haverom irt hogy menjünk el motorozni még a temetés előtt ( met egy másik srácnak meghalt az apja =( ).. én meg belementem mondom oké.. laza 40 km-t letekerünk 1 óra alatt böségesen.. elindultunk Aszódnak, közeli kis város, majd átmegyünk Hatvanba 30as uton, ott azért lehet neki szaggatni.. havernak 125-ös NSR-je van.. félúton a két város között megadta magát.. megszorult.. 80 m-es fékcsikot hagyott maga után, mire végre sikerült 0-ra megállni.. de hát hova toljuk be az idö telik, a temetés közeleg, kitaláltam hogy vigyük az egyik TSZ-hez, ahoz csak 1 dombot kell földuton megmászni.. elindultunk, ö tolta a motort én meg előre mentem megbeszélni hogy egyáltalán nem gond e... mikor odaértem megbeszéltem az őrrel, és megpillantottam egy markolót :D ekkor következett a drámai pont xD kitaláltam hogy a markolóval fel lehetne hozni a motort.. belerakjuk a kanálba, megfogjuk és akkor nem kell tolni, ami amugy is nehézkesen megy most.. az öreg majdnem meghalt infarktusba, de belement... haver mégjobban meglepödött, sikerült berakni a motort, pont belefért, mi sem késtünk el, és most este a motor is hazakerült... de azért egy fotót megért volna ahogy a markolóval visszük azt a motort xD na ennyi a jó idöböl
Ha valakit érdekel maszek esztergált emelőszem, vagy bukógomba:
http://www.kepesmotor.hu/bukog...
Lenne egy kérdésem. Most állítok a mocin egy rakat dolgot. Ha a karbi szinkront is, most a hidegben csinálom, az jó? Vagy jobb lenne a melegben? És várjak vele nyár elejéig?
Köcce az okos válaszokat!
Eladom a Spidi ruhám mert sajna kicsi, öszinte leszek elbasztam, nekem nagyobb kell és ez 50es. Itt a link: Spidi Viper
Sziasztok
Josee!
Ok! Megpróbállak felhívni holnap csak ez a munkahelyi ártalom ne lenne! (-Zaj-)
zx6r '00 évjárathoz érdekelne irídiumos gyertya.
gancsos.attila@gmail.com-ra várom a részleteket!
úgy döntöttem eladom a kawát mármint ami megmaradt belőle...
akit érdekel a listám szóljon elküldöm e-mailbe..
(csak akit kompletten érdekel az írjon)