sztem nem hiába 160-as a gyári méret. ma voltam kint egy utolsó körre hát mit mondjak 4 fokban már nem az igazi, ha 8km-t tudtam menni ugy hogy szarásig alá voltam öltözve de azért nem volt szar
Aláfér a 170es, nekem az volt rajta, mikor vettem. De úgy fordult vele a motor, mint a csuklósbusz. Utána feltettem egy 160-ast, akkor tudtam meg, hogy mi az a kanyarsebesség.
Köszi, megnéztem! Eredetileg nekem is 160as Contiforce volt rajta, de akitől vettem az elég kockásra koptatta és nagyon kellemetlen volt vele kanyarodni,most meg nagyon jó árba szereztem egy Battlax bt 56-os gumit, úgyhogy sokkal csak nem lesz rosszabb, azon szurkoltam inkább, hogy elférjen.
Helló én is ebben gondolkodtam és Mr. Yamahának(juli27 15:20) 180-as volt;(van)fent tehát el fér, haoda vissza keresel találsz infot a szélesebb gumi fogalmáról amugy jövöre az lesz
Helló! Én esztergáltam! Vállalok esztergálást! Írd le h mire gondoltál h h nézzen ki stb esetleg egy rajz mérettekel. Persze csak ha érdekel. Emelőszemeket is tudok csinálni!
ha csak cirkálsz vele és nem használod ki teljesen a motor erejét akkor elég amit egy egyszerűbb olaj tud de ha hosszú távon gondolkodsz a motorban és nem csak 1-2évre akkor sokkal jobb motorvédelmet kapsz. persze tudom én, mindenkinek van egy meggyőződése valamiről ami eddig bevált így vagyok vele én is.
tőlem megkapja a lehető legjobbat és ezért elvárom h mindig a lehető legtöbbet kapjam vissza a vastól.
az anyagi részéről meg annyit h nagyon sok motorikus probléma sajnos az olajra vezethető vissza. és ha összevetek egy komolyabb szerviz számlát és néhány olajcserét én inkább az olajra szavazok de mondom, ez az én saját véleményem erről písz
ez az olaj mizéria mindig előkerül sztem tök felesleges full synth-et tenni hacsak nem használod pályán csak pénzkidobás igy a mostani olajak többsége tulteljesíti azt a szintet amire a mocidnak szüksége van, nekem volt benn ásványi is és azzal sem volt semmi gond de mostanában fél synth-et használok abban benne van 2-3 kawa esti aztán csókolom
a castrol is jó de tényleg kapsz annál jobbat abban az árban. pl motul, fuchs, igol vagy az előbb említett agip. ezekről még nem hallottam rosszat és talán nem véletlenül. lényeg h szintetikus (fully syntetic) legyen és ne sintetikus technológiával készült v szintetikus bázisú mert az nem ua akár mit is mondanak...szerintem
egyébként ha vkinek kell olaj v más kopó alkatrész (szűrő, lánc, stb) motorhoz keressen nyugodtan, most ilyen helyen gályázok elég jó áron hozzá tudok jutni.
ha nem sajnalod a motorodra apenzt,tedd azt bele ami valo bele.
agip racing 4t 10w60. en eleg massziv korulmenyek kozt hasznalom a motort,es a castrolrol nemvagyok jo velemennyel.konkretan behigul,fogy.az agip nem.
A tricolour idomok mennyibe fájnak?
nem tud esetleg vki síktolattyús karbisort Cbr 400 RR-hez?!elörre is köszi /vmi iesmire gondoltam ami a képen van/
http://www.tesz-vesz.hu/item79...
Köszi, megnéztem! Eredetileg nekem is 160as Contiforce volt rajta, de akitől vettem az elég kockásra koptatta és nagyon kellemetlen volt vele kanyarodni,most meg nagyon jó árba szereztem egy Battlax bt 56-os gumit, úgyhogy sokkal csak nem lesz rosszabb, azon szurkoltam inkább, hogy elférjen.
Nincs valakinek tapasztalata, hogy a motor alá befér-e egy 170/60 gumi, meg változtat valamit egyátalán a vezethetőségén?
Nincs valakinek véletlenül eladó tanksapkája?
köszi!
Isten éltessen
Kicsit élőbbet akartam de nem találtam
Mizo
tőlem megkapja a lehető legjobbat és ezért elvárom h mindig a lehető legtöbbet kapjam vissza a vastól.
az anyagi részéről meg annyit h nagyon sok motorikus probléma sajnos az olajra vezethető vissza. és ha összevetek egy komolyabb szerviz számlát és néhány olajcserét én inkább az olajra szavazok de mondom, ez az én saját véleményem erről písz
egyébként ha vkinek kell olaj v más kopó alkatrész (szűrő, lánc, stb) motorhoz keressen nyugodtan, most ilyen helyen gályázok elég jó áron hozzá tudok jutni.
agip racing 4t 10w60. en eleg massziv korulmenyek kozt hasznalom a motort,es a castrolrol nemvagyok jo velemennyel.konkretan behigul,fogy.az agip nem.