Egy jó ideig nélküle használta és már parázott a szitálástól, csomó helyzetben szitált neki az R1. Megvette ezt az olcsó kis ketyerét és azóta nem volt példa kormány szitálásra.
mármint két teló között különbség v teló nélkül és utána telóval?
mert nyomogattam és ellenállása van a cuccnak rendesen lehet érezni a fokozatokat de kézzel persze teljesen más ott nincs hirtelen mozdulat
ja még vmi. akinek van a gépén teló tegye már meg h megméri az állórész teljes hosszát és a munkahengerét is és írja meg. sokat segítene mert így csak hozzá lehet nézni de nem az igazi
köszi
üdv mindenkinek
kis segítség kéne. kormánygátlót akarok venni a vasra, találtam ezt http://www.kormanylengescsilla... voltam is megnézni a srácnál. igazából egyáltalán nem tűnt gagyinak de azé megkérdem volt-e vkinek ezzel tapasztalata? meg minden egyéb hasznos 5letet szívesen fogadok ebben a témában.
sziasztok nincs valamelyikőtöknek elfekvőben egy generátor fedele meg egy olajhűtője? nézzetek már szét nem e pont azzal támasszátok ki az ajtót:D:D:D
jut eszembe valakinek van valami tapasztalata / véleménye arról a generátorfedélről amelyikre nincs ráírva hogy zxr? az utángyártott vagy mi? de méretben stimmel?
Köcce szépen az infókat. Nagyon megköszönném a kiegészítő adatokat is, ha meg tudod nézni.
Akkor valamelyik nap szétkapom a dobot, és kiderül az enyémnek jelenleg milyen adatai vannak.
jokérdés.
amit tudok segiteni,én dobom 50 cm hosszu,45miliről 38ra szükül a belső átmérő,külső átmérője a dobnak ha kell megmérem pontosan.
nemtudom perforált csöben nemtudom mekkora lukak vannak,de max arra is rálesek neked.üdv
Hmm... Én is gondoltam, hogy enyni gond van vele. És nem igazán megvalósítható. Kipuf pontos adatokat honann lehet szerezni? Amúgy nem mintha így nem menne jól, csak mostanság munkaeszköz lett a gép, és a városban nem akarom pörgetni. Országúton, viszont nagyon jó, hogy 120 tól megnidul rendesen.
első tanács,amennyi energiát meg pénzt ebbe beleölsz,inkább csináltass egy normálisan méretezett dobot.annak van inkább értelme.50cm hossz,végig szűkülő keresztmetszet gyáriról 38mm-ig
de ha akarsz persze tudsz ilyet csinálni,ahol a 4könyök egybefut ott szokás variálni a keresztmetszetet,de illene egy vezérlőelektronika is hozzá.
Én őszinte leszek nem kezdenék ilyenbe,hanem egy normálisan méretezett kipufogót tennék.üdv!
Lenen egy nagyon okos, és egyben nagyon hülye kérdésem!
A kérdés így hangzik: Van értelkme, illetve meg lehet csinálni a zxr 400 amra egy exup szelepet? Mivel Joshimura elég öblös, alacsony fordulaton szép nagy teljesítményt lehet veszteni. Ha nem lenne kis fordulaton akkora nyillása a dobnak, akkor nagyobb nyomatékot adhat le a gép.
Ilyesmit olvastam, yamahákon ős idők óta van.
Gondoltam feldobom ezt a kérdést, hogy pár hozzáértő ember mit szól az ötlethez, és milyen tanácsokkal tud ellátni.
mert nyomogattam és ellenállása van a cuccnak rendesen lehet érezni a fokozatokat de kézzel persze teljesen más ott nincs hirtelen mozdulat
Egyik ismerősöm innen vett az R1-re és azt mondta érezhető különbség lett.
köszi
kis segítség kéne. kormánygátlót akarok venni a vasra, találtam ezt http://www.kormanylengescsilla... voltam is megnézni a srácnál. igazából egyáltalán nem tűnt gagyinak de azé megkérdem volt-e vkinek ezzel tapasztalata? meg minden egyéb hasznos 5letet szívesen fogadok ebben a témában.
jut eszembe valakinek van valami tapasztalata / véleménye arról a generátorfedélről amelyikre nincs ráírva hogy zxr? az utángyártott vagy mi? de méretben stimmel?
Akkor valamelyik nap szétkapom a dobot, és kiderül az enyémnek jelenleg milyen adatai vannak.
amit tudok segiteni,én dobom 50 cm hosszu,45miliről 38ra szükül a belső átmérő,külső átmérője a dobnak ha kell megmérem pontosan.
nemtudom perforált csöben nemtudom mekkora lukak vannak,de max arra is rálesek neked.üdv
de ha akarsz persze tudsz ilyet csinálni,ahol a 4könyök egybefut ott szokás variálni a keresztmetszetet,de illene egy vezérlőelektronika is hozzá.
Én őszinte leszek nem kezdenék ilyenbe,hanem egy normálisan méretezett kipufogót tennék.üdv!
A kérdés így hangzik: Van értelkme, illetve meg lehet csinálni a zxr 400 amra egy exup szelepet? Mivel Joshimura elég öblös, alacsony fordulaton szép nagy teljesítményt lehet veszteni. Ha nem lenne kis fordulaton akkora nyillása a dobnak, akkor nagyobb nyomatékot adhat le a gép.
Ilyesmit olvastam, yamahákon ős idők óta van.
Gondoltam feldobom ezt a kérdést, hogy pár hozzáértő ember mit szól az ötlethez, és milyen tanácsokkal tud ellátni.
Előre is köszi mindenkinek: Mizo
És oda is fog érni!