Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello
ha jól emléxem mi is beszéltünk bukógombáról de közben szerzett egy haverom vhonnan szal nekem már nem kell, csak gondoltam szólok mert teljesen elfelejtettem de most, h megint szóba került ugye...
a gumiról meg anniyt, h slicket szerintem semmiképp se tegyél fel utcára nem arra van kitalálva. az a gáz főleg h a sok felmelegedés hirtelen lehülés miatt a benne lévő illó anyagok sokkal hamarabb kipárolognak és onnantól nincs semmi tapadás csak morzsálódik az egész és ez nem 1-2 év hanem akár 1-2 hét alatt is. ismerősöm supermotoval járt így majdnem komoly zakó lett a vége és nem gagyi gumi volt. arról meg ne is beszéljünk ha a közeg észreveszi.
a másik. pl a conti gumik szerintem nagyon jók és aránylag olcsók is főleg ha árérték arányt nézünk. az egyetlen probléma h nehéz. és amennyire én észre vettem minél drágább egy gumi annál könnyebb. ez szerintem egy kis gépen még jobban számít de ha nem pályázol v nem időre mész akkor nem olyan para csak amikor felrax egy pirellit pl ég és föld csak azt ki fizeti ki ugye. a múltkor mértünk conti vs pirelliua a kategóriából (supersport) több mint 1 kg volt a különbség de a gumis mondta h akár 2 kg is lehet ami azé nagyon sok egy 160as guminál szerintem. amiről még érdemben tudok szólni az a michlein. az is jó, sőt talán egy jó arany közép út. én ha tehetném pirellit használnék mert kegyetlen jól tapad, sokkal élesebbek a profiljai de kibaszott drága. nekem most bridgestone battlax van hátul pirelli elől de így vettem télen csere. nekem ez a bridgesone nem jött be bá ez inkább egy túrásabb gumi nagyon nehezen melegedett be és még akkor is csúszik kicsit de lehet h csak nem erre találták ki mert aki eddig bridgestonet használt nem mondott rá rosszat.
na de h még jobban összezavarjalak kicsit szerintem a jó gyártók közül bármelyiket felteheted mindegyik jó csak kinek mennyit enged a pénztárcája. pl egy jó 2 komponensű gumi fasza dolog mert tartós csak az ára (metzeller). ha nagyon űzöd a vasa próbáld ki a conti sport vagy race attack-et szerintem nem fox csalódni ha meg mégis akkor én nem mondtam semmit
Srácok gyertek hétvégén Kecskemétre, gokart pályára pályázni...
Megfizethető élmény...
Nincs már én is néztem de a nyíl jó irányba mmutat. am cserés lessz szerintem a télen. mit ajánlotok? (párban) A vágott slick mégéri, jószerintetek?
Te Prilla az elsőgumid nincs forditva?
Hali! nekem van bukógombám és én gyártottam magamnak. nézd meg a képeim közt h van felszerelve. ha érdekel még valami írj! am gyártás vállalok :) !
létezik zxr-re bukógomba? hol találok ilyet? illetve, hogy kell feltenni?
így első hangzatra Kakas lehetett az:)
Ma láttam Mogyoródon egy fekete-kék kereklámpást, nem innen volt valaki? :) Egy enduró után ment Fótról. Ahogy kell szépen félrehúzódtam, és akkor láttam, hogy egy ZXR400-as. :)
gilera@vipmail.hu

üdv
Helló járt már vlki úgy,hogy megakadt afordulat mérő? 2ez-nél nem megy följebb a gép amugy megy rendesen hol a hiba?
mit csinált két évig?"várta az alkatrészeket", aztán mire elvileg fél év után megjöttek, kijelentette hogy ő nagyon precíz és nem is ér rá, de azért hétvégén megcsinálja nekem úgy, hogy munkadíj nélkül...ehhez képest 200ezrembe került az egész és még kifizettem a nemlétező új akksit is hozzá.. de a festés azért szép lett rajta, az az egy ami jó volt...
2 év?! mi a fenét lehet 2 évig csinálni? akkor indult kibányászni az ércet a blokkhoz? ez nem restaurálás. és még el is bassza, überlol. te tényleg kifogtad a legalját, sajnállak. de jó, hogy én megúsztam az ilyeneket.
Az a szerelő Kapuváron volt, és 2 évet vártam, mire kész lett a motor Itt pesten volt Hidegkúton egy kókler akihez jártam, az már be is zárt, Azonkívül Hartán egy András Tibor nevű gyík húzott le majdnem 180ezerrel, pedig azt még le is ellenőriztem(ott vettem az RG200at, aztán rögtön átvittem hozzá) mert meg lettek rendelve a Yakomoto-tól az alkatrészek, csak "eltűntek" és a motorba valami ismeretlen dugattyú lett berakva és mivel kicsi volt két(!) persely De mást is csak gányolt rajta. Még a Powerbike- osok "érdekesek", oda se megyek többet. Most végre van egy jó szerelőm, Mogyoródon és úgy tűnik itt Solymáron is nyílt egy korrekt motorszervíz az autószerelőnél... szóval talán már elkerülöm ezeket, de eddig belefutottam...
appám ezek szerintem bp-n van az összes kókler szerelő? becsokizok... hogy a túróba lehet úgy összerakni egy hengerfejet, hogy már akkor látszik, hogy nem lesz jó?! na mind1 ezen már kár rágódni de azé mondd már meg légyszi melyik műhely volt ez, nehogy belefusson vmelyik cimborám. na így viszont már elég necces a helyzet javítás ügyileg de nem szeretnék bele menni találgatásokba. ha meg akarod csináltatni keress egy jó szakit te ez szerintem sokba lesz megen'.
ilyen árkategóriájú motort meg részletre nem hiszem, hogy bárki is eladna. vagy max úgy, hogy az utolsó részletnél viheted csak el az meg részedről a szarnak egy pofon.
nem tudok mást mondani, ezen túl kell lenni, vhogy sok sikert
Szia!(huh már késő van én meg nem vagyok képben ilyenkor buli után már ) szóval volt valami csörgés benne, egyre erősebb lett, főleg a gázhúzás kezdeténél. Elvileg új szelepek voltak benne, csak as magyarázat szerint rosszul rakta bele a régi szerelőm a lapkákat, meg szét voltak kopva, az új szerelő meg már nem tudta érték alatt beállítani a szelephézagot valami deformítás miatt De fura dolgok lehetnek benne, mert az előző szerelőm is csak a lehúzásra ment, mint kiderült nem új a hengerfej amit rárakott 80.000ért, plusz a szelepek darabja 5000x16 hát.... .
Szia Mitogeri!

Tudnál küldeni nekem egy mail címet!

Előre is köszi!

Bálint
hello

hirtelen én is csak arra tudok gondolni, hogy a hengerfejben ment szét vmi ha az üzemanyag rendszerrel rendben van minden, pláne 2-3 baros végnyomás az egy vicc ezért a gyújtást én ki is zárnám. ha szerencséd van szeleprugó de akár lehet láncfeszítő és elmászott a vezérlés. van vmilyen hangja v csak egyszerűen nem megy? ha nem emléxel azé ne indítsd be mert lehet h csak ártanál neki csak kérdezem hátha. ha nincs csörgés akkor törés sem lehet szerintem, de ha van akkor sok helyről jöhet. hirtelen nem jutt jobb eszembe de ha kiderül mi volt a baj írd meg légyszi kíváncsi lennék
Különben nem tudom mi lehetett vele, leállt a két jobboldali henger, méghozzá mikor igen kipörgettem párszor előzés közben, elkezdett rángatni, puffogó hangot adott, visszaesett a fordulatszám, utána nem ment először 8000 majd 4000 fölé, de mikor először csinálta egy idő után megjavult, tisztára mintha nem kapna benzint. Teljesen erőtlen lett. Az itteni szerelő kipucolta a karbit, nem volt dugulás meg semmi, tiszta volt, de ő nem akartam hogy a blokkhoz nyúljon, viszont valami 2-3 bar kompressziót mért:(. Aki rendszeresen szereli, ő meg nem ér rá tehát elképzelésem sincs mi lehet vele, fennakadtak a szelepek vagy mi.....
Sziasztok!
Nem látott valaki valahol a neten régebbi 400as Kawát véletlenül részletre? Sajnos csak 750est tudok de az nagyon erős lenne nekem még.
Egy hónapja nincs motorom, már teljesen kész vagyok tőle, a 250es sajnos sikeresen szét lett küldve mert nem bírta a kétszemélyezést Csak használtat tudnék venni, ha eladok egy régit, viszont ilyenkor senki nem vesz motort Tehát marad a részletfizetés. Még simán tudnék motorozni 2-3 hóapot, tavaly is dec 24.én téliesítettem.....
nem,nem kezdek már bele semmi újba,nincs már sajnos időm.örülök ha a sajátokat elrendezem.
Mindent meg lehet csinálni. Csak idő és pénz kérdése.
Te vetted meg a pomázi EVO-t?
Én most fényeezek SOS-be egy motort kb lofasz költségvetésből majd megmutatom mi az eredmény

Hát nah, egy kicsit kawa, egy kicsit Yamaha...
nem is rossz gép egyik sem.
A lényeg, hogy 600 as sport :D Majd máskor jó sorrendbe írom.
(leginkább, ha nekem is meglesz a 6 os kawa... majd nagyon sokáá)
hát majd jópárat átnézek akkor ki mennyiért és milyet.
nekem eggyik ismerősöm ajánlott egy jót aki itt csinál motorokat, aztmondta 30 000ért metálkékre lefújja, hááát nemtom.majd még rácsörrentek hogy tényleg annyiért csináljae.az meg remélem nem nagyon dob rá anyagilag hogy az alja fekete lessz, meg kicsi megy belőle a faridomra,
de lehet cska én látom rosszul
Kawa R6?
Nem is tudtam hogy összeházasodott a két márka...