Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az enyém is hegesztet az mondjuk olcsó, de mekem nem lett egyenes és 1.-re fura volt éreztem hogy ferde. kézalól 10-e ért lehet venni
még nemért ide a tequilám,túl tiszta az agyam,nemtudom mire gondsolsz
A műhely söprés során kormánytelót rövidet nem söprögetsz kifelé diszkontnál is olcsóbban?
meg lehet hegeszteni nekem is már egyszer meg lett csináltatva de egy dőlés és ugyanott tört el ahol javitva volt lábtartókonzolról beszélek most természetesen nem magáról a lábtartóról
Cs all! Szeretnék egy kis segítséget kérni. Nemrég sikerült egy kanyart benéznem a Bükkben és többek között a balos lábtartóm bánta. Szóval a kérdésem az, hogy érdemes-e meghegeszteni, elég tartós lesz-e úgy vagy inkább vegyek egy másikat? És ha ismertek bontókat lécci írjátok meg h h tudnám őket elérni alkatrész ügyben. Racsidepót már kérdeztem, nekik nincs. Köszi előre is mindenkinek!
ja azt elfelejtettem,természetesen nem utcán,pályán.utca az nem mérvadó.
na skacok,mentem ma k6 gsxr600al,és még mindig aztmondom,a zxr az zxr.
Biztos ha sokáig szoknám meg csak azzal mennék jólenne,de eskü kawát jobban élvezem.
Éljen a 400!
ezt lekellett írnom:)
lehet h a hőtágulással van a baj? kérdezz meg egy kipust vagy írj egy mailt vmelyik itthoni gyártónak hátha van vmi tuti tippje vagy még vmi spéci loctite ragasztó lehet a megoldás. na azokból vannak olyanok amik mindent bírnak csak elég húzós az áruk.
van egy régi carbon kipufogóm de ilyen noname, semmi márkajelzés nincs rajta. mindig lejön a vége, az a kis szűkítő a legvégéről. de így brutál hangja van, mert nyitott az egész. felszegecselem újra de pár hónap alatt megint lejön. mit lehet ezzel kezdeni? van vmilyen speciális szegecs ami bírja a hőt meg a rezonanciát?
Nekem Conti roadAttck van, hogy ne kopjon annyira. Ez esőben még hagyján, mert már sajan kellett vele menne centis vízen felhőszakadásban. Egyenesen akár 100 fölött is... De biztonságosnak nem érzed csak 30 nál. A hidegre viszont 100% an igazat adok. Nagyon érzékenyek a contik a hidegre. Még ez is azonnal megcsúszik, ahogy lehül esténként a levegő. Túrha nagyot lehet esni vele, ha elfelejtkezik róla az ember.

mizo

de amúgy nyáron elég jól lehet menni. Vannak jobbak is drágábban. Mindenki ízlés, meg használat szerint válasszon!
szasz,bármikor jöhetsz,de főként délelőtt.üdv
Szuper, épp most értem haza! Holnap mikor vagy otthon?
szia,kész a motorod! csak má elfelejtettelek hívni.üdv!
Így van, ez a legokosabb megoldás
1 perc és már meleg is :) max naponta illik olajat cserélni, de lehet az is Tesco-s :P
nekem 3000 az alapjáratom,akkor ez nemfog menni
én indítás után jól odahúzom neki és akkor a három működő henger berántja a negyediket is, aztán természetesen tiltás, mert úgy melegszik be a leghamarabb és így legkevesebb ideig kopik. amúgy eladó
igazából amint mindehova eljutott az olaj ami inditás után szinte rögtön történik utána már elvileg lehetne vele menni, meg terhelés alatt hamarabb melegszik mint egy helyben járatva én megvárom mig eléri az első piros vonalat a mutató majd elindulok és 3000-nél váltok el 6ikban az 40es tempo majd emelem szépen 3500, 4000-en meg addig megyek mig teljesen felment a vizem.
Szerintem bármely robbanómotort gyorsan be kell melegíteni, mert hidegen, nem üzemmelegen legnagyobb a kopás. Alacsony fordulaton kell elváltani, így a fémek előbb tágulnak, a folyadékok előbb felmelegednek, mintha egy helyben állnál, így kisebb lesz a kopás. Van aki állóhelyzetben melegít autót, motort, én nem teszem. A BMW-t beröffentem, kiállok a garázsból, és már megyek is. Elváltom 1900-2000-nél megvárom míg üzemmeleg lesz, aztán használható normálisan. Semmi olajat nem eszik, pedig már nagykorú.
van olyan a 4hengereseknél h szivatónál nem indul be csak 3 henger ami kis túlzással normálisnak mondható vagyis inkább nem kell tőle megijedni nem lesz baj. ha megvan az alapjáratod és mind a 4 henger nyugodtan indulhatsz szivatóval v anélkül csak hamar váltsd el és ne forgast amíg be nem melegszik teljesen. a bemelegedés viszont NEM akkor van amikor a vized jó mert az hamar megvan, hanem amikor az olaj is üzem meleg. ez a víz felmelegedése után néhány perc max. utána kenheted.
a lényeg h mind1 h álló helyzetben v menet közben melegíted be csak melegítsd be mielőtt komolyabb tempót vennél fel és ezt minél kíméletesebben minél alacsonyabb fordulatszámon és főleg (szerintem) mellőzve a komoly gázfröccsöket, visszaváltásnál is inkább óvatosan. kb ennyi
az meg egy máig vitás dolog h menet közben v álló helyzetben jobb melegíteni a vasat (akár motor akár autó bármi) menet közben talán azért jobb (szintén szerintem) mert több levegőt kap a motor nem kell erőlködnie hidegen még azzal is. tisztább keverék jobb hatásfok. és a folyadékok keringése is jobb. ha álló helyzetben pörgeted magasabb fordulatszámon az előbb említett szegény keverék miatt sok lesz az elégetlen üzemanyag ami nem távozik teljesen az égéstéből és a motorolajjal keveredik, rontja annak minőségét de amikor bemelexik akkor meg elkezd kipárologni megnő a kartergáz stb. nekem általában csak az indítás után max fél percig van rajta a szivató utána megy már szépen magától szerencsére de volt olyan gépem is amit hosszó percekig kellett használni szivatóval h ne álljon le de az egy öreg széthajtott vas volt (nem mintha a mostani olyan fiatal lenne )
na ez megen' szép hosszúra sikerült nem kéne annyit boroznom
szakszerű használathoz mennyit kell melegíteni a vasat indulás előtt?
Köszi mindenkitől az infókat. am én is a conti-t hallotam mostanság a legjobbnak. haveromnak 600as Gsx-r-en van és azt mondta h tökéletes. A szerelőm is azt ajánlotta (Bartos) HA VALKIT ÉRDEKL GOMBA ÍRJON ÉS MEGBESZÉLJÜK!
én contisport-ot használok elöl hátul semmi bajom nincs vele tök fasztán tapad ringen lehet vele keményen is menni mert jol tapad ja és a hátsó gumimban már 15 000km van és még jó (persze nagyobb gépen nem birná ilyen sokáig) én egyszer kiprobáltam és csak ilyet fogok venni mert viszonylag olcso és nekem nagyon bejött
na jól összekavarjuk szegényt
ami igaz az igaz a conti sport gumik hidegen nem tapadnak de ha bemelexik....(indulásnál kis burnout csak viccelek)na akkor már nem is akárhogy. bár én még nem nagyon hallottam olyan sport gumiról ami hidegen is jól tapadt te tényleg fontos h mire használja a gépet. mert cirkálásra elég egy jobb sport túra is ami sokkal tovább bírja.
Nekem elöl Pirelli Diablo van fenn, kurva jó gumi, persze már nem mostani típus van újabb, de jó tapad, nem kopik, 24 volt anno asszem, de ha nem állat módjára használod a gépet, akkor évekig kihúzhatod vele, nekem pl már 3-4 éve fenn van, vagy 2-3, és még felénél sem járok vele...
Hátulra most vettem Dunlop D208RR-t 33 ezer forintért, mert a hátsó gumival is csínján bánok, nem füstölöm, stb...
Az is fogja bírni egy darabig
Contit nem vennék, mert bár olcsó, hidegben nem igazán tapad, és esőben meg állítólag nagyon rossz. Nekem még nem volt, de sok haver által elmondott dolgokat vázoltam most. Pásztóynál amúgy szokott olcsó akciós minőségi gumi is lenni, csak ki kell várni...
De használt gumi tökéletes 5-6-8 ezerért már lehet jókat venni, persze egy- másfél szezont mész vele, de olcsóbban kijössz, és mielőtt megveszed nézd meg hogy nincs e baja, szög volt e benne stb
üdv
a gombát a motorblokk tartó csavar helyére kell betenni. ha az idomnál látod a hűtő konzolját (asszem ) na ott van egy hosszú, az öntvényen is átmenő csavar a másik végén egy biztonsági anyával. na annak a helyére megy be a gombát tartó csavar mind2 oldalon