Vagy üres a karbi? illetve fenragadt az úszó!
ne erőltesd, hanem szedd szét! Nem hinném, hogy komoly baja lenne, ha csak csúszott. Tesóm hondáján is fennakadt az úszó.
Szintén 400 as blokkos...
na ma hazakerült a motor, van egy olyna problémám hogy egy henger nem megy.Mi lehet a baja szerintetek? Viharba jöttem hazafele amikor perec volt, ismerősök mondtak olyatis beázhatott valami, én nemtudom, nemértek hozzá
na jó ha eddig senkinek nem volt gond a kendácsolós módszerrel akkor megpróbálom és szétvágom az izzót. lehet jobban kéne hinnem a villanyászomnak, ő is ezt mondta de rossz napja volt.
mr yamaha
tényleg az a jobb amelyik olcsóbb. mind1 h új v javított. fényező lennék v mifene és semmi különbséget nem fogsz észrevenni javítás után. nekem van egy nagyrobogóm, tört már egy párszor padkákon főleg és sose vettem rá új idomot csak megcsináltattam műanyagosnál és kész. igaz melós motor annak meg gyakorlatilag mind1 csak mukodjon még le se festettem de sok javított idomot láttam már és semmi para nincs vele. vagy van még egy alternatíva, az utángyártott vagy pályaidom ami könnyített és olcsó. itt csinálnak ilyet http://www.auto-tuning.hu/kepe...
Én ma, fél12 körül.
Baleset leirása:
&rash vs parkoló autós:
Az autó az út bal oldalán parkolásból elém fordult, hogy haladjon velem egy irányba, csak a sofőr nem vett észre, pedig nem mentem gyorsan,de tényleg. Megállni már nem tudtam, jobbról próbáltam kerülni, de az autó hossza miatt már nem volt hely a kocsi és a magas járdaszegély között, uh megtérdeltem közvetlen a bal lámpája mögött, de szerencsére nem dőltem fel. Gurultam tovább, hogy félreáljak elkezdtem volna pakolgatni vissza a fokozatokat, hát váltóm már nem volt, letörött a balos lábtartó.
Sérülések: Térd zúzott, és horzsolt, meg sántikálok valami rosszaságban
Balos lábrató letörött, jelenleg hegesztőnél van.
Autó bal oldala közvetlen a lámpa után megtérdelve, azt majd kikell húzni, meg fényezni, de gittelve volt, azt látszott, szal nem először törték
Eskü, kezdek parázni. nekem is volt pár húzós alkalmam már. Te mikor törted a gépet? Én Pesten rizikózom minden nap a törést. Ha tudnátok, mennyi vak autós van... vagy a kis picsa, akinek megvette apuci az új Corsát, vagy a másik aki a szélvédő, és a kormány között tudja tartani a fejét, mert csak így lát (szerintem így sem), vayg a kihalófélben levő 60-70 es emberek, akik azt sem veszik észre, ha rádudálsz...
Napi 3-4 olyan helyzet van, amit nem tudom, hogy kerülök ki, csak túlélem. Na ezért nem ültem rá a gépre már 2 hete.
hát az tuti a rohadásba, de nembaj barátaim. Jön a tél, helyrehozzuk a szekereket, tavaszra szebbek lesznek mint voltak Leg én így tervezem
Szerintetek vegyek másik idomot? vagy elég megheggeszteni meg szórógittelni avgy micsinálni? nem értek hozzá, eggyesek aztmondták új idom, mások azt hogy ezt is úgy kijavítják hogy észresem fogom venni és mehet a szerelőhöz
Feliratkozom a listára:
Nagyon durva, mostanában jól tördeljük a kawákat. Kezdtem én(Szkráccs), aztán kekfeketedt, Vitka, 250-eseknél kawazxr, most ***Mr.Yamaha*** . Buzi egy év mondhatom.
+ &rash
Legjobb, vagy csere a foglalat, vagy a legolcsóbb, és az enyémen is így volt régen: fogsz egy fém fűrészt, és levágod az alsó lábat, vagy ha van jó fogód, lemezvágód, azzal is el lehet tüntetni. Illetve méretre szabni. Vagy a foglalatot csinálod meg.
Amúgy lehet régi ladás kollégák tudnak segíteni. Azoknak volt ilyen gond. Másabb a régi h4 es foglalat. Voltak ehez régen átalakítók. Vén rókák, vagy tapasztaltabb emberek lehet tudnak ilyet szerezni. Addig viszont marad a fűrész. (kb 10 perc)
hello
ami a képen van azok a gyári számok bár, ahogy látom az egyiknél a pontos méret is meg van adva. ezek a csapágyak nem különleges dolgok, ha kiveszed és bemész egy csapágyboltba nagy valószínűséggel tudnak adni, vagy el se kell menned csak leolvasod a rajta lévő számokat, megméred az átmérőket, magasságot és felhívod őket, hogy van-e. ami a lényeg, olyan csapágyat vegyél ami nem csak a fordulatszámot hanem a terhelést is bírja mert különben hamar tönkre mehet. ja és ezek általában mindig görgős és nem golyós csapágyak.
a másik lehetőség, hogy ezekkel a gyári számokkal felhívsz egy kawasaki szervizt v olyan céget aki kawával foglalkozik és hátha meg tudja/akarja mondani a méreteit és egyéb paramétereit ami lényeges lehet. jobb hirtelen nem jut eszembe
üdv arcok
kis segítség kéne. tegnap este sötétedés után megdöbbenve tapasztaltam, hogy gyakorlatilag szart se látok tompított fénnyel. a gépemben az első fényszóróra naivan azt hittem sima H4es izzó van benne, de ma mikor kiszedtem kiderült, hogy 60/35wos és ránézésre tényleg H4 csak éppen nem passzol a foglaltba a 60/55-ös. a lába pont annyival vannak odébb, hogy nem lehet berakni. volt vkinek ilyen problémája? vagy vmi tipp megoldásnak? olyat már kaptam, hogy vágjam le ami rossz helyen van de ennél vmi jobb megoldás kéne? vagy marad a komplett foglalat csere?
hali vki tudja hogy ide milyen csapágyak kellenének (koyo-nál mi lehet a száma?) mert látok a listán egy számot de most az melyik márka mert kicserélném rugok lamella meg ez a két csapágy csak egy nap alatt akarom megcsinálni, előre megvenni mindent.
Das Angebot () wurde entfernt oder der Artikel ist nicht verfügbar.
*
Bitte stellen Sie sicher, dass Sie die richtige Artikelnummer eingegeben haben.
*
Angebote, die vor mehr als 90 Tagen beendet wurden, können nicht mehr aufgerufen werden.
ne erőltesd, hanem szedd szét! Nem hinném, hogy komoly baja lenne, ha csak csúszott. Tesóm hondáján is fennakadt az úszó.
Szintén 400 as blokkos...