srácok még midig eladó a vas 250 ért hirdetem a blokkom télen esett át nagy szervízen megtudom mutatni cserélt alkatrészeket meg tömítéseket.... a motor eleje össze van törve de tanktól hátra fele minden jó ha kell valakinek alkatrész motornak keressen meg a motor forgalmijában 25kw van szóval ha átrakja a blokkot akkor egyből 25kw os a motor ami 100 000 ret tuti rádob árára keresettebb úgy a motor csácsá
hát Mr Yamaha...ehhez én sem tudok hozzá szólni....én sem vagyok sokkal jobb helyzetben...azzal a különbséggel, hogy a régi tulaj tudott a hibályáról, mert ilyet nem észre venni...no de nem szólt, és én ezt nem szeretem...behajtom rajta...csakhát eltűnt...
Szia!
Sajnos lehet egy motor főtengelyes,függetlenül attól,hogy meddig van benne az olaj.Nekem is az volt.Csúcs olaj volt benne,de valami miatt nem volt meg a megfelelő kenésem.Vagyis arra következtetett 2-ő jó szerelő is.Egy csapágycsésze megadta magát és darált mindent belül,ami drága .Ami benne volt olaj,amikor leengedtük 5 ezer km körül volt benne olyan volt mint a szénsavmentes kóla.Persze más ok is lehet,Pl:anyagfáradás,olajpumpa meghibásodás stb
hát én úgy bevagyok már szarva ettől az egész főtengelyesditől hogy azmár nemigaz
nem tiltaom már világba mint az eszetlen,
nem hajtom kia belét. ha cska elkell menni valahova 4000nél elváltok városba 6ba
néha bekattanok énis akkor leforgatopm de ez elég ritkán jön elő és tessék már megint ittjárok
sajnos igen
az olaj még nem minden. sok dolog van amitől tönkremehetnek a csapágyak. a teljesség igénye nélkül néhány jellemzőbb eset
- nem megfelelő csapágyak (nem mind1 h golyós v görgős, 1 soros, 2 soros stb. vannak olyan csapágyak amik jól bírják a terhelést de a fordulatot nem és fordítva is és persze vannak a minőségi darabok.)
- rossz összeszerelés ( nem az előírt nyomatékra és/vagy nem megfelelő sorrendben meghúzott netán nem egyenlő erővel meghúzott csavarok.
-kérdés az is h mi volt cserélve előzőleg (hajtókarok újak v a régi lett visszatéve? ha a régi amivel sokat bírt és fel lett cserélve az nem jó, ha új és nem súlyozott és silány minőség szintén pech. és a perselyek minősége se mind1.)
- lett-e túlméretre köszörülve a főtengely? (itt ezred mm-ek számítanak és ha nem hozzáértő csinálja/méri meg a megfelelő műszerrel akkor szintén a szarnak egy pofon az egész. nem minidg kell köszörülni de mindig meg kell mérni!)
- üzemi nyomáson működik-e az olajpumpa? (mert ha az nem lett rendesen beállítva akkor az se jó pl ha csak fél barral nagyobb a nyomás már sokkal több olajat keringet és kevesebb marat a teknőben de ezt az olajgomba még nem érzékeli kb olyan mintha min alatt lenne kicsit az olajszint ami az álmos könyv szerint is rosszat jelent.)
de nagyon sok minden okozhat komoly bajt. az a probléma h sokan nem is gondolnak bele mekkora meló megbontani egy motort és azt utána úgy összerakni h tényleg jó is legyen és ne csak az első 1000kmig de elvállalják mert ők már találkoztak olyan emberrel aki látott már ilyet tvben. nem a szerelődet akarom leszólni mert nyilván volt már megbontva előtte is a blokk és ha 1x elszúrnak vmit nem biztos h észreveszik legközelebb. de inkább mutasd meg egy jó szakinak aki esetleg a tipust is behatóan ismeri lehet nem nagy a baj csak hangos
Alkatrészesek figyelem! Kéne nekem egy kipuffogótartó-konzol, mert már megint eltört. Tudjátok, az a fényes a hátsó lábtartó mellett. Van valakinek egy elfekvőben?
lehet úgy főtengelyes egy motor ha van benne olaj mindig,
minimum és a maximum között mindig 3/4ig vana kisablakon,általába normálisna megyek vele, néha hajtom, de már megint kezd előjönni egy buzi kopogás vagymár cska én képzelem be.
lehet hogy főtengelyes lesz?
hát gondolkodtam az egésznapon,de sztem elég csak a délután.nem jelezte senki hogy jönne ugyhogy feférsz az utánfutóra.ha jólemékszem fehérvári vagy,igaz?
teszámot cseréljünk majd,én kedden megtankolok elökészülök szerdán itthon rengeteg meó aztán csüt meg motorozás.
Szó szerint minden van? Mert nekem az első lánckereket tartó 2 csavaros kis bigyó kéne, mert most egy szál zégergyűrű tartja és így nem egy életbiztosítás.
Jó mailbe is. kiro4444@gmail.com
Egyébként az erősebbik blokk, csak a forgalmija más?
rámegy mindenem erre a motorra
Sajnos lehet egy motor főtengelyes,függetlenül attól,hogy meddig van benne az olaj.Nekem is az volt.Csúcs olaj volt benne,de valami miatt nem volt meg a megfelelő kenésem.Vagyis arra következtetett 2-ő jó szerelő is.Egy csapágycsésze megadta magát és darált mindent belül,ami drága .Ami benne volt olaj,amikor leengedtük 5 ezer km körül volt benne olyan volt mint a szénsavmentes kóla.Persze más ok is lehet,Pl:anyagfáradás,olajpumpa meghibásodás stb
nem tiltaom már világba mint az eszetlen,
nem hajtom kia belét. ha cska elkell menni valahova 4000nél elváltok városba 6ba
néha bekattanok énis akkor leforgatopm de ez elég ritkán jön elő és tessék már megint ittjárok
az olaj még nem minden. sok dolog van amitől tönkremehetnek a csapágyak. a teljesség igénye nélkül néhány jellemzőbb eset
- nem megfelelő csapágyak (nem mind1 h golyós v görgős, 1 soros, 2 soros stb. vannak olyan csapágyak amik jól bírják a terhelést de a fordulatot nem és fordítva is és persze vannak a minőségi darabok.)
- rossz összeszerelés ( nem az előírt nyomatékra és/vagy nem megfelelő sorrendben meghúzott netán nem egyenlő erővel meghúzott csavarok.
-kérdés az is h mi volt cserélve előzőleg (hajtókarok újak v a régi lett visszatéve? ha a régi amivel sokat bírt és fel lett cserélve az nem jó, ha új és nem súlyozott és silány minőség szintén pech. és a perselyek minősége se mind1.)
- lett-e túlméretre köszörülve a főtengely? (itt ezred mm-ek számítanak és ha nem hozzáértő csinálja/méri meg a megfelelő műszerrel akkor szintén a szarnak egy pofon az egész. nem minidg kell köszörülni de mindig meg kell mérni!)
- üzemi nyomáson működik-e az olajpumpa? (mert ha az nem lett rendesen beállítva akkor az se jó pl ha csak fél barral nagyobb a nyomás már sokkal több olajat keringet és kevesebb marat a teknőben de ezt az olajgomba még nem érzékeli kb olyan mintha min alatt lenne kicsit az olajszint ami az álmos könyv szerint is rosszat jelent.)
de nagyon sok minden okozhat komoly bajt. az a probléma h sokan nem is gondolnak bele mekkora meló megbontani egy motort és azt utána úgy összerakni h tényleg jó is legyen és ne csak az első 1000kmig de elvállalják mert ők már találkoztak olyan emberrel aki látott már ilyet tvben. nem a szerelődet akarom leszólni mert nyilván volt már megbontva előtte is a blokk és ha 1x elszúrnak vmit nem biztos h észreveszik legközelebb. de inkább mutasd meg egy jó szakinak aki esetleg a tipust is behatóan ismeri lehet nem nagy a baj csak hangos
minimum és a maximum között mindig 3/4ig vana kisablakon,általába normálisna megyek vele, néha hajtom, de már megint kezd előjönni egy buzi kopogás vagymár cska én képzelem be.
lehet hogy főtengelyes lesz?
nekem egy Honda kormánycsonkra helyezett fékolajtartályom van. bele is akadhat könnyen a porszívó csőbe.
Ha lenne valami olcsó, akkor engem is érdekel.
mizo
teszámot cseréljünk majd,én kedden megtankolok elökészülök szerdán itthon rengeteg meó aztán csüt meg motorozás.