Tudok egy nagyon szép ZXR 400-ast eladót, kockalámpás, L-es gép, 1997-es, 33 ezer kilóméterrel, sportdobbal...
Képeket tudok róla kb hétfő körül feldobni...
Geri megvettem a másik motort, csak gondoltam szólok. sajnálom de most ez fért bele anyagilag. megnéztem a videot is. jó kis anyag nem tudom miért szerénykedsz elég jól bánsz a vassal és tényleg nagyon szépen muzsikál. remélem azé nem neheztelsz rám
majd tolok fel képeket is róla csak nekem nincs gépem de majd csinálok. most csak attól rettegek, hogy ha szétborítjuk mit találok. most meg emiatt kell stresszelnem. shit
halo emberek holnaptól én is aktiv beszélgető leszek... még balatonon vagyok melózni, és nincs internet hozzáférés.. de pár nap és gyüvök ám :P üdv: Kakas
• Sármellék Gyorsulás!
2009.08.16-án vasárnap 09:00 órától kerül megrendezésre Magyarország egyik legjobb minőségű pályáján Sármelléken a Fly Balaton reptéren a VII. Fly Balaton Gyorsulási Verseny és Xtrem Day!
nem, még nem. még hezitálok
Geri: köszi a linket de még nem tudtam megnézni, nem voltam annyit gép előtt, hogy ez lejöjjön (jó nagy csomag ) de ma otthon leszek megnézem.
Valamikor minden képpen kinézek hozzájuk, és megbeszélem velük, hogy mennyibe fájna időben, és anyagilag is egy olajhűtő készítése a gépre.
Még egyszer köcce a linket.
Mizo
(Mocit megvetted már? Majd tegyél fel képeket, akár amikor szétborítod az első út előtt. Had lássuk hogy is néz ki belül :p)
ha jól tudom a H volt 89-91 között és utána váltotta le az L 2001ig talán vagy vmi ilyesmi
jobb válaztás... ez szubjektív kinek mi számít, mi nem. próbálj ki minél többet, nézz meg annyit amennyit csak tudsz, és akkor már lesz összehasonlítási alapod. de ne azt nézd h melyikkel tudod hamarabb kiakasztani az órát mert lehet, hogy csak összetákolták, hogy guruljon még egyet és kész. láttam már locktite-al ragasztott főtengelyt (űberlol). állapot, hang nagyon fontos, ne csörögjön semmi, ne legyen horpadt/megrogyva a villaszár a kifliknél, szépen vegye a fordulatot és ugyan úgy ejtse is, ne dadogjon, lehessen csúsztatni a kuplunkgot, fékek állapota a másik komoly dolog, erre a tipusra 100e huf a féktárcsa előre a pár az nem olcsó dolog és ha kopott nincs mese cserélni kell, ne is üssön mert akkor megint csak csere van (azt úgy tudod mgnézni, hogy nagyobb ebességnél óvatosan belefékezgetsz és ha minden sima akkor jó de ha van vibráció akkor nem). a gép egyenes futása a másik dolog ami szerintem nagyon fontos, mert ha az nincs akkor nem csak rommá volt törve de szarul is csinálták meg és azzal a büdös életben nem fogsz tudni rendesen menni. egy ilyen korú motornál az olajfolyá szerintem megengedhető és könnyen javítható dolog de azé ne olajtócsába álljon mert az nem annyira jó már.stb. én pl jobban szeretem a teljesen stock gépeket amin még a kipu is gyári. de ez tényleg kinek mi.
És melyik lenne a jobb választás? A H-sok mitha régebbiek lennének. Az L-esek jobban tetszenek, valamiért ez a dupla kerek lámpa nem tetszik.
Köszi a felvilágosítást! Még csak kezdő vagyok, ezért kérek segítséget, hogy kitanuljam ezt is.
Ha valaki tud eladó motort, az írjon már rám. A külső annyira nem számít, motorikusan legyen patent, meg telók stb stb. Az esztétika most másodlagos számomra.
Tanítsatok mesterek
Képeket tudok róla kb hétfő körül feldobni...
amugy meg sok szerencsét a géphez,gyere 21.én kawa lime partyra hungaroringre,én ottleszek a vassal!
majd tolok fel képeket is róla csak nekem nincs gépem de majd csinálok. most csak attól rettegek, hogy ha szétborítjuk mit találok. most meg emiatt kell stresszelnem. shit
2009.08.16-án vasárnap 09:00 órától kerül megrendezésre Magyarország egyik legjobb minőségű pályáján Sármelléken a Fly Balaton reptéren a VII. Fly Balaton Gyorsulási Verseny és Xtrem Day!
Kapunyitás: 09:00
Gyorsulásra nevezés: 10:00-15:00
Döntők: 18:00
Néhány program...
-1000LE-s Chevy Nova Dragster
-Drift
-Drift taxi
-Streetfighter show
-Pocket race
-Lábad derby futóverseny 402 méteren
Belépő: 1400HUF
Nevezési díj: 1000HUF
Drift taxi: 3000HUF
Geri: köszi a linket de még nem tudtam megnézni, nem voltam annyit gép előtt, hogy ez lejöjjön (jó nagy csomag ) de ma otthon leszek megnézem.
hat az sajnos nincs... 5.5-os van ketto is, de az nem jo neked...
Valamikor minden képpen kinézek hozzájuk, és megbeszélem velük, hogy mennyibe fájna időben, és anyagilag is egy olajhűtő készítése a gépre.
Még egyszer köcce a linket.
Mizo
(Mocit megvetted már? Majd tegyél fel képeket, akár amikor szétborítod az első út előtt. Had lássuk hogy is néz ki belül :p)
http://www.freeweb.hu/autohuto...
jobb válaztás... ez szubjektív kinek mi számít, mi nem. próbálj ki minél többet, nézz meg annyit amennyit csak tudsz, és akkor már lesz összehasonlítási alapod. de ne azt nézd h melyikkel tudod hamarabb kiakasztani az órát mert lehet, hogy csak összetákolták, hogy guruljon még egyet és kész. láttam már locktite-al ragasztott főtengelyt (űberlol). állapot, hang nagyon fontos, ne csörögjön semmi, ne legyen horpadt/megrogyva a villaszár a kifliknél, szépen vegye a fordulatot és ugyan úgy ejtse is, ne dadogjon, lehessen csúsztatni a kuplunkgot, fékek állapota a másik komoly dolog, erre a tipusra 100e huf a féktárcsa előre a pár az nem olcsó dolog és ha kopott nincs mese cserélni kell, ne is üssön mert akkor megint csak csere van (azt úgy tudod mgnézni, hogy nagyobb ebességnél óvatosan belefékezgetsz és ha minden sima akkor jó de ha van vibráció akkor nem). a gép egyenes futása a másik dolog ami szerintem nagyon fontos, mert ha az nincs akkor nem csak rommá volt törve de szarul is csinálták meg és azzal a büdös életben nem fogsz tudni rendesen menni. egy ilyen korú motornál az olajfolyá szerintem megengedhető és könnyen javítható dolog de azé ne olajtócsába álljon mert az nem annyira jó már.stb. én pl jobban szeretem a teljesen stock gépeket amin még a kipu is gyári. de ez tényleg kinek mi.
És melyik lenne a jobb választás? A H-sok mitha régebbiek lennének. Az L-esek jobban tetszenek, valamiért ez a dupla kerek lámpa nem tetszik.
Köszi a felvilágosítást! Még csak kezdő vagyok, ezért kérek segítséget, hogy kitanuljam ezt is.
Ha valaki tud eladó motort, az írjon már rám. A külső annyira nem számít, motorikusan legyen patent, meg telók stb stb. Az esztétika most másodlagos számomra.
Tanítsatok mesterek
Ellenben van egy 48-as alu lanckerekem, szivesen elcserelnem gyarira, vagy +1-esre