Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a zxr400 bal kormanykapcsolot mar elvitte egy forumos kollega, egy zzr1100-ese van meg...
Neked akkor is adnek, ha nem lenne!

viccet felreteve, volt olyan idoszak az eletemben, amikor tenyleg nem volt, most per pillanat van egy, de ha valaki megveszi, akkor ismet nem lesz. aztan majd lehet, hogy megint lesz, de ennek kicsi az eselye.

erted...?
nekem csak szürke van zöld nincs
héhó,amikor nekem kellett akkor még nemvolt:)
Kawára való szivatókarod esetleg nincsen?
hatso felnim meg zoldben es szurkeben is van, ha a Gerinek nem lenne ... :)
Ha jol emlekszem, akkor nekem meg van egy olajhutom hozza...
Helló Geri! ZXR hátsó kereked sincs eladó?
de akkor mibe lettél szerelmes?
a H http://www.whitedogbikes.com/i... a dupla kerek lámpás kicsit vaskosabb idomzattal. a H1 H2 pedig szériák frissítéseket jelöli. az L http://motoprofi.com/bikephoto... az újabb egybe lámpás. ezekből is volt L1,2,3,stb 2001ig gyártották l9ig volt asszem. legtöbbször csak a szín vátozott, ez japánban nagy divat még mindig, hogy évente új festéssel jönnek ki motorok de néha a műszaki tartalom is változott. pl a fékek a H-n nagyobb első féknyergek vannak mint az L-en . vagy az előbb említett hűtőrendszer, a motor hangolása is más a H inkább nyomatékosabb az L teljesítményre lett hangolva. asszem az első villa is más a két modellen de erre nem vennék mérget lehet, hogy csak a szelepezése más de van vmi különbség ott is ha jól tudom
meg aztán ott van az R változat amelyik a gyári verseny változat erősebb motor, más váltó, nagyobbik fék, stb
nekem most nem jut más eszembe a többiek majd mondják, jobban benne vannak mint én
üdv
Írhattok az e-mail címre is, de inkább ide mert engem is érdekel
Haj!

Tegnap majdnem boldog ZXR 400 tulaj lettem, de elvitték az orrom elől :( Mindegy, így kellett lennie :(
Viszint hagy kérdezzek már olyanokat, hogy ez a H1, meg H2 (van több is esetleg?), meg ez az L, ez mit jelent? Évszámtól függ gondolom, meg KW-tól?
Hogy van ez? Valaki mesélhetne nekem bővebben erről a motorról, hamár szerelmes lettem bele :)
akár ide is írhattok: emptyspace@citromail.hu
Köszi
olajhűtős, nagy hűtős szerencsére


mizo: külön pumpa nem kell, az olajpumpa keringeti az olajat. olajhűtőt bármire lehet tenni amin van neki hely. van egy címem majd megkeresem itt van pesten hűtőkre álltak rá akár gyártanak is aluból, rézből, amiből akarod meg a majosházi bontó ami még közel van hirtelen nem jut más az eszembe ez e http://www.auto-tuning.hu/moci... a másikat ha meglelem megírom
üdv
Sajna az enyémről is hiányzik az olaj hűtő. nem tudom, menynivel van jobban megterhelve ilyenkor a motor. Jó lenen rá, de nem igazán láttam még normál árban. Kéne valami bontott, vagy valami olcsó. bnem tudtok ilyet? Sőtt erre ilyenkor kell valami külön pumpa is? Vagy ezzel mi van? (a vízpumpából indultam ki)

Mizo
érthető érvek!már elis felejtettem átlagban milyen a magyar motorpiac.
amugy H1 vagy H2?
a h1-eken nincs olajhűtő,emiatt nem annyira ajánlott,,meg kicsi maga a hűtő is rajtuk eléggé.nagyon mást nemtudok ellene mondani.H2-már olajhűtős,nagyhűtős,ha minden igaz.
hát akkor sok cseresznyét!
az idomok meg az ilyen dolgok nem is annyira érdekelnek mert ilyen motorral mindenki esik, csúszik de az már sokkal fontosabb, hogy utána hogy csinálja meg. szerintem ha már arra sem figyelt,hogy az idomok normálisan nézzenek ki akkor szinte biztos, hogy másra sem költött csak összerakta, hogy menjen. ez amit néztem pl az összes idomban ua a dátum amikor a motor is készült, na ezen komolyan meglepődtem. gyári de már kicsit kopott matricákkal. azzal is tisztában vagyok, hogy egy ilyen korú gépre költeni kell ha tetszik ha nem mert különben hamar elhasználódik. az meg alap,amit te is mondtál, hogy ha megveszem azonnal szét lesz borítva az egész és újra az összes csavar meghúzva gyári értékekre, minden megzsírozva ami kell, meg az összes ilyen sallang ami szerintem nem maradhat el. ennek a gumijából sokat nem tudnál leszűrni mert gyakorlatilag újak. nagyon keveset használja a srác. 2 év alatt 900km. és a garázsba bepakolva, beásva el se mozdítottuk, látszott, hogy nem volt mostanában beindítva és pöccröff. sima alapjárat. na ott már kicsit csillogott a szemem. persze apró hibák mindig vannak de egy 18 éves vastól nem lehet gyári állapotot várni szerintem.
Sajnos, ezek ilyenek.

Nem mindenki tartja rendesen karban a gépét. Sok gányolást láttam én is. Amikor megvettem az enyémet, én azzal kezdtem, hogy szétszedtem, és minden csavart újra saját kezűleg húztam be a helyére, megkentem egy kis zsírral, amelyiken nagyob erő jár... A blokk maradt úgy ahogy volt. egyszer elkezdtem átkábelezni, tettem bele xenon fényszórókat. És akkor már én is gányolok, mert a gyári világítást egy külön kapcsolóval lehet kapcsolni. Igaz ez csak azért, ha bármi gond van a xenonnal, amotor továbbra is menjen, és ne égjen le benne semmi. Valamint indításkor begyújtson a 2 xenon trafó is. Az idomokat most akarom műanyagossal megcsinálni, valamint majd valamikor festeni. de mivel még nem estem a motorral, ezt lehet meg kellene várni. Josee hoz bele új légszűrőt, és aztán karbi szinkron. Iridiumos gyertya van benne...

Hidd el, akár mennyit foglalkozol a géppel mindig egy kicsit gányolva lesz a másik szemében.
Nekem sem volt időm még az összes gány dolgot eltüntetni amit az előző tulaj beletett. Az ülés fogatása, az idomok nem mindenütt jól vannak felfogatva... Hiányoznak a fékcsó, kmspirált rögzítő gyűrűk is.

Azt nézd meg, hogy mennyit foglalkozott a géppel. pöcre indul-e nem kattog, kerreg, az elemek jól fel vannak-e rögzítve.

Egyik tulaj foglalkozik, másik nem a motorjával.
Nem is értem az olyan embereket, akiket nem érdekel a motorja állapota. Nem tudom hogy mer ráülni, hogy mer vele menni. Itt nincs semmi, ami megvédi, ha bármi szétesik rajta.

Illetve nekem már a gumiabroncs alapján is sok minden eldől. Egy használatban levő motornál látod, hogy jó gumi van rajta, és mindenütt kopott egyenletesen. nem csak a közepét füstölte el.

Mizo

mindenkinek jó motorozást, jó időt, és kevés szervízzel töltött napokat kívánok

(Ui.: Nézd meg Kakast! Tavaly elég szépen eltrafálták, és összerakta a gépét. Lehet, hogy nem minden olyan, mint egy új gépen, de mivel foglalkozik vele, biztos nyugodtabban ülnék az Ő gépére, mint másokéra (akik nem foglalkoznak vele))
ez azért van, mert a H megéri azt az összeget amit kérnek érte (általában). sosem értettem egy utcai L-esen mi kerül 600-ba, pedig a legtöbb ember ennyiért kezdi el hirdetni. ennyi pénzért 600-as sradot tudsz venni, és az nem 95-ös
egyébként mi a baj a Hval?
egyrészt nekem jobban tetszik fazonra, másrészt pedig elég sokat megnéztem és... hogy is mondjam, siralmas a helyzet. a legtöbb mind bontószökevény volt. csörög csattog, külön kapcsoló a ventillátornak, olaj nélküli villa, több helyen sérült vázak, kókány módon ragasztott (vagy rozsdás lemezzel összefogatott) idomok, stb. nem sorolom és ezek csak olyan gépek voltak amikre mind azt mondták, hogy kitűnő állapotban vannak. a nem működő fékekről és a papír vékonyságúra kopott tárcsákról (cirka 80-100e a pár) inkább nem is beszélnék és gondolhatod ha ennyit rászánok nem az alját néztem meg. ez a H kb olyan állapotban van, hogy csak egy olajcsere és mehet is ahova akar. gyakorlatilag nem tudtam mibe belekötni egy néha nem működő fordulatszám mérőn kívül. a tulaj se problémázott azon, hogy az udvarán kicsit szétszedtük a gépet, sőt még tálcát is hozott a csavaroknak, nem is nagyon volt mit takargatnia szerencsére. na kb ezért adnék érte ennyit. de majd meglátom mi lesz csak tudod az a k*rva pénz.
mizo!Rosszul írtam hol találod a vízhőfok mérő óra vezetékét!
Bal oldalon,ha benézel a tank és a farok idom találkozásánál a motorblokkhoz van 2db vízcső!E melett találod a csatlakozót 1db vezeték!Egyéb minden más amit írtam stimmel!Üdv!Ramirez
köszöntem, már csurgatom is lefelé Lime Partyra lehet én is eszkábálok vmi fényképezőt a gépezetre
500ért egy H-t?hát tetudod.most konkrétan nem a sajátom akarom ajánlgatni,de ha már van 500ezred,akkor nem értem miért H-t nézel.
hát apa ez nagy cumi médin hángeri.

prilla: ok köszi ha úgy alakul a dolog kereslek és megbeszéljük.

mizo: ha nagyon nagy melegbe mész hiába a vízhűtés, a beszívott meleg levegő miatt jelentősen csökken a teljesítmény ez léghűtésesnél hatványozottan jelen van de sajna vizes blokknál is érezni. én csak erre tudok gondolni ha egyébként minden rendben van. a vízhőfok meg szerintem is csak egyszerű kontakt hiba
üdv
Helolo mizo!Ha jól emlékszem a kawán a hőfokmérő működését űgy tudod ellenőrizni,hogy ha a lengővilla felől benyulsz a blokk hátsó feléhez ott találod az érzékelőjét(űgy emlékszem egy vezeték fut oda) csak húzd le és érintsd a blokkhoz ha jól működik ki fog téni az óra a maximumig.Aztán nyomd össze a csatlakozót valószínű csak kontakthiba!
Üdv Ramirez!
Sziasztok!

Elképzelhető, hogy karbi szinkron miatt érzem erőtlennek a gépet?
Jól megy, de valahogy nem akar gyorsulni 10 000 res fordulatnál. Illetve kb 3 hete olyat csinált, hogy 5-6 ezer között folyamatosan gázkúzásra egyre jobban kalapált a blokk, és lefojtotta magát. Most volt benne vez lánc cserélve, szóval az nem lehet. Az összes henger ment, mert az alapjárat is jó volt. Viszont b@szakszik az elektronikám. Vízhőfok 0 és a mért érték között ugrál. Lehet valami kontakt. Illetve észrevettem, hogy amíg nem melegszik be rendesen szintén nem igazán húz. A hűvösebb időben, amikor pl este megyek a melóból haza, megindul, mint az őrült.

Na erre varjatok gombot!
Én lassan teljesen tanácstalan vagyok.
Karbit be kéne szinkronizálni, mert nem volt 2 éve. Igaz a fogyasztása most is 5 liter. Szóval nem igazán értem a dolgot...

Aki tud valami okosat please help!

Mizo