Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

villába való olaj. a viszkozitása attól függ, hogy milyen kemény vagy puha csillapítást akarsz. van SAE 2,5W; 5W; 10W. minél kisebb a szám annál hígabb az olaj és annál puhább lesz a villa( 2,5W hajóhinta kb, 10W meg beton kemély). sportmotorokba általában 5W-t szoktak használni az olyan pont jó de ezek keverhetők egymással és olyan sűrűségűt csinálsz amilyet akarsz. túl sűrűre ne csináld mert komolyan megtréfálhat egy rövidebb féktávon! mondanék árat is, h kb mennyi de már nem vok melóhelyen majd holnap ha nem felejtem el.
és megtudnád mondani h milyen olaj kell bele? mert az enyém is ereszti az olajat
Szintén jelen leszek kawa estin : O))
a légszűrővel nem kell foglalkoznod, csak tartsd karban, soha ne hagyd kiszáradni ez a lényeg. egyébként nem is kapnál bele más milyet mert nincs is. a papír helyett szoktak berakni -jobb esetben- több rétegű szövet szűrőt mert kisebb az ellenállása ezért könnyebben lélegzik a motor, szivacsnál ez a probléma nem áll fenn. a kipuról annyit, hogy csak egy dob cserétől szerintem nem lesz jobb a töltéscseréd, ahhoz komplett rendszer kéne belülről polírozott, méretezett leömlőkkel az ér vmit de ezektől sem kell csodákat várni. ezek inkább dinamikai különbségek de ez is hangolás kérdése, hogy inkább alul legyen erősebb, hamarabb induljon meg vagy magas fordulaton legyen minél gyorsabb a gázcsere és akkor nincs örvénylés a szelepeknél ezért vmivel többet forog a motor. nem tudom, h a nagyobb gép dobja miben más erre talán vki más tud neked válaszolni. én csak elméletben tudok arra gondolni, hogy a nagyobb ccm miatt esetleg nagyobb a fojtás és nem biztos h a 250es át tud rajta köhögni de lehet, hogy teljesen hülyeséget beszélek bár én autónál már találkoztam ilyen problémával. motor dobot még sose láttam szétvágva de nem hiszem, hogy nagyon más lenne.
De nekem gyári szivacs van benne, csak nem vagyok járatos ebben a témába azért kérdeztem, tehát ha egy sportdobot rá rakok akkor elég nem kell sportszürőt rakni rá jó lesz a gyári is?
én úgy tudom hogy a 250be csak egy szivacs a légyűrő, tehát annál jobb áteresztő képességű szűrőt nem nagyon fogsz találni és ha tisztességesen kezeled (mosod, olajozod) akkor elég sokáig bírja. vagy neked nem az van benne?
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogyha teszek egy nyitott sportdobot a 250esemre ami elözőleg egy 750esen volt rajta, azzal kell valamit csinálni vagy nem okoz gondot a blokknak? Ezen kívül ha cserélem a kiput akkor cserélni kellene a légszűrőt is? És ha igen hol lehet régi típusu gépbe sportlégszürőt kapni? Azért tőletek kérdezem mert itt többen vagytok mint a 250es topicba Köszi a választ előre is
ha teljesen üres a villa akkor 420-425 ml száranként.
Hali! valaki megtudná mondani első villába mennyi olaj kell száranként?
énis terveztem kawa estet de roncsal nem hiszem hogy felengednek:D

hengerfejtömítést kawasaki márkakereskedésbe rendelj nemis túl drága azt hozzák japánból...
Segítség kellene nekem Sűrősen, lassan vége a jóidőnek és még nem motoroztam 1991. ZXR400, duplakereklámpás motoromhoz kelle hengerfej tömyítés! Előre is köszönöm a segítségeteket!
üdv.
háhhh
jaja én tervezem
kawaestet tervezi valaki?
hát egyrészt nemlátom,másrészt sztem ha már szétvan szedve,nincs értelme taknyolni.ha megtudod vhogy oldani,inkábbb javíttasd meg rendesen,mert örökké szimeringet venni az se olcsó.üdv
Az a baj h most költöttem 80e-ft a motorra szal nem sok keret maradt. És ha megpolíroznám a sérüléseknél h ne legyen éles szerinted medig bírná?
igen erről a páratartalmas szívásos dologról már sokaktól hallottam én eddig megúsztam szerencsére. akkor ez ugyan úgy működik mint a régi diesel motornál ettől nem félek
na jó köszi mindenkinek az infokat mára ennyi voltam de ha lesz még kérdés jövök, nem úsztok meg
pacsi
dusitó: gázkart ha meghúzod,van egy gyorsítófuvóka,ami üzemanyagot pumpál a motorba.végülis hideginditás előtt 3szor megrángatod a gázkart majd inditás után játszol kicsit(finoman) a gázzal hogy tartsd picit a fordulatot.igazából hót egyszerü,ezt megkell szokni.siktolós motor érzékeny a hömérséklet és páratartalomváltozásra,de egy elég jó köztes beállítást sikerült találni eddig nagyon bevált.
ahol sérült a krómfelület,ott elektrolízises módszerrel egy speciális anyaggal javítják a bevonatot majd precíz felületmegmunkálás után tökéletes körkörös felületet kapunk.keményfém bevonat.
na ez is nyugtatott egy kicsit rajtam de ha már így szóba került térjünk ki kicsit erre az indításos dologra, mert síkos karbihoz még nem volt szerencsém. szivatóval nincs gond abba nagy rutinom van autónál motornál egyaránt de a dúsító szó hallatán mindig az öreg diesel vw-em jut szembe azt nyilván értem miért nincs szivató, de ezeknél nem elég fordulaton tartani a motort? vagy vmi más bonyolult rituáléja van a dolognak?
És a javítás miből áll?
megtudom neked javíttatni attolfügg mennyire sérült száranként 5-10között mozogna a dolog.
Csatlakozom, baszott nagy vízhűtő + olajhűtő van rajta, egyszerűen nem bír túlmelegedni. Mindig úgy járok mikor bemelegítem és kimegyek főútvonalra, odarántom neki egy kicsit, fogja magát és lehűl A ventillátor nekem 1 év alatt 2 szer kapcsolt be, egyszer mikor videóztam, meg másodszorra, mikor álló helyzetben nyírtuk 6 ezres fordulaton fél óráig karbibeállításnál. Lényeg a lényeg, nagyon jó hűtése van. Ismerősöm állandóan panaszkodik a 750esre, hogy az melegszik hegyen felfelé, dobogókőig mindig miatta kell megállni, mert forr a vize. Na ennek nem.
-idom kérdést jollátod
-elektromos kérdést jollátod
-papir kérdést jollátod,csak müszaki van lejárva.
utcai gumi pénz kérdése,igazából azisvan,,elsőlámpán van ,,ami nem gyári,de beleakartam faragni egyik pályaidomba(költséhatékonyság:D)
visszapillantók is vannak.viszont! a mostani alu kis tükörtartó konzol a tükröt nembirja el,ahelyett kell egy gyári,vas.

hűtés:nincs termosztát,és szinte új a vízpumpa.annyit mondanék,hogy aki volt kakucson,az tudja,hogy iszonyatosan melegszik ott a motor.a zxr-el voltam ott 28fokos melegben,és 67fokon volt a vizem.én se akartam elhinni,azt azért hozzáteszem.
én ragasztagom a hütőt,ugy lövöm be a hőt.üzemihőt hamar eléri amugy.de gyári termosztát is sztem megvan.amugyis bagatel összeg.
amit még hozzákell tennem:
Mivel R-eske,,siktolós karbi van rajta,amin nincs szivató,csak dúsító,így az inditását megkell tanulni,mint pl versenycross gépeken.
üdv
itt van a racing kit manual-ba a különbésgek http://www.zxrworld.co.uk/zxr4...