Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a gyári kawasaki R-es supplementben még le is kell ragasztani a hűtő egy részét sztem hűtéssel bőven nem lenne gondod akkora van rajta hogy a nagyobb gépek is megirigyelhetnék plusz olajhűtő
hop hop még egy kérdés csak ezt a nagy elmélkedésben elfelejtettem. a hűtés. azzal mi a helyzet? elég "sokan" mondták, hogy vigyázzak a teaforralókkal mert ezekből sok van. persze tudom én, hogy az ilyen problémák hozzá nem értés, nem megfelelő javítás, üzemeltetés, gányolás eredménye és nem is erre gondolok, mondtad, hogy mennyire karban volt/van tartva és ezt el is hiszem. csak pályagépként gondolom jobb hűtés kell neki. ez, hogy lett megoldva? kikötött termosztát, vagy nagyobb hűtő? vagy egyáltalán nem is kellett ezzel foglalkozni? csak azért érdekes mert ha vmi változtatva lett ezt is figyelembe kell vennem mert utcára nem biztos, hogy jó egy lassan melegedő motor, sőt biztos nem szal ha lett vmi változtatva az komoly dolog vagy csak egy kapcsoló vagy direktre kötés?
egész meggyőzően érvelsz, kb én is tudom mit akarsz eladni tudom, hogy az az R nem csak egy matrica éppen ezrét érdekel a dolog.
ne haragudj de akkor még1x utoljára a kedvemért összegezzük a dolgot:
- utcai idomok nincsenek csak a hátulja de az kompletten megvan + az aprólék
- elektromos rendszer épp, minden csatlakozó megvan ami kell (műszerfal nincs, no problem)
- első lámpáról még nem esett szó de ahogy nézem a képet az sincs de javíts ki ha tévedek, vagy ezeknél a még a fejidommal volt együtt?
- forgalmija, rendszáma megvan csak ideiglenesen ki van vonva forgalomból vagy az se csak nincs rajta műszaki?
- utcai gumik gondolom nincsenek, azt is intézni kell a vizsgához
kb ennyi ugye? na jó ez így nem tűnik nagy melónak.
aprópopó visszatérve a benzinre. mi az ami ezekbe jó? spéci versenybenzin v jó bele a 98-100as?
sziasztok! lenne pár kérdésem. olyan problémám van h a villaszáraimról néhány helyen le van kicsit pattogva a króm ezzel mit lehet kezdeni? most szimeringezem de nem nagyon akarom így össze rakni, vagy ha összerakom mennyit menne el még újra nem engedné az olajat? Am volt valakinek már ilyen problémálya? hallottam h újra lehetne krómozni, szerintetek ki és mennyiért csinálhat ilyet? vagy felpolírozni?
A motor letette már az asztalra amit kell.megmutatta hogy üzembiztos,nemcsak nálam,hanem az előző tulajoknál.2szeres magyar bajnok motor.emelt kompótviszonyról annyit,hogy megfelelő üzemanyagot,és olajat kell használni,és itt ehhez többet nemis kell hozzáfűzni.gondolhatod hogy nem 8ezres fordulaton használom,ha szar lenne a konstrukció,akkor rég széthullott volna.
hengerfej hengersro a télen volt leszedve,minden lekontrolálva,3 himba cserélve,szelephézag lőve.új tömítés,és azóta 3alkalommal volt használva.Ezt sokszor elmondtam,de gondolom teis tudod,hogy en egylapon kell venni az utcai köhécserekkel.A másik dolog,hogy egy ilyen komplett,rendszámos,R-es zxr-t meg nem is találsz az országban.Én az eladást sem eröltetem,mert tudom min ülök,egyedüli ok amiért felkerült a netre az az,hogy úgynézki elköltözöm,és nem akarom hogy itthon álljon.ha nem költözöm el,akkor teljesen rendbevágom esztétikailag magamnak.tudom,hogy nem olcsó,de én ilyen utcai ramaty köhécser árban nem fogom eladni,annak értelme semmi.Aki tudja,mit rejt az az R-betű..Az nem is fog nekem olyanokkal érvelni,hogy a használtautón van rendszámos krézikszer 450ér.
SZóval én győzködni nemakarlak,de nagyon szívesen válaszolok minden kérdésedre.Nem erőszak a disznótor,szokták mondani.
Utcai átalakításról annyit,hogy megtudom oldani,bár mint írtam most ebben a percben nincs 1-2 dolgom,de mivel zxr-ről beszélünk,ez kb nemjelent semmit.
ui:az idom nélküli kép akkor készült amikor hozzám került a csibe

üdv!
szal azt mondod nem kell hozzá komoly szerviz, egy(pl én) hétvégi szerelő is meg tudja csinálni? erősen gondolkodom a gépen mert az a sok plus ami benne van azért nem rossz dolog (kormánygátló, csúszókuplung, síktolattyús karbi, futómű, stb) az idom még nem is annyira zavar mert azt lehet hozzá szerezni nem vészes dolog, a műszerfal szintén nem nagy kaland. ami egy picit aggaszt és ez most gerinek is szól az a mechanikai átalakítás. az ilyenek mindig nagyon kockázatosak. ennek az R-es blokknak egyébkén is nagyon magas a kompresszióviszonya (olyan 13:1 körüli rémlik de lehet, hogy tévedek, ezt egy modern diesel is elfogadná akár))és erre még egy síkolt fej gyári dugókkal és hajtókarokkal, nem gyári szelepvezérléssel szszszszsz azért benne van a rizikó, hogy ott vmi elfárad és akkor baszhatom az egészet. sok ilyet láttam már kocsiknák, hogy jaj csak egy kicsit... és aztán kész a baj. ez pusztán előítélet a részemről épp ezért hezitálok. beszélek akivel csak tudok, hogy mit gondol de eddig, vhogy senki nem mondta azt, hogy ezzel biztos nem lesz semmi baj. persze tudom azt is, hogy egy kevésbé terhelt de még kevésbé karbantartott gépnél ez ugyanúgy fenn áll, szal nagyon akarok egy ilyen gépet, régóta kacérkodom vele. most meg van rá az anyagi része is és nem akarok rákefélni.
geri nálad volt felújítva a blokk? mióta van nálad és azóta mennyit ment? nem tudom ezt ti hogy számoljátok üzemórára v verseny km.re? és volt bármi probléma az átalakításból? és a síkolás miatt az üzemanyag oktánszám mennyire problémás?
Kb egy lightos délután alatt át lehet építeni utcaira bármilyen pályagépet. Akkora mutatvány hogy ne tudd meg. Minden egyes csatlakozó más, egyet csak egy helyre lehet összedugni, idomokat megintcsak nem lehet összetéveszteni. Nem őszülnék bele az biztos. De szerintem Gerivel meg lehet egyezni hogy utcain adja át oszt akkor kettő percet sem kell vele melóznod.
ok uram asszem a lényeget már tudom, köszi az infot. még alszom rá néhányat mert nem tudom megéri-e ez így nekem. nem a motorba kételkedek, sokkal inkább magamban, hogy akarok/tudok-e vele ennyit foglalkozni, hogy vizsgára mehessen. mostanában kicsit sűrű az élet de szólok mindenképpen, hogy mire jutottam. még1x köszi
A motorban emelt kompresszióviszony(sikolt hengerfej) spéci hengerfejtömítés,ugye a spec tengelyek,erösitett vezlánc,iridiumos gyertyák,,ez volna a lényeg,hkarok,dugók gyáriak.meghát az R-es váltó,hosszú 1-essel.
a kábelkötege nemlett vágva,fesszabályyzó rajta,ígyvisszalehet utcaira alakítani,hogy legyen töltés.Km-órám sajnos nincs a vashoz,de a meghajtó,meg talán a spirál megvan.Utcai idomot eladtam,de épp most intézek hozzá ha minden igaz.hátsó váznyulvány lámpával,hátsólábtartók,kis takaróidomok,minden ilyen szösz megvan.
gyári hátsófelni is van,de szürke szín(mert ugye ebben 5,5colos van hátul.
kormányteló van még rajta egy gázos lsl.
ergo utcaiasítás sem problémás,bár én a gyorsgázkart mindenképp rajtahagynám akkoris(gyári is megvan)
digit vizhömérő van még,,aluminium fejidomtartókonzol(a gyári nincsmeg,ez volt rajta)és az összes létező konzol a motoron alu.
hátra kb 2hete vettem fékbetétet.ugy dióhéjban ennyi.
szia teló külön 80e.
Pálya cuccok eladók! Tel: 30/4093409 Hívj
szasztok a vasam még mindig eladó itt megnézhetitek
van kérdés, az mindig van
geri és megvannak az utcai idomok is? mert nekem inább utcára kéne. versenyezni nem akarok csak néha pályázni amikor az időm engedi. és lett valami átalakítva a motoron ami érdekes lehet azon kívül amiket a hirdetésben leírtál? itt inkább a blokkra gondolnék más dugók hajtókarok ilyesmi. ja és csak, hogy biztos legyek benne, ugye megvan minden olyan alkatrésze amivel utcaira vissza lehet alakítani (műszerfal ilyesmik)?
köszi
jah, am meg a jó állapotút úgy értettem h ne legyen törve meg széthajtva
Nemcsak ennyim van, de gondoltam talán 1 próbát azért megér
sztem 500 alat tneis keress mert az már nem jó állapotó ami az alatt van sztem meg még hogy 25 kw os is legyen az meg még egy százas szóval esetleg 250 es banditot keress annyiért
Hát ha annnyiért kapsz jó állapotút akkor megtapsollak.
Még csapj hozzá 150-200 ezret és akkor talán.
Hali, keresek egy Kawasaki ZXR400 tipusú mocit, lehetőleg Hajdú-Bihar megyében, max 24Kw-os papírokkal, kb 360-380000 Ft értékben, csak jó esztétikai és motorikus állapotú mocik érdekelnek.
Ha valakinek tud segíteni akkor írjon, köszke
Helló Mitogeri ! mennyiért adod az első tellókat?
oks,akkor máshogy fogalmazok,nem érdeklődik senki.
a motorra egy fillért nemkell költeni.mivel nekem elég komoly céljaim voltak ezzel a motorral,mindent megkapott,és megkap.gumik,akksi,olaj,minden.
most cseréltem kihajtástengelyszimeringet,tömitéseket,eztazt.
alkat
részben van sok speciikus cucc,de minden beszerezhető japánból és angliából.
az esztétikával lehet foglalkozni,arra mostanság nemvolt időm.magyar rendszmos motor,müszaki lejárt.
ha kérdés van,megtalálsz..

üdv
emptyspace a motorom úgy áll hogy egy vázat kell rajta cserélni 40 000ért láttam már eggyet plussz nem tom sztem 10-20 000 lehet a hivatalos vázcseréről bizonylat és komplett első futómű meg óra meg ilyenek a blokk sértetlen... ha komolyan érdekel valakit eljön beinditom neki de addig nem ...
hello
a "nem érdekel senkit" talán kicsit túlzás engem lehet, hogy érdekel a gép. láttam már a hirdetést de nem tudtam, hogy a tiéd. az, hogy papíros azt jelenti műszaki is van rajta vagy ki van vonva forgalomból? tudnál írni róla bővebben akár privátba is, állapota főleg motorikusan érdekel meg, hogy van-e esetleg olyan hibája amit javításra szorul? és ezeknek a gyári "R"nek az alkatrészellátása mennyire megoldott, mert amennyire én tudom sok minden más benne mint a simának és nem túl sok van belőle
köszi
Szét vn kapva a motor teljesen? Vagy mire kell még 2 kilót költeni?
Telók, szimmeringek, burkolat? Vagy mire? :)
Ha lenne zsém hidd el lecsapnék rá villámgyorsan mármint komplett moccra
nekemis van egy elsőtelóm,hibátlan,R-es teljesen állítható.de komplett mocc is eladó..bár ugyse érdekel senkit:D hiába papíros