Nekem ki van iktatva, 240-es órám van, kb 15 ezer volt a 240-es óra talán...
Nem elég lecserélni az órát, mert akkor 10 ezernél fog szabályozni valami miatt a motor, ki kell iktatni a végsebesség tiltást is.
Hahó!
Nektek ki van szedve a 400asból az elektronika ami leszabályoz 180nál? Ha igen akkor azt mekkora költség kiszedetni, meg egy 240es óra hozzá mennyit "kóstál"? Vagy egy óracserével meg is van oldva a helyzet?
alapjáratot üzemmeleg motornál állítunk asszem olyan 7-900 körülire lehet azt hallani hol szereti motor ne is pörögjön nagyon de neis álljon le a lámpánál
índtani meg úgy hogy félig ráhúzod szivatót és akkor kis gázadással beröffen majd annyi szivatót adsz neki hogy 2000 körül pörögjön én így csináltam de láttam már azt a teknikát is hogy rángatom a szivatót mintha gáz lenne azt felpörgetem 5000 ig de sztem az barbárabb megoldás.... és mindig amikor felpörög 2000 felé addig ovatosan huzod vissza szivatót hogy csak 2000 ret pörögjön
Köszi! Végülis csak beindult önindítóval, nem tudom mi lehetett...Lehet tényleg a benzincsappal volt vmi... Az alapjáratot tekergetni mennyire célszerű? Lehet az tett be...bár gázfröccsöt húzok indításnál szval nem kéne neki. Hiába még csak össze kell szoknom Vele...
na én már megis rendeltem a ktm-be, be kellett vinni az enyém lemérték , felhívott egy tagot és mondta hogy 10ikére lesz 6000pézé,tokkal mindennel ahogy illik, vagy lett volna sima bovden is 1500é deeeeee nemszeretem a zsákba macskát mikor szarik be mert nagyon fikázzák azt a megoldást:)
hátulra meg kéne venni amjd kissebb gumit basszameg mert ez így nagyongáz, 180 forever (ígyvettem)
ha a benzincsap nem pont ugy áll hogy melegedésközben kelett volna átnyitni akkor valószínű ez lehet a gondja próbáld meg 2.-3. ban valahol megtolni sztem
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ma beindítottam a motort, alapjáraton melegedett, aztán hirtelen leállt. Indítóztam szívatóval és nélküle is vagy 6-7 szer semmi... Most jelenleg töltöm az akksit kicsit, de előfordulhat hogy "megszívta magát"? Vagy ezeknél ez nem jellemző... Esetleg valami ötletetek lenne? Próbálkozzak betolással? Válaszotokat előre is köszönöm!
Jolvan, én vigyázok rá, szerintem itt lesz még, szívesen használom, kenyeret nem kér ha nem viszik el élvezkedem vele amíg lehet, majd írj amikor aktuális! Kakas pont így akartam le írni én is (nah jó nem )
Nekem nyolcezer körül lett volna a gyári, bowdenjavitózva volt, de hosszú távon az nem életbiztosítás, innen rendeltem, egy héten belül biztos hogy megjön. link
Vagy tényleg veszel bringásboltban bowdent és keresel embert aki tud keményebb anyaggal forrasztani. Hegeszteni próbáltam de elégeti a szálakat.
őő asszem úgymondta hogy megkell adni a motorszámot meg az évjáratot meg ugyebár a tipust és úgy tudják cska megredelni, csak azt nemértem minek kell a motorszám
Hát 540-et azt irányárban adtam meg, ha megnézed a galériáimat latod hog ymilyen allapotban hoztuk el, teljesen le volt élve a moci, cserelt a karburátor, komplett hengerfej felújítás, új gyűrűzés, új tömiítések, minden japanbol eredeti alkatrészként lett hozatva, olaj téren castrol actevo x-trat, mert én ugy vettem észre hogy azt szereti a legjobban, de ez nekem tűnik így, tehát a blokkjára a fejemet teszem mivel ahol csináltattam 150ezer lett a vég összeg, szoval valamit csináltak Esztétikailag ez a motor még cska nem is karcos, a festés óta egyben nem sokat volt mivel a blokk megszopatott, az egyetlenhibája hogy a zöld pleximet azt a ki...szott szatuna ferdére vágta..... amugy midnen pöpec, zsír, pöcc'! Az átiratás olyan 30körül volt úgy emlékszem! Üdv.
Hát megnéztem az árakat a mobile-n meg a motoscout-on, és drágább kint a motor mint itthon. Ez hogy lehet? Ha nem is drágább de ugyanannyi, de azért drágább egy picivel. Talán jobban figyeltek rájuk? Ez most nem olyan jó hír nekem :(
De nem adom fel, jövőre nekem kell egy ilyen.
Lehet eladom a BMW-t :P, csere esetleg valaki? :)
Meik oldalon szoktatok esetleg kinti motort nézni?
neis mond nekem 180/55 van, olyna a majrém mint a faszom, jóó nagy.
pedig előttem lábtartó majdnem leért és neki a 160as gumijával no majré, nekemmeg maradt egy csomó
az hogy már sok fórumon sokszor elmagyarázott okokból a szélesebb gumival rosszabb kanyarodni, vagyis azonos kanyarsebességnél szélesebb gumival jobban be kell dönteni, avgy max döntésnél kisebb sebességgel lehet kanyarodni, nameg érzésre sem az a könnyedén dobálós pl egy sikánban. De ez a funkcionalitás, ha a fagyizó előtt kell felvágni akkor elfér a nagyobb
Okos ember kell hozzá?