10 ezer forint a gyári bármilyen évjárathoz, a K&N 16800 körül van, de nekem lesz eladó K&N augusztusban, csak sajna nem a tiédhez való...
Amúgy neked kerek a légszűrő, vagy téglalap alakú?
Mert akkor lehet tudok szerezni olcsón...
Persze az nem téma. Simán kölcsönadom műszakira. A csavarok az összes idomhoz való csavar, sárvédő, plexi, oldal, első, hátsó idomok + műanyag, plusz fém alátét.
Nekem megért ennyit, mivel mind egyfajta lesz, rozsdamentes, és gyári szintű...
gyári asszem 16 000 vagy csak 10 nem tom már
josee és ez csak a müanyag idomokat felfogató inbusz csavarok?
azt beszéltük hogy előről a 2 búrát meg hátúról a két szárat kölcsön adod műszakira...
Valaki meg tudná mondani mennyibe keül egy levegőszűrő?, és hol?, mert sehol nem taálok a neten (1991 ZXR400L), nem a K&N-re gondolok hanem a gyárira, vagy utángyártottra !
ezerbocs,fejem mint a szita!
2db gumi van,.
egyik 2007 20.heti 3167es keverék,kopásjelzőkkel ellátott,középen szinte nulla kopás,jobboldala 1milis kb,baloldala 1,5-1,7milis kb.(nincs furva,szoval ez a gyári kb 3milis lukból van)
a másik egy 2000 46.heti 701es keverékü,kopásjelző nélküli gumma,,azis jobbos pályára kopott,oldalai szüzek,valoszinü keskenyfelnin volt.
Egyik gumi sincs kikeményedve,sőt az öregebbik még a puhább..
a 2007es 10e,a másik 7.
üdv
Hello!
A gumiról elfeledkeztél,vagy nem aktuális a dolog?
Ha esetleg aktuális még,akkor még megtennéd,hogy megméred hogy állnak a kopásjelzők(+fotó)?
Előre is köszönöm!
Ami az oldalon van, az csak azért jó, mert a cikkszámot faszán ki lehet keresni, de már így is para volt hogy nem kapok itt sem túlméretes dugót, meg gyűrűket, mert egy volt nekik raktáron, a többit Japánból rendelték ők is. De a többi dolog az szerintem mind beszerezhető kb...
Komplett motort nem tudok
Azért mondtam hogy aránylag még olcsón megúsztam, és minden gyári lesz... Bár erre még rájön a munkadíj, ami megint nem kevés pénz...
Más amúgy már biztos azt mondaná, és már mondták is, hogy ennyi pénzből már "motort" is vehetnék, meg nagyobbat, de én tudom hogy megéri belefektetni pénzt a kis kawába...
Amúgy amint kész lesz, akkor gurulhatunk egyet, úgyis bele kell tekernem egy 1000-rest gyorsan még aug 21 előtt, hogy pályára nehogymár bejáratósan vigyem...
Amúgy 9500 forint kb a csavarkészlet, meg még valamennyi hogy hazaküldjem, de ha nem sürgős, akkor megrendelem és én úgyis hazaküldöm postán ezeket a cuccokat, és akkor a tiédet is beletenném a csomagba, és neked semmibe nem kerülne a posta.
Az indexre már nem emléxem hogy mit beszéltünk, annyit tudok hogy nekem van egy indexem ami teljesen jó, csak lefáradt a tartó része, de semmi baja magának a búrának meg lámpának, ezért gondolom azt ígértem oda...
Ha jól össze lesz rakva, akkor rajtam biztos nem múlik hogy 80 ezer kilómétert ez a blokk biztos kibír még amíg a kukába lehet dobni...
Amúgy meg eddig sem rajtam múlott, én mindig jó olajat teszek bele, próbálok mindent időben cserélni, amit kell.
Remélem sikerül jól összerakatni, és akkor már csak télleg a motorozást élvezem...
josee hát ha azt nézzük hogy nekem nem volt ilyen gondom hogy dugó gyűrű és mégis 190 be volt a téli szervíz temég jól jártál hazajössz szólj azt mostmár megnézem vasad kecsón:P a csavar készlet mennyi a mocira ftba?
és megoldható lenne akkor amit már beszéltünk az indexel kapcsolatban?előre csak a 2 búra kellene hátra meg szárastól
35 ezer körül...
De nem a km miatt kellett kicserélni sajnos, mert 35 ezer után nem kell nyilván cserélni.
Sajnos az első gondom 2007-ben jött ki.
Egy nem rendesen betekert gyertya miatt hengerfejes lett a motor.
A menetnek is annyi lett a hengerfejben, de azt sikerült megcsináltatni hál istennek. Ezután ebayről vettem 26 ezerért 4 dugót, meg hengersort (használtat, amiben elméletileg 6000 km volt). Ezzel meg is lettünk volna, de a szerelő aki megcsinálta nem cserélt gyűrűket, hanem a használt gyűrűsorral rakta be... No comment.
Aztán előjött az a hiba hogy felhígult az olajam, mondjuk gyorsan észrevettem, és nem jártam úgy a motorral. De mielőtt elindultam kevesebb volt benne, mentem vele és több lett az olaj, magyarán benzin került bele.
Most tavasszal mértünk kompressziót, és nem voltak bíztatóak a jelek, szóval ezért kell a nagy feljújítás, mert nem akarok időszerű, félmegoldásokat csinálni, amelyek csak ideig óráig tartanak ki.
Ezért döntöttem úgy ( mivel nagyon szeretem ezt a gépet), hogy szépen fel lesz újítva, ahogy kell. Szal nem a km miatt kell felújítani, hanem több kisebb hiba összeadódása miatt...
Köszi. Igyekszem frankón felújítani végre a gépet, mostmár 100 %-os lesz augusztusra...
Tervbe voltak véve dolgok, de végre egyszerre mindent meg tudok valósítani, nem csak részletekben
Ha valakinek esetleg kellene valami a gépéhez amit nagyon nem tud otthon beszerezni, akkor szóljon rám bátran, hátha tudok neki segíteni. A http://www.cmsnl.com/ oldalon meg tudja nézni hogy mi pontos cikkszáma az alkatrésznek és utána tudok segíteni talán...
Sajnos Magyarországon nem tudtam volna ezeket a dolgokat beszerezni, legalábbis a legfontosabb alkatrészeket (dugók, gyűrűszettek).
A kuplungkábelt azért cserélem, mert házilag gyártott szar, és már így is eleget szarakodtam miatta. A km óra spirál tartóm ezer éve ki van járósodva és mindig kiesik a sárvédőből. A csavarszett azért kell, mert minden csavarom kb le van gyalázva, agyon van a feje vágva.
A benzincsap felújítószett magáért beszél, mivel szerintem ezért hígult fel az olajam, mert folyamatosan engedte a benzint vagy nem tom... A karbit is emiatt újítom fel, mert már ráfér ennyi év után, és a tűszelepek gumijai is el vannak öregedve...
A csavarszett tartalmaz 44 csavart az összes idomhoz körülbelül, plexi, oldalidomok, hátsó idom stb. + ugyanennyi műanyag, és fémalátét. Rozsdamentes, imbuszfejű, kúpos csavarok.
Kaptam egy ingyen K&N légszűrőt, ennyit az angol korrektségről, mert választhattam valamit, mivel ennyire nagy összegért vásároltam. Ezért eladó lesz a régi szűrőm augusztusban.
Gumi azért kellett, mert a réginek már ki van kicsit a teste, és ugyanez a dunlop volt fenn, nagyon király gumi, és nálam ki fog tartani ez az új is jó sokáig...
Hát körülbelül ennyi lesz a nagy felújítás, plussz még egy pados beállíítás és átfúvókázás, előtte persze bejáratás szakszerűen.
Remélem a Lime Partyn már ott tudok lenni a gépezettel.
4 db 0.5-s túlméretes dugattyú: 4x38.261=153.044
4 db 0.5-s túlméretes gyűrűszett: 4x35.6=142.4
1 db km óra spirál tartó: 6.88
1 db O-gyűrű a jobb oldali deknihez: 2.62
1 db kuplung kábel: 13.92
4 db csapszeg: 4x6.826=27.304
8 db zégergyűrű: 8x1.157= 9.256
1 db csavarszett: 25.00
posták összesen: 15.11
összesen: 395.93 font
összesen: 127489 HUF
Ami még otthon került beszerzésre:
1 db hengerfejtömítés: 5500
1 db jobb oldali dekni tömítés: 750
1 db benzincsap felújító szett: 5990
4 db karbi felújító szett 5290/db: 21160
4 db szelepfedél gumigyűrű 390/db: 1560
1 db DUNLOP D208RR : 33160
(mert megérdemlem )
4L CASTROL POWER 1 4x2260 : 9040
1 db HILFO FILTRO HF 303 1590
összesen : 78750
Full összeg: 206239
Brutális összeg, de ha az ember megnézi szerintem akkor rájön hogy még elég olcsón kijöttem...
Amúgy neked kerek a légszűrő, vagy téglalap alakú?
Mert akkor lehet tudok szerezni olcsón...
Persze az nem téma. Simán kölcsönadom műszakira. A csavarok az összes idomhoz való csavar, sárvédő, plexi, oldal, első, hátsó idomok + műanyag, plusz fém alátét.
Nekem megért ennyit, mivel mind egyfajta lesz, rozsdamentes, és gyári szintű...
josee és ez csak a müanyag idomokat felfogató inbusz csavarok?
azt beszéltük hogy előről a 2 búrát meg hátúról a két szárat kölcsön adod műszakira...
Valaki meg tudná mondani mennyibe keül egy levegőszűrő?, és hol?, mert sehol nem taálok a neten (1991 ZXR400L), nem a K&N-re gondolok hanem a gyárira, vagy utángyártottra !
Köszi
Üdv.
2db gumi van,.
egyik 2007 20.heti 3167es keverék,kopásjelzőkkel ellátott,középen szinte nulla kopás,jobboldala 1milis kb,baloldala 1,5-1,7milis kb.(nincs furva,szoval ez a gyári kb 3milis lukból van)
a másik egy 2000 46.heti 701es keverékü,kopásjelző nélküli gumma,,azis jobbos pályára kopott,oldalai szüzek,valoszinü keskenyfelnin volt.
Egyik gumi sincs kikeményedve,sőt az öregebbik még a puhább..
a 2007es 10e,a másik 7.
üdv
A gumiról elfeledkeztél,vagy nem aktuális a dolog?
Ha esetleg aktuális még,akkor még megtennéd,hogy megméred hogy állnak a kopásjelzők(+fotó)?
Előre is köszönöm!
Komplett motort nem tudok
Más amúgy már biztos azt mondaná, és már mondták is, hogy ennyi pénzből már "motort" is vehetnék, meg nagyobbat, de én tudom hogy megéri belefektetni pénzt a kis kawába...
Amúgy amint kész lesz, akkor gurulhatunk egyet, úgyis bele kell tekernem egy 1000-rest gyorsan még aug 21 előtt, hogy pályára nehogymár bejáratósan vigyem...
Amúgy 9500 forint kb a csavarkészlet, meg még valamennyi hogy hazaküldjem, de ha nem sürgős, akkor megrendelem és én úgyis hazaküldöm postán ezeket a cuccokat, és akkor a tiédet is beletenném a csomagba, és neked semmibe nem kerülne a posta.
Az indexre már nem emléxem hogy mit beszéltünk, annyit tudok hogy nekem van egy indexem ami teljesen jó, csak lefáradt a tartó része, de semmi baja magának a búrának meg lámpának, ezért gondolom azt ígértem oda...
Amúgy meg eddig sem rajtam múlott, én mindig jó olajat teszek bele, próbálok mindent időben cserélni, amit kell.
Remélem sikerül jól összerakatni, és akkor már csak télleg a motorozást élvezem...
és megoldható lenne akkor amit már beszéltünk az indexel kapcsolatban?előre csak a 2 búra kellene hátra meg szárastól
De nem a km miatt kellett kicserélni sajnos, mert 35 ezer után nem kell nyilván cserélni.
Sajnos az első gondom 2007-ben jött ki.
Egy nem rendesen betekert gyertya miatt hengerfejes lett a motor.
A menetnek is annyi lett a hengerfejben, de azt sikerült megcsináltatni hál istennek. Ezután ebayről vettem 26 ezerért 4 dugót, meg hengersort (használtat, amiben elméletileg 6000 km volt). Ezzel meg is lettünk volna, de a szerelő aki megcsinálta nem cserélt gyűrűket, hanem a használt gyűrűsorral rakta be... No comment.
Aztán előjött az a hiba hogy felhígult az olajam, mondjuk gyorsan észrevettem, és nem jártam úgy a motorral. De mielőtt elindultam kevesebb volt benne, mentem vele és több lett az olaj, magyarán benzin került bele.
Most tavasszal mértünk kompressziót, és nem voltak bíztatóak a jelek, szóval ezért kell a nagy feljújítás, mert nem akarok időszerű, félmegoldásokat csinálni, amelyek csak ideig óráig tartanak ki.
Ezért döntöttem úgy ( mivel nagyon szeretem ezt a gépet), hogy szépen fel lesz újítva, ahogy kell. Szal nem a km miatt kell felújítani, hanem több kisebb hiba összeadódása miatt...
Tervbe voltak véve dolgok, de végre egyszerre mindent meg tudok valósítani, nem csak részletekben
Sajnos Magyarországon nem tudtam volna ezeket a dolgokat beszerezni, legalábbis a legfontosabb alkatrészeket (dugók, gyűrűszettek).
A benzincsap felújítószett magáért beszél, mivel szerintem ezért hígult fel az olajam, mert folyamatosan engedte a benzint vagy nem tom... A karbit is emiatt újítom fel, mert már ráfér ennyi év után, és a tűszelepek gumijai is el vannak öregedve...
A csavarszett tartalmaz 44 csavart az összes idomhoz körülbelül, plexi, oldalidomok, hátsó idom stb. + ugyanennyi műanyag, és fémalátét. Rozsdamentes, imbuszfejű, kúpos csavarok.
Kaptam egy ingyen K&N légszűrőt, ennyit az angol korrektségről, mert választhattam valamit, mivel ennyire nagy összegért vásároltam. Ezért eladó lesz a régi szűrőm augusztusban.
Gumi azért kellett, mert a réginek már ki van kicsit a teste, és ugyanez a dunlop volt fenn, nagyon király gumi, és nálam ki fog tartani ez az új is jó sokáig...
Hát körülbelül ennyi lesz a nagy felújítás, plussz még egy pados beállíítás és átfúvókázás, előtte persze bejáratás szakszerűen.
Remélem a Lime Partyn már ott tudok lenni a gépezettel.
4 db 0.5-s túlméretes dugattyú: 4x38.261=153.044
4 db 0.5-s túlméretes gyűrűszett: 4x35.6=142.4
1 db km óra spirál tartó: 6.88
1 db O-gyűrű a jobb oldali deknihez: 2.62
1 db kuplung kábel: 13.92
4 db csapszeg: 4x6.826=27.304
8 db zégergyűrű: 8x1.157= 9.256
1 db csavarszett: 25.00
posták összesen: 15.11
összesen: 395.93 font
összesen: 127489 HUF
Ami még otthon került beszerzésre:
1 db hengerfejtömítés: 5500
1 db jobb oldali dekni tömítés: 750
1 db benzincsap felújító szett: 5990
4 db karbi felújító szett 5290/db: 21160
4 db szelepfedél gumigyűrű 390/db: 1560
1 db DUNLOP D208RR : 33160
(mert megérdemlem )
4L CASTROL POWER 1 4x2260 : 9040
1 db HILFO FILTRO HF 303 1590
összesen : 78750
Full összeg: 206239
Brutális összeg, de ha az ember megnézi szerintem akkor rájön hogy még elég olcsón kijöttem...