Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Appád...
Hát az nem gyenge sajnos...
Ha gondolod segítek, mert van egy jó kontaktom, rákérdezhetek, csak kéne évjárat, meg H modell a tied ugyi?
Akkor egy szívószelep, meg egy gyári tömítőgyűrűszett?
Amúgy a dugónak semmi baja nem lett?
Meg mi van a többi hengerrel?
Josee gyárit keresek.. 57 mm széles 0,8 vastag... találtam egy helyet de ott csak 1 mm vastag volt ugyhogy az nem vált be.. de aztán most végleg kiderült a baj.. eddig azt hittem a csörgést a gyürük okozzák... mégse.. szétszedtem, elsö hengerbe leszakadt a szívó szelepem és faszán belevert a dugattyú =( úgyhogy most szelep után is kutakodok :S
Sziasztok :)
Újra segítséget kérnék (mint mindig )
Nem tudja valaki véletlenül hogy hol lehet Pesten nem milliókért hengerfejtömítést kapni 91-es zx4r-be vagy 91-es zxr 400-ba ?

Raki79-nek üzenném hogy a cimborád vízforraló motorja is valszeg tömítés cserés idézem : " az egyik lemezke a hőtágulás miatt valószínűleg kienged a kompresszióból a hűtő rendszered felé és ezért forr időnként a víz "
Nem fogsz találni
Gyári kéne, vagy túlméretes?
Gyárit talán még a kawánál tudnak neked szerezni. Túlméretes az lehetetlen...
az jó az.. én meg most gyűrűszett után kutakodok a neten.. valaki tud valamit ajánlani? eléggé el vannak már kopva aztán elszökik meleltte az energie...
nem nem vette meg de ha megveszi akkor vagy z750 z1000re cseréli ha nem akkor vagy fz6n re de valószínűbb fz1n:):):)
szöszyárpy megvette kékfeketeDT motorját xD xD
Hát ez a név telitalálat
Mostmár mehetsz a meleg motorosok fórumra
Na jó a viccet félretéve azért gondoltam hogy te már nem te vagy, mert elkezdted hirdetni a motorodat, és gondoltam megvette valaki...
nem tévedsz csak már untam azt a nevet:D
szerintem ő kékfeketedt. vagy tévedek?
egyik havernak TL 1000 van de mikor beinditja szivato nélkül melegedni xD kegyetlen.. mintha folyton le akarna állni... pom pom pom pom pom másodpercenként kettöt pöffen a blokk :D nagyon durva
Te vetted meg a kékfeketedt motorját?
Hát akár utcai motor, akár nem, ez sajnos így megy. Nekem mondjuk indul melegen, csak akkor szokott tétovázni, mikor nagyon forró, a múltkor is ez volt. Meg a lényeg sztem az, hogy ahhoz, hogy bírja a drága a 14500-at, ahhoz egy kicsit be kell áldozni az alacsony fordulatból és az alapjáratról. Ezért van az a habahaba mikor városban csordogálunk. Am sztem nem nagy dolog, hogy nehezebben indul, ez a legkevesebb, de még így is jobban indul, mint a nagy v2-es olaszok. Ott van pl a Moto Morini Corsaro: böszme nagy v2, minden indításnál majdnem akksimerülésig kell köszörülni, betolni meg nem tudod. Egy zxr400-at, meg simán betolsz, ha nincs más lehetőség. Ez sztem apróság, amin nem szabad fennakadni, az összes karbis kawasaki ilyen.
Na jó de akkor, hogy tankolsz a kutnál ha nem indul? ezt nem akkarom elhinni, hogy igy megy utcai motoroknál.akkorsehol nem álhatsz meg 10percnél rövidebb ídőre nekem ezt tavaly nem csinálta azota volt szinkron,szelep hézag áll most engem is megszivatott
sztem is benzin gond a szívató emg nekem is így működik nagyon óvatosan kell húzni hogy jó legyen egy idő után már gondse lessz reflexből jól csinálod

srácok hát megvagyok a vasammal elégedve tegnap balcsin voltunk 320km oda vissza és 150km er alatt evett 8 lityót...
ez5.3 as fogyasztás ha jól számolom és utassal voltam ráadásul 130-140 körüli sebeséggel csak városban mentünk70körül
Helló tud-e vlki valami okosat mondani arra a kérdésre, hogy hideg inditásnál 6000-ig is fel pörög,de ha viszont csak a feléig huzzom a szivatot akkor bese indul. a másik probléma,hogy 1 tartós haladás után (5000-10000 fordulat) ha be állok 4000 körülire elkezd pőfékelni mintha kihagyna ,de amint elkezdem huzzni megint rendbe. gyertya? gyujtás? benzin?
ez egy zx4-es és asszem olyan 91 körüli
eladó egy dunlop kr108 gumi,165/55 17,tavaly augusztusban vettem újonnan,3 alkalommal mentem vele.3167es medium keverék,2007 22.heti gyártás. jó állapotban,középen szinte új,de a szélei sincsenek legyalázva,gyors tempóhoz is okés még.
ár:14000ft
06705540998
megvan a csörgés oka :S elsö hengerbe no kompresszió... attól tartok nagy bajok lesznek még itt :S
szerintem elírták. 49 helyett 94-et írtak
ha ez 94-es akkor benyalok a gobbi hildának :D sose láttam még ilyet.. ez a 88-89 körüli szerintem...
Hy! Ezt most talaltam.... link Mi az isten ez? Olyan mint egy kukac:D Biztos nem 94es evjarat
Csókolom a seggedet
H modellnél:

Inlet: 0.12-0.17mm
Exhaust: 0.16-0.21mm
Valaki nem tud véletlenül szelephézag értéket mondani? szét van szedve a gép itt vagyok a net elött de nem nagyon találom :S német nyelvü szervizkönyvem van de kukkot sem tudok németül és 350 oldal felét már átnyálaztam de a tököm kivan vele.. a 15 meg a 20 reálisnak tünik? mer ZZR-be akkora volt de ki tudja eltér e hisz ZXR és nem 250...