Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mennyiert adod?

esetleg nem tudod hogy milyen ellenallast meg hova kell bekotni, ha el akarom tavolitani a 180as kmoramat? mert ha leveszem 10.000 nel leszabalyszas van.
...még van jofajta 240-es órám, ha valakinek kellene...
A kipuffogó leömlők alatt, az olajszűrőnél van egy sima felület, ott van a motorszám.
zx4r úgy jött ez ide hogy beléptem hogy fórum témák motorok kawasaki és ez volt valahogy előttem... én meg válaszoltam rá :D de mikor elküldtem meg már más volt a friss, szóval nem tudom hogy honnan szedte a gép =) gondolom előtte ez volt téma...
Ha úgy van mint a 250-esen akkor a kuplungszerkezet alatt. Nekem az idomot is lekellett hozzá venni.
Szeva Sárácok! Hol találom a ninnyogón a motorszámot?
Sürgős lenne! köszi mindenkinek! legjobbakat!
Mikor vettem az enyémet, már akkor nem volt benne végsebesség tiltás és 14,5-et forgott. Az végsebesség tiltást értem, de a japán bepliacos gépek erőben is le voltak húzva. Ezt a 11 ezres tiltással érték el vagy mással?
a,úgy ha már szó van róla én 2 évig másik vezérlőegységgel haszunáltam és 11nél tiltott így ment 170-et 6ikban aztán vettem egy másik egységet dnor-tól utána leforogta a 14,5 ezret és a km óra sem állitotta meg 190nél
most lehet csak én nem értem de hogy jön ide a végseb tiltás?
Hát akkor szerencséd van, mert neked ki van lőve. Nos azért van tiltás a japán belpiacos gépekben, mert ott a motorok nagy része ( kb szinte mindegyik) 180-ra van korlátozva, mert annál többet nem szabad menni ( más kérdés hogy hivatalosan nálunk is csak 130 a maxmimum). Szal minden japán belpiacos zxr-ben 180-nál tiltás van. Nekem is benne volt, de kiszedettem, amúgy ezért kell 240-es óra , és azt garantáltan nem fogja kiakasztani
halliho... én meg pont forditva tudom, hogy a belpiacos japán gépekbe van kilöve e végsebesség tiltás, ezt csak abból gondolom hogy az enyém is az, de lazán leforgatja az órát.. ezért nincs most km spirálom még :S már magába az írásba járt a mutató mikor még volt 1-2000 fordulat.. aztán egyszercsak leugrott a mutató nullára és szia van neki...
ráadásul minek akarod kihajtani a lelkét az autópályán?
http://www.autosforum.hu/kozle... itt vannak a bírságok
Mondok egy egyszerű megoldást. Stabil 130 vagy rendszám letakar. Az új szabály szerint nem 10%, hanem 3 km/h a tűrés, szóval 134ért már repül a 30 ezres csekk. Nem éri meg.
hello jó emberek! aki vágja a témát hitsen már vmi infot hol vannak az m7 -en "fénykardok" olyan ami hátulról is le obi van kenobiz...meg hasonlók...(km kő)csók
sziasztok SOS SOS SOS ma szétszedtem mocikám egy részét elvittem automosóba 300 ért átmosta csávó, kivettem termoszt nyit rendesen... szóval 3 óra szerelés után összeraktam és kb 2 perc alatt bemelegedett motor és már kapcsolt is a ventilátor .
olyanra szeretnélek megkérni titeket hogy inditsátok be a motorotokat és 2000res alapjáraton szivatóval hány perc alatt ér vizszintbe a motor és hány perc után kapcsol ventilátor csak hogy lássam mennyi idő a különbség mennyivel jobban melegszik enyém...
(a hűtő lelégteleníti magát ugye a kis tartályból?)
amugy sztem ebbe nincs hangtompító...bár ha jól meggondolom ezek a kis zxr-ek amugy is visítanak(ha ez meg annál jobban megdobja)...ha lúd legyen kövér...
2 ilyen vékony dobtól sztem állati hangos, érces lesz. Ha mélyet akarsz, akkor nagyobb átmérőjű dob kell.
hello!
valaki képben van...van egy másik kipufogom sztetek mélyebb vagy még visítósabb lesz tőle a zxr 250-em ...képek lent...
A mail címem: josee85@freemail.hu
Írj és akkor ledumáljuk...
Ne sokat várj vele, mert az enyém is így lett hengerfejes a végén, mondjuk azóta már rég meg van csináltatva. Az is így kezdte hogy elkezdett melegedni, mindig ment a ventim, forgalomban is szívás volt, főleg mikor lámpánál megálltam. Szal vigyázzni kell vele nagyon, mert a melegedés gyorsan tönkrevágja...
Jó a lista, amit írtál szerintem, hűtő kimos, vízpumpa leellenőriz. De a termosztátot se felejtsd el, ezt sokan elfelejtik. Ha kimostad a hűtőt és megnézted a vízpumpát, de még mindig melegszik, akkor marad a termosztát. Ha nem nyit ki rendesen, akkor túl forróra felmegy a víz a motorban és így kerül a hűtőbe, ahol lehűl, de túl hamar be is zár a termosztát és nem tud rendesen lehűlni. Úgy tudod megnézni, hogy kiveszed a termosztátot és belerakod egy fazék 100 fokos vízbe. Ha kinyit, akkor ok, ha nem, akkor kell egy új.

Am remélem, hogy a mosás megoldja a gondot. Még annyi, hogy az olajhűtőt is nézd meg, az is hűt
Hát Venom-ot egy motoron sem láttam még Mennyibe fáj egy ilyen frankó airbrush?
a hűtőidet megnézted hogy nincs-e tele bogárral meg ilyenek meg mennyire vannak elgörbítve a lemezek mert ezért az is számít. végre nekem is kész lett a gép nekem is mindig 5- 5,5 litert eszik meg a 3év alatt kb 2-3 szor kapcsolt be nekem is a venti mikor bp-n voltam citadellán meg ilyen alkalmakkor. Kész lett az idomom is el lett tűntetve a csúszás űltal keletkezett horzsolás airbrushal íme: