tegyel bele egy zx6r blokkot, szerintem ki lehet fogni joval olcsobban. Sot komplett zxr400 blokkot is lehet kapni joval 200 alatt. (bar az is kisse lutri...)
amugy tavaly nekem is rángatózott egy kicsit fostam is tőle de csak a ringen utcán egyáltalán nem csinálta mondjuk utcán nem is szoktam dönteni annyira
Üdv.
Ne haragudjatok zxresek hogy ide irok, azt szeretném kérdezni Mitogeritől hogy cagiva mitóba hengert v. hengerszetted nem tud e eladót?Mintha régebben láttam volna vmelyik fórumon h valaki tőled kért gondoltam hátha...
elvileg ugye 5-6körül kéne cserélni. kb 8nál lett volna
és tudod mi a vicces? az hogy amikor beszart hogy elkezdett kopogni mint az állat.
miután hazaértem közölte faterom vegyem már át az olajat mert megjött. na akkor azthittem hogy szétdurrran az agyam az idegtől
baj van. zxr hajtókar csapágyas. ma hívott fel a szerelő hogy mi lesza teendő
új főtengő csapágysorral min 100körül lesz
munkadíjjnak 50 000et számol
kellenek még tömítések is
meg apja fasza tudja mit cisnál még vele.
aztmondta olyan 200 000körül lesz ha jól jövünk ki belőle
úgy megbasz az ideg hogy minjárt felrobbanok
viszek fel pénteken kipróbálhatod,de gyanítom nincs a villán konzolod.nembaj,lehet addig csinálok valami egyszerűt.
Az ár 17000Ft,7fokozatban állitható.
sztem nem betegség ez,hanem ebből látszik hogy anno ezt se a magyar utakra tervezték.
Pályán szolídabb a hatás,de pl Pannóniaring,kormányteló nélkül kamikaze.
A kormányteló nem dísz,,ezt hivatott kisimítani.
tudom,nem a reklám helye,de van még 4db nekem polcon.
Nekem sebességfüggő, csak gyorsabb kanyarokban csinálja néha, mint az a videómon is látszik, de akkor a gumik miatt volt. Viszont ha egy kicsit kiülök és az első kerékre terhelek, akkor egyáltalán nem csinálja. Úgy látom ez ZXR betegség. Nesze neked hegyes geometria
lehet elsőkerék centírprpobléma,gumi hiba,felni hiba,illetve nagyon elállított futómű(pl túl levan tolva az eleje,kiemelve a hátulja,túl lágy csillapítás.
vagy a legrosszabb eset,hogy már volt pofánverve a motorod,és a villaszög változása miatt nőtt meg a szitálási hajlam.
sziasztok kedves pályázós zxr esek olyan kérdésem lenne hogy ahogy megdöntöttem kanyarba kecsón a gokarton a vasat ugy éreztem mintha rángatna a kormány. ez csak azért érzem mert még bizonytalan voltam és húztam volna egyenesbe a vasat vagy valami motor problémája,,,,
a másik pedig hogy mennyire fújjátok a motor elejét és hátulját pályára és hétköznapi használatra külön külön
Ne haragudjatok zxresek hogy ide irok, azt szeretném kérdezni Mitogeritől hogy cagiva mitóba hengert v. hengerszetted nem tud e eladót?Mintha régebben láttam volna vmelyik fórumon h valaki tőled kért gondoltam hátha...
és tudod mi a vicces? az hogy amikor beszart hogy elkezdett kopogni mint az állat.
miután hazaértem közölte faterom vegyem már át az olajat mert megjött. na akkor azthittem hogy szétdurrran az agyam az idegtől
visszacsinálni nemlehet. sajna ezvan de amúgy igen óvatosabban mennék már vele
most nehogy azthidd hogy nagyzolok vagy valami csak gondolkodj el rajta hogy az a sok tiltás és 3.ba 190 ezés megérte e ennyi
új főtengő csapágysorral min 100körül lesz
munkadíjjnak 50 000et számol
kellenek még tömítések is
meg apja fasza tudja mit cisnál még vele.
aztmondta olyan 200 000körül lesz ha jól jövünk ki belőle
úgy megbasz az ideg hogy minjárt felrobbanok
Az ár 17000Ft,7fokozatban állitható.
figyelj csak hozz ki pénteken feldobjuk nekem és ha tényleg érzem hogy jobb vele akkor meg is veszem mit szólsz hozzá.....
Pályán szolídabb a hatás,de pl Pannóniaring,kormányteló nélkül kamikaze.
A kormányteló nem dísz,,ezt hivatott kisimítani.
tudom,nem a reklám helye,de van még 4db nekem polcon.
vagy a legrosszabb eset,hogy már volt pofánverve a motorod,és a villaszög változása miatt nőtt meg a szitálási hajlam.
üdv
Mizo
a másik pedig hogy mennyire fújjátok a motor elejét és hátulját pályára és hétköznapi használatra külön külön