Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szóval akkor sikerült végre faszául összerakni a gépet? Minden smakkol vele?
na fent vannak az idomaim is majd csinálok fotósorozatot azt feldobom
sztem egy bizonyos fordulatszám tartománynál csinálja nem? mert nekem is egy fordulatnál a lábtartók egy picit zizegetik a lábfejem
lehet hogy az mert egyik héten csinálja másikon meg nem ,mind 1 :P
Sztem szimpla motorrezgés. Nekem múltkor a lábtartók rezegtek, nemtom miért. Legalább maszíroz
nekem 1be 100 2be 140és 6ba 6000 alatt megy 100-al. hosszútávra optimális
az mitől lehet hogy megyek a mocival és a kormánycsutkák apró rezgéseketátveszi a motortól? de ha behuzom kuplungot vagy teljesen visszaveszem gázt akkor abbahadja...
nekem is kb 6000 et forog 100 as tempóban 8000ret meg 130 nál ..
Hát nekem száznál forog kereken 6500at, 130nál 8 ezret. Szóval úgy kb helyben vagyunk
Jaja, vágom, hogy az áttételen múlik.
De az a furcsa, hogy 6 osban 120 nál a fordulatszám meg 6500 vagy 7000 -tehát az a megfelelő, ebből gyári áttétre gyanaxom.
De majd a videódból majd kiderül.

:)

Kéne már egy nagyot kerülni a géppel!
Az, hogy mennyit megy az egyes fokozatokban áttétel függő. Én most cseréltem láncszettet, szóval 15-45ös gyári áttételem van. Így megy a gép 1ben 80at, 2ben 120at, a többit nem írom le, mert nem emléxek pontosan. 7végén sztem csinálom majd a következő on-boardot, abból majd meglátod, hogy hogy megy az enyém és össze tudod hasonlítani.
Háát, lehet hogy valamikor össze kellene futnunk Debrecenbe, és akkor meg tudnék győződni róla, hogy mi is a helyzet pontosan. Pl én most hétvégén tuti megyek haza, mivel végre 7. hete adtam be a szerelőhöz, és ha minden igaz, pont ma hozzák /hozták meg a várva várt szelepfedél tömítést. Úgyhogy pénteken, szombaton biztos Ladányban leszek. ÉS ha van egy kis időd, akkor valamikor össze futhatnánk, és cserélhetnénk néhány infót a géppel kapcsolatban.
Na mit szólsz?
msn-em: mizo kukac sch pont bme pont hu
Az enyém is 1esben 100at megy és semmi tuning csak sportdob ráadásul az enyém is letilt 190-nél holott ugy vettem meg h elvileg a tiltás kilett véve.... de még a 180as óra van benne, énis most tervezem h lecserélem egy 240ig skálázott-ra.
Nem számít, mennyi idő leszedni, meg visszatenni. AMúgy tényleg elmegy vele az ember ideje. Már párszor darabokra szedtem, a gépet. Én arra gondoltam, hogy valami ellenállást, vagy valamit nem kell-e rajta igazítani. És az óra cseréjével ki is lesz iktatva a szabályzás? Némelyik videót nézve az enyém egy lomha dögnek tűnik. 1 esben nem valami sokat rohan, másoknak meg szinte 100 ig kimegy 1, vagy 2 ben.
Nekem még a szívem is megszakad addig tekerni neki.
De lehet a 80 kilóm miatt is lassabb a canga.
Kéne bele egy kawa 900 as blokk :)
AZ tuti meg is ölne...
egy hatso lengovilla csere masfel ora, egy fejidom azert nem tart addig... es nem vagyok szerelo.

de legyen akkor fel ora mindennel egyutt, ne kapkodjuk el...ez azert nem "rocket-science"...
Csak a fejidomot kell még leszedni
Legalábbis én nekem csak úgy sikerült kiszedni anno, az meg nem tízperces meló
szia,
ha jol emlekszem 2 csavar fogja, kb 10 perces mutatvany
majd keress, ha aktualis lesz.

udv,
N.
Szia!

Nekem lehet kellene az óra!
Csak egyelőre nincs benne a keretben. majd kb 2 hét múlva. Ha még addig meglesz.
(amúgy csak másik kivesz, ez betesz, és kész is?)
Igen. Olyan hogy két fémcső jön le egyik az egyik féknyereghez, másik a másikhoz. Így lesz a legjobb a fékerő, a T elosztót nyugodtan ki lehet hagyni. Sőt! Érdemes.
koszi!
ezt mar olvastam, de en az egesz orat el akarom tavolitani, nem csak a fojtast belole.
Benéztem, Gyári gumit akartam írni . Amit említettél, az olyan hogy a felső munkahengertől kettő fékcső jön le, külön mindegyik féknyereghez?
Gyári fém fékcső? Gyárilag nincs fém fékcső a kawán legjobb tudomásom szerint. Amúgy nekem az van elől, 22 ezer volt az X-bike-nál lemérték, csavarokkal, mindennel. Előtte egy fos volt a fékem, meg a fórumon már le is írtam amúgy hogy kicseréltem én már főfékmunkahengert a fékkar mellett, olajat számtalanszor, aztán a tömítéseket a féknyergeknél. Semmi. Aztán megelégeltem, felrakattam ezt a fém fékcsövet, és azóta van fékem, ha nem is olyan mint egy gyári motoron, de nagyságrendekkel jobb. Előtte már szinte veszélyes volt közlekednem. De amúgy valahol tudsz méterre is venni azt hiszem és úgy a legolcsóbb. Ha leméred a saját fékcsövedet, meg megmondják hogy milyen csavarok kellenek, satöbbi, akkor úgy lenne a legolcsóbb. Amúgy ne olyat csináltass, mint a gyári, hanem két főfékcső menjen egyből a két nyereghez, mert úgy lesz a legjobb a fékhatás, ne tegyék bele a T elosztót, mert felesleges.
Helló!
Van itt valakinek fém fékcsöve? Milyen lett a fékhatás? Előtte - utána.
Nekem a 10 éves gyári fém fékcső van fent, és határozott nyomáspont nincs, nyúlós fék, elég nagy a féktávom. Esetleg pár link is érdekelne, honnan lehet a legjobbat, legolcsóbbat, eddig 30 körül találtam.
Tegnap próbáltam pár motort, és hát a közelükben sincs fékhatásilag, súlyra azonban levert mindenkit . Egy Husqvarna SM450R-t is vittem, azon a fék olyan volt mint ha kidobtam volna a horgonyt
itt találsz hozzá leírást, igaz, hogy ez a H modell órája, de kb ugyanaz Kis angol tudással simán kivitelezhető, ha kell akkor szólj és szívesen segítek.
12E

ellenallas: valami remlik, hogy volt errol kb egy eve szo itt a forumon, de mar nem tudom, hogy mi lett a vegeredmeny...