Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tervbe volt neki?már jóideje nem beszélgettünk,évelején még keményen terveztük a motorozásokat,vett csapatszállító buszt is,,mostmeg teljesen eltűnt
Hát én is remélem semmi baja,mert msnen sem látom mostanában...
Remélem csak sikerült neki külföldre menni dolgozni semmi komoly nem történt...
hétvégén megy valaki motorozni vmelyik ringre?
Szia Raki,elvagy tünve nemérlek el a telefonodon 1hónapja,,ugye nincs semmi bajod?
Nemsokára megyek csinálni a második videómat, pár órán belül fent lesz
én azt mondom hogy serintem is tök mind 1 ez eggyikse ésszerű magyarázat sztem 100%ig tökmindeggy hogy csinálod ha néznek húzd oda neki hanem néznek akkor csak állítsd le ennyi
hidegen is melegen is pöc röf azzal nincs gond.. csak nem igazán vágom hogy most mi van.. mer azóta már mondtak olyat is hogy nem jo elötte megtekerni a gázt mert hogy olyankor jobban tölt a motor és akkor veszed el töle az áramot meg mittudomén nem vágom az egészet.. én is leállitás elött szoktam egyet huzni rajta...
Hát 2 üteműnél kell egy kicsit megpörgetni és mondjuk 3 ezernél leállítani és húzni a gázt, amíg meg nem áll, mert úgy kicsit megszívja magát és könnyebben indul majd. De hogy ez nekünk hogy van, azt nemtom. Faterom szerint meg kell kicsit pörgetni, hogy leállítás előtt még kicsit megtöltse az akkut. Én a hangja miatt szoktam megpörgetni leállítás előtt. Ismerős soha nem pörgeti leállítás előtt, ugyanúgy megy. Szerintem nincs jelentősége. Az meg, hogy melegen nehezen indul az karbis sajátosság.
Halihó! lenne egy kérdésem.. melyik a jobb? ha leállitás elött az ember huz egy kicsit a gázon ilyen 3-4ezerig? vagy ha simán megállsz.. megvárod még alapjáratra beáll és ugy kapcsolod le.. mert nekem azt mondák még régebben a nagymotor tulajdonosok, mikor meglett a motorom hogy elötte pörgessem fel 3-4ezerig.. és aztán állitsam le.. ma a benzinkúton pedig az ellenkezőjét mondták... és egyik sem magyarázta el hogy mért... tudja esetleg valaki melyik az igaz? köszike
Köszi én is ismerem az oldalt. De egyrészt nem került ennyibe, meg nem is fog, másrészt nem csak az hogy nagyon drága, de még hüvelyezni is meg kéne ami megint plusz egy százas kb. szal felejtős...
Amúgy örülök hogy egyáltalán van hozzá gyári alkatrész és frankón meg tudom csináltatni gyári cuccokból... Így is bika lesz remélhetőleg
Szia
Ajánlom figyelmedbe ezt az oldalt! Igaz hogy nem gyári meg nem is olcsó de ha fel kell újítani akkor ezzel biztos BIKA lenne!
http://www.tts-performance.com...
Gondolkoztam rajta, hogy csere legyen egy zx7r-re vagy megcsináltassam. Már nagyon úgy állt a dolog hogy sajnos meg kell válnom tőle,mert Magyarországon az összes helyet végigkérdeztem hogy tudnak-e túlméretes dugót + gyűrűszettet szerezni, de mindenhol csak bíztattak hogy persze tudnak. Először megrendeltem a Papp Laciéknál Kecskeméten, aztán 1 hónap múlva derült ki hogy bocs de nem lehet beszerezni túlméretes gyűrűszettet, dugóta tudnak. Két hét megint eltelt mondták hogy dugó is csak két darab van európában, azzal meg nem megyek sokra...
Aztán jött a pesti kawa. Ott is hasonló volt a helyzet.
Yakomot Kft pécsett tudott volna, de aztán ők is bemondták az unalmast, amúgy 16 ezer lett volna egy darab dugó!
A Red Baron céget kérdeztem, 24 ezer egy darab dugó!
Na mondom agyuk el van borulva ha azt hiszik hogy kifizetem, meg még a 17 ezres dugónkénti gyűrűszettet....
Na itt meguntam a dolgokat. És gondoltam hogy veszek egy másik motort, ez meg össze lesz rakva valahogy alapméretes gyűrűszettel, vagy valami.
Aztán mivel kijöttem Angliába, mondom szétnézek, bár nem sok esélyt láttam rá hogy lesz, de végigtúrtam a netet, és hál istennek találtam egy japán import cumókkal foglalkozó nagyon korrekt céget, akivel sikerült mindent beszereztetni. SZAL OH YEAH!

Újra gurulni fog a kawa, és jobb lesz mint újkorában...
A részletes felújítási menetet, meg a cumókat majd leírom egy másik kommentbe...
szerintem a 190 nem jo már bele.. nekem 180 van bent..az még elfér a villában, de nincs 1-1 centi távolság közte..
érdekesség képpen kérdezem
szerintetek maxra milyne gumi megy rá a zxrre? 180? 190 rámegy?
tudom minek akkora stb stb, nem akarom lecserélni cska érdekel
az igen gondolom a dugattyúszett+ gyűrűszett sem földhözvágós odakint netről szerezted be vagy kinti kawa?
Úgy bizony. Nagy átalakítás...
Mértünk tavaly augusztusban kompressziót, és nem voltak túl bíztatóak az eredmények, így most szépen túlméretes dugót kap meg gyűrűsort, (hála istennek itt Angliában sikerült beszerezni, mert otthon semmit nem tudtak hozzá adni...), karbi fel lesz újítva: tömítések, meg tűszelep kicserélve, benzincsap felújító szett, mert szerintem átengedett már régen, új láncszett, és ha mindez megvan, akkor be lesz ugye járatva. Utána pedig azért viszem pados beállításra, mert végre akkor be lesz állítva tökéletesen minden: a K&N légszűrő, a sportkipufogó, és a motor fúvókázása és összeállítása miatt kell a sok mérés. Profin meg lesz csinálva.
Utána végre patent lesz a gép, már csak tankolni fogok, meg olajat cserélni
Ezek után meg még vagy 80 ezret elmegy mielőtt hozzá kéne nyúlni...
Dyno meg fúvókák? úgy látom nagy átalakítás előtt áll a gép. Mi van rajta szétszedve, hogy összerakni meg bejáratni kell?
Úgylegyen
Én meg most értem haza gyorsulásrol, de sajna nemsok minden volt a rendőrök eléggé szétzavarták az embereket.aztán meg motorozgattunk tovább de minden sarkon igazoltattak kb. ugyhogy még örültködni sem lehetett
Jah meg gyorsultam haverommal (gsxr600k2) és csak 90nél ment el melettem, mondjuk aztmondta h elbaszta a rajtot
Hát nekem bejáratós lesz a gép augusztusban, ha hazaértem két nap alatt összedobjuk és két nap alatt fogom bejáratni, vagy max 3
Szal... meg fogom csinálni
Aztán megy a dyno padra, végre normálisan be lesz állítva, meg átfúvókázva, csak már lennék otthon...
Hali
Nekem a hétvége jolenne,összefuthatnánk aztánmegnéznénk egymás gépezetét
amugy én multhét csütörtök óta 1500km-t raktam a vasba
eztcsináljátok utánam
nem egyszerűen szép gépezet ;) drakulálok hozzá sok sok balesetmentes kilómétert beléje
Hát azt elhiszem. 8 hónap! Az azért nem kevés. Én annyira nem bírtam h február közepén 3 fokban mentem ki idom nélkül tankolni
nem tudom mi van ma az emberekkel, mentem ma fótra délbe.. jo bevallom kicsit siettem de nem túrtam le senkit az útról, mégis mindenki sáv szélére húzódott és olyan vígan el tudtam közlekedni.. sehol se mentem gyorsan mégis fél óra alatt letekertem 40 km-t.. hazafelé ugyanez.. =) széles utat olcsó benzint =)
ja eddig idom nélkül is mentem vele már 1000 km-t beletettem de azért volt 1-2 gond mint pl a felnyomóágba ahol m,egy az olaj a hengerfejbe ott picit nagyobb o-gyűrűt tettem be aztán kicsit nyomta ott az olajat de egyből orvosolva lett a probléma meg azért még lesz vele meló mert a kormánycsapágyakat még nem cseréltem ki meg teloba olajat sem csak már nagyon mehetnékem volt vele 8 hónap után