Neked véletlen nincsen szelepfedél tömítésed, a belső tömítőkkel együtt? SZétvág az ideg, hogy 1 hónapig a szerelőnél áll a motorom, ha nem tudok szerezni valahonnan.
Nagyon sürgősen kellene szelepfedél illetve szelep tömítés a kis zxr embe!
Kava Bang azt mondta 3 hét múlvára tud valszeg!
Valaki nem tud valami helyet, ahol be lehet szerezni? Vagy nincs valakinek? Szét van szedve a canga, a vezérmű lánc is le lesz cserélve hétfőn, és nem szeretném, meg a szerelő sem, ha 3-4 hetet ott porosodna a motor.
Légyszi, segítsetek!
Előre is kösz mindenkinek: Mizo
nem akarok azért verseny gépet építeni:D:D:D
jó nekem ha 6 lityó körül vagy alatt megáll a fogyasztás majdnem legnagyobb teljesítménnyel:):):)
majd ma egy autószerelő ismerőssel beállítom
45 ezerért belövi a Végh Jana Gyöngyösön rendes padon, beállítja a legoptimálisabb keveréket, átfúvókázza, karbi szinkron...
Nem kevés pénz, egyszer lehet megéri megcsináltatni...
Meg persze ebben vagy 8 teljesítménymérés is benne van
Persze más is megcsinálja, lehet olcsóbban is, de neki neve van, meg érti is a dolgát
Azt pontosan csak injektoros gépen lehet beállítani. Ez sajnos ilyen. Mondtam, hogy sok idő lesz, pörögni fog, melegedni fog, menni fog a ventillátor. Máshogy ezt nem lehet beállítani. Lassan tekered a csavart és fülelsz, hogy mikor a legmagasabb a fordulat. Mondtad, hogy leesik a fordulat, akkor csak elértél vele valamit. Jobb lett, mint volt. Ha nagy gázra sem gondolkodik már, akkor belőtted faszául.
sziasztok szakik hoz lenne egy olyan kérdésem hogy már 1 óra baszakodás után elértem annyit hogy rögtön visszaesik az alapjárat nagy gázadás után de ez a feltekerem 2000 re és úgy álígassam a karbit ez olyan barbár és nem pontos megoldásnak tűnik ezt hogy lehetne megoldani hogy pontosan legyenek teljesítmény és fogyasztás szempontjából tökéletesen belőve
Az a baj, hogy igazából csak a H-s zxr keverék csavarjait tudom biztosra, mert mikor az enyémet csináltuk, akkor tartanom kellett a tankot, szóval nem láttam oda teljesen. Egyébként ha minden karbin van egy olyan csavar, akkor az lesz az.
Azt vártam ettől a beállítástól, hogy jujj mennyivel jobb lesz a fogyasztás Hát nem lett Talán egy nagyon kicsivel. Ha faszán beállítod a keveréket, akkor fog a legjobban működni a motor. Nem fog fulladni nagy gázra, le fog esni a fordulat és nem fog rángatni az alapjárat. Egyébként így a legerősebb és így fogyaszt a legkevesebbet, minden optimális. OK lehetne azzal szőrözni, hogy 14,2:1 aránynál van a legjobb fogyasztás és 13,6:1-nél a legnagyobb teljesítmény, de ezt csavarhúzóval nem lehet beállítani. Állítsd be, mert úgy lesz fasza, ez a lényeg.
Ez a legjobb kép, amit találtam. A sárga nyilak a vákumcsöveket jelölik, azokat kell levenni karbiszinkronnál, de azt ne bántsd. Pirossal karikáztam be a benzinleeresztő csavart meg azt a kis pöcköt, amin kifolyik a benzin. Azt se bántsd. A csavar, ami neked kell a karburátor alján van. Annyira az alján, hogyha befekszel a motor alá és függőlegesen felfelé nézel, csak akkor látod. Egy kis lyukban van, szopás hozzáférni.
Remélem elég szemléletes volt, olyan hulla vagyok, hogy ennél jobban nem tudom leírni.
jah visszaolvastam hogy melyik csavart mondod a karbi alján amik vannak az amugy milyen csavar vagyis mindek vannak ott azok a cső helyek oda csatlakoztatják az órát? azt nem máshova?
azthittem ott a benzint lehet leengedni karbiból...
vitka leirnád enkem részletesen vagy ha van róla képed melyik csavart kezdjem el állítgatni mert ma voltam motrozni és igy hogy karbiszinkron jo még szarabbul ejti fordulatot valamit basznom kell vele emrt nagyon szar igy
Hááát, azért én már gondolkoztam, hogy a Yoshinak csinálni kellene valamit, mert azért mondjuk meg őszintén, nem városba való. Kint rohadt jó a hangja, de városban ordít, és alacsony fodulaton nincs nyomatéka. Alapjáraton viszont nagyon szép a hangja. De aztán nagyon hamar ordít.
De azért én nagyon szeretem. Igazi verseny gép hangja van. Csak a rendőrök ne kössenek bele. A műszakin bármikor áttolom.
Visszatérve a témára, valakinek van valami tényleges szakmai leírása, a kipuf méretezéséről, meg beállításáról. A szelepeim azért féltem, hogy el ne égesse a kipuf miatt. ( háll még nincs utógyújtás )
Én is az enyémmel, szép a hangja, jól megy, ennél nem is kell több.
Mondjuk ez a kipuff dolog jár folyton az eszemben, de okoskodni meg nem akarok. Annyit tok, hogy ha túl kicsi az átmérő, akkor gyenge. Ha túl nagy, akkor alsó fordulaton nem megy annyira. Meg számít a rendszer felépítése is, 4-1be rendszer a felső tartományt, 4-2-1be rendszer a középtartományt hozza ki. Meg annyi, hogy a 2 üteművel ellentétben a 4 üteműek folytatlanul mennek a legjobban, persze a csúcsteljesítményt nézve.
Neked véletlen nincsen szelepfedél tömítésed, a belső tömítőkkel együtt? SZétvág az ideg, hogy 1 hónapig a szerelőnél áll a motorom, ha nem tudok szerezni valahonnan.