Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a baj hogy zxr 250-hez netről szinte semmit nem lehet rendelni, mert egyáltalán nem foglalkoznak ezen tipus alkatrészeinek forgalmazásával. A legcélravezetőbb az lenne ha bemész egy Kawasaki kereskedésbe és ott megrendelteted velük. Én is csak igy tudtam alkatrészeket venni hozzá.
a 250-es fórumba vagy sügérek vannak mert ott is kérdeztem ....vagy tetű közömbösek(ez magukat minősíti) de választ csak pár embertől kaptam de ők se tudták....kösz az infókat
sziasztok hát énis beszinkronizáltam faszán kiforditottam a karbisorom és egybe löttem nyitó szelepeket és utána fullra betekertem a 4 levegő csavart majd 2 teljes fordultaot ki és ugy raktam helyére majd beinditottam kb még 1-2 teljes fordulatot az összesen eredmény alapjáratról hirtelen gázrántásra nem gondolkozik hanem pörög. nagy gáz után hirtelen elvételnél rögtön alapjáratra esik vissza . hátrány kell gázadás indításkor mert különben nem indul be(zárójelbe megjegyezném hogy nekem eddig is 6 l ert evett emg 220 at mentem vele pályán szóval eddig is ment csak ez a csuklás nem tetszett zavaró volt egy kicsit de mostmár kész lehet hogy 1 teljeset visszatekerek a csavarokon és akkor indul gáz nélkül is de először megnézem fogyasztást mit mutat... pénteken ugyis megyek madarasra
lehet hogy zxr 250 es fórumból jön velem speed is meg egy 636 ossal egy haver de én sztem tuti ott leszek 130 km oda meg 130 vissza jó lessz már várom jó estét sziasztok
Valszeg ez a méret, mert 91-től nem változtattak rajta, de amúgy miértnem a ZXR 250 fórumban kérdezed meg? Ott nagy valószínűséggel biztosra tudják majd a választ, meg azt is hogy honnan tudsz olcsón szerezni hozzá.
Valazeg ez a mérete, mert 91-től nem változtattak rajta, de miért nem a ZXR 250 fórumba kérdezed amúgy? Ott biztosra tudják mondani, amúgy ez is majdnem 100%.
'94-es...abba is jó az a méret amit, írtál a 250-es vas méretéhez?ha a méretét így megtudod mondani már az is nagyon zsír...kösz a választ...
Nincs máshol folytás a gépben, csak a kilóméterórában. Itt egy link, ha tudsz angolul, meg van kis műszaki érzéked, akkor meg tudod csinálni otthon házilag...
http://www.zxrworld.co.uk/zxr4...
Mizo szelep tömítésen mit értesz?
A szelepfedél tiszta hogy mit takar, de még a 4 gumigyűrűre gondoltál a gyertyáknál? Mert ott is szokta engedni az olajat. Olyat tudsz venni a biker worldben pesten, darabja kb 300 forint. Mennyire szar a tömítésed? Próbáljátok meg szilikonpasztával körbekenni, hátha jó úgy, mondjuk ha szar akkor érdemes kicserélni. Mondanám hogy vágass klingeritből, csak a szelepfedél az nem egyszerű történet, hengerfejtömítést simán lehet vágatni...
Nem lesz jó bele, hiába 41 mm mindkettő.
A 4 kilósba 41x54x11 kell, a zxr 250 be meg 41x53x8 kell.
Remélem tudtam segíteni, amúgy mikor a vas, mert ez attól is függ hogy milyen szimmering kell bele.
Üdv
Hát azt nem tudom, hogy egy szervízes hogy csinálná. Nekem egy ismerősöm csinálta/mutatta. A srác kurva nagy szaki, autóvillamosság szerelő, és van egy zxr750-e, amit már nem egyszer szétszedett csavarokra, nagyon vágja a témát. Mióta beállítottuk nekem, úgy megy a drágám, mint az álom. 6 litert eszik (nem alapjáraton járok vele), szép az alapjárat, leesik a fordulat és nem gondolkodik nagy gáznál, csak hidegen, de az normális. Kérdezzétek meg Karay-t. Neki együtt csináltuk a szinkront, meg a keverék állítást is, azóta az övé is igen pöpec. Az övé előtte annyira szar volt, hogy 3 ezer alatt nem tudott vele menni, mert rángatott, meg döglődött, de azóta szépen megy lent is.
Ha ésszel csinálod, akkor megoldható. Elég szívás, meg pepecs, de egy nap alatt meg lehet csinálni. A legnagyobb szopás az benne, hogy a képen, ami feltettem, a T6-os csavar, ami az első feszítot fogja, az kurva hosszú és pont a váznál van. Szóval a blokkot előre kell dűteni, ha ki akarod venni. Kiveszed a felső kettő, meg még másik 2 csavart, és előre is lehet dűteni, csak polcold alá. Ja meg a láncfeszítőket hátul koppra lazítsd meg, mert a lánc befeszül és nem engedi majd le a blokkot. Láncot meg a feszítőket ki lehet venni könnyen, meg be is lehet tenni. Két dologra vigyázz, az egyik, hogy a tömítéseket ne baszd szét és akkor nem kell újakat venni, mert majdnem 10 ropi egy szelefedél tömítés újonnan. A másik, hogy hajszálpontosan tedd vissza a vezérműtengyekre meg a főtengelyre a láncot. Ha megvan vedd ki a gyertyákat és óvatosan forgasd meg a főtengelyt, egy imbuszkulcs megy a végébe. Ha nem akad, akkor ok. De ha nem nézed meg és ráindítasz, kuka a fél blokk. Nagyjából ennyi,
hello!
még mindig álla a kérdésem zxr 250-be jó a zxr 400-as teló szimering?plííz segítsetek mert már úgy ereszt a telóm mint a Hoover-gát....
Én úgy tudom, hogy a belpiacos gépekben van végsebesség tiltás, meg talán a fúvókázása más egy kicsit, mint ez európaiaké. Valaki tud még valamit?
Igen megjöttek a gumik, már fent is vannak, nekem 4 ezerért szerelték és centírozták a kettőt, de még ez is drága. Van fateromnak egy ismerőse, aki darabonként egy ezresért megcsinálja, de az nem jött összes sajnos. Kicsi érdeksre sikerült am, mert hátra 70, előre 42 gramm kellett a kisegyensúlyozáshoz Úgyhogy most elöl-hátul egy bazinagy fényes csík van a felni közepén. Egyébként a gumik isteniek. Amíg be nem melegszik az eleje, addig egy kicsit ideges, de meleg fasza. Komolyan mondom, eddig halvány fogalmam nem volt, hogy mi az a kanyarsebesség. Ma mindenhol egy sebességgel feljebb fordultam, annyira fasza, komolyan, mintha sínen mennék a kanyarban. Csak rágondolok és be is fordult. Én szerencsére találtam a szerszámos fiók legalján egy kurva nagy imbusz kulcsot, úgyh meg tudtam csinálni. Hátul állványon, elejét meg felspaniztam a gerendára. Szóval most fülig ér a szám Nagyon jót tett a motornak ez a két friss gumi, sokkal nagyon biztonságban érzem magam, mint a régiekkel. Csak még el kell hinni a kanyarsebességet, de majd idővel apránként...
Szia, én ladányi vagyok. Ha valami kell, és nem akarsz egyedül nekiesni, akkor esetleg tudok segíteni, ha már én csináltam olyat, és ráérek.

Mizo

(én most állítottam be, és nekem f@szán megy minden, már nem tartja 2000 nél a mutatót, és frankón ugrik minden gázmozdulatra a gép) Igaz én gyertyát is cseréltem egyúttal, és a karbik mellet az alapjáratot is be kellett állítani...
Minden bizonnyal Ő is. Igaz eladó.
hát igazából egy feszitőért nem fogom megbontani a blokkot,főleg hogy abbol illik ujat venni.üdv
Áhh sorry h már a harmadikat írom!
Olvastam ezt a levegő-benzin arány beállítást, és tervezem h holnap megcsinálom mer nekem is oylan h lassan esik le az alján a fordulat meghát kinek nem jön jol egy kis teljesítmény optimalizálás Viszont ez a módszer amit leírtatok tuti h nem kókányolja szét a motort? Szervizes is így csinálná?
Házilag megoldható a csere? Vagy nagyon szakembert igényel?
Aztán amugy nemtudjátok h a japán belpiacos verziokban folytás csak a km-órában és fordulatszámmérőben van? Vagy máshol is vanna benne még vmi?
Egyébként rajtam kívül Debrecenben használ még vki iylen vasat?
Megvannak a gumik? Nekem kedd magasságában érkezik a hátsó, meg van már két elsőm. Ja, neked mennyiért szerelik fel? Nekem kerekenként 3.000-t mondtak, ha kiszedem, de nincs baszottnagy imbuszom, ezáltal nekik kell majd kikapni, ami plusz költség lesz.
Megpróbálom elmagyarázni. Nézd a képet. A zöld pöttyök a vezérműtengelyek és a főtengely végét jelzik. A bal oldali cucc az első feszítő , a jobb oldali a hátsó.a fekete vonal az, hogy hol megy a vezérműlánc. A jobb oldali feszítőn van egy piros pont, ott és a fenti csavarnál van rögzítve. Az alja túllóg a csavaron és a piros nyíl irányába tolja egy rugó, ez a feszítő mechanika. Emiatt a feszítő a kék nyíl irányába hajlik. Ah nyúlik a vezérműlánc, a rugó tolja a feszítő alját, egyre jobban behajlik a kék nyíl irányába, így feszít. Szal te nem tudod megfeszíteni, azt magától csinálja. Ha nagyon kinyíúlt a lánc, a két feszítőt és a láncot cserélni kell, azzal minden megoldódik. Külön nem érdemes, mert a bekopott régi alkatrész szétcseszi az újat rövid idő alatt.

Ez elég szájbarágós lett, de ha nem értesz valamit, akkor szólj és megpróbálom elmagyarázni.
és ha csak fesziteni szeretnék rajta, azt hogy tudom megoldani? le tudná valaki irni nekem ha sok ideje van? esetleg képet is szurjon be ha már dokumentált el ilyesmit
Újonnan 22 ezer a vezérműlánc és a két feszítő együtt. Érdemes egyben cserélni.
Olvastam h van zxr blokkod, nos ha lenne annyi lóvém talán érdekelne de amugy csak vezérműlánc feszítőre lenne most szükségem azt nemadod el belőle?
Vagy tudja vki h mennyi újonnan?

Az jo h full carbon de egyenlőre más cuccok kellenének