Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

úgy tudom az se jó ha túl nagy kipu rendszer van a motoron... vagy legalábbis 2T-nél számit hogy jól el legyen találva... nem tudom hogy itt mi az ajánlott...
nekem szerintem még gyári rajta a kipu rendszer.. de a hangjával is meg vagyok elégedve meg a teljesitménnyel is...
Hát sajnos nem vagyok áramlástani szakember Annyit tudok, hogy nagy dob=dörmögés, kis dob=visítás. A szűkülés-táguláshoz nem értek
nem feltétlen,de zxr-re nemkell nagy dob...
nekem pl a nasert dob végig szűkül, a vége csak 38as..
Egy adott dobnak a belső mérete nagyon fontos. Csak sokan hangra mennek és basszák föl a nagy öblös kipukat. Ami enyémen van az is minimum 900-as motorra való.
Ok, azt vágom, hogy egy szar dobtól szarul fog menni. Azt akartam az előbb mondani, hogy nem féltétlenül a dob mérete szabja meg, hogy hogy megy. Szal, ha nagyobb, mint a gyári, az nem baj.
Elvagy tévedve kiskoma.nemis kicsit.ez tévhit.úgy megzavarja a motort egy szar dob hogy else hinnéd.
Gondolom a "nagy kipuff" alatt a dobra gondoltok. A dobnak, mivel nyitott nem igazán van sok szerepe, csak a hang szempontjából. Ami számít, az a leömlők és a rendszer további átmérője.
nekem nincsen ilyen probléma vele jo volt a beállitás már mikor vettem faszán reagál viszont egy kisebb kipu nekem is kéne mert egy 9-esen láttam akkorát ami az enyémen van
óje ez nekem is hasznos volt, mert enyim is ilyen volt hogy mikor vissza engedtem a gázt akkor lement ilyen 2500 fordulatra.. aztán eltelt 1-2 mp és beállt az alapjáratra.. de akkor ezt én is végrehajtom hátha megjavul =)
Simán igazad van, ha túl nagy a kipuff egy gépen, akkor alsó fordulatokon a rendszer tűlöblít, nem tud a henger megtelni rendesen, ezért erőtlen lesz. Újabb gépeken ezért van exup szelep, hogy alsó fordulaton nyomás alatt tartsa a rendszert, ez kb 4 ezres fordulatig van. Viszont azt egy dolog, hogy nem megy annyira lent, ha nagy a kipuff, de becsuklania akkor sem kéne nagy gázra
A benzin-levegőt állítsd be, a szinkron azért annyira nem fog elmenni. Jobb lesz, majd meglátod.
Az enyém nem gondolkodik
nem kuplungos hanem pl nézd meg hogy üresben pörgeted 5-6 vagy még nagyobbra és nemeszik rögtön vissza hanem először csak 3000 re
ez engem cska ezért zavara mert pl váltásnál is ezt csinálja sokszor ezért váltok kuplung nélkül fel mert úgy nem csattan akkorát a váéltom mintha kuplungal váltok és nem ejti vissza rögtön..
Nekem is van némi gondolkodás a hangjában. Igaz a yoshimura dob ami rajta van, kúrvára nem 600-asra való az bitos, mert bődületesen nagy kivül belül. És azt olvastam jó pár helyen, ha egy motoron túlméretes a kipu, akkor alsó tartományban kicsit torpanós. Én ennek könyvelem el ezt a dolgot. A kuplungus dologból én még semmit nem tapasztaltam.
jó hát akkor járok inkább így a motorral nem azért vittem el tegnap 4000 ért hogy holnap megint vigyem:D akkor járok így vele eddig is ilyen volt azt kész
Egy szerelővel nem fogok vitatkozni, mert tuti jobban vágja mint én, de aki megmondja, hogy azok a csavarok milyen értéken vannak, hát az előtt meghajolok. Meg a másik, hogy a gyári értékek 10 év ezelőtt voltak jók, azóta kopott, meg használódott a gép, nem árt beállítani.

És most jön a lényeg. Tank le, de a légszűrőhűzat hagyd rajta, érdemesebb úgy beállítani, meg ha leveszed lehet csak durrogni, meg dadogni fog. Melegítsd be, de csak úgy csináld ha jó a ventillátorod, mert bőgni fog egy helyben, melegedni fog, de ez van, nem 2 perc beállítani. Minden karbi alján van egy kis csövecskében egy lapos csavar, elég szopás hozzáférni, azt kell majd tekergetni, ha kifelé tekered, akkor a levegő több. Szal motor belő, bemelegít, alapjárat felteker 2 ezerre vagy feljebb és elkezded azt a kis csavart tekerni. Tekered lassan és változni fog a fordulat. Ha lejjebb megy akkor a másik irányba kell, addig tekerd, amíg a legjobban pörög a motor. Minden karbival csináld ezt meg, közben állíts néha alapjáratot, hogy könnyebb legyen hallgatni, érdemes 2 ezerről indulni mindig. Ezt megcsinálod mind a 4 karbival, akkor meg kell szűnnie mindenféle csuklásnak, meg fordulatnemesikle dolognak.

A végére annyi, hogy ez a beállítás lehet, hogy el fogja tolni a szinkront, szóval nézd meg utána azt is.

Ha valamit nem értesz szólj, segítek szívesen.
köszönöm elmondhatod hogy kell holnap ugyis nekiakartam állni megnézni de aztmondta hogy gyári értéken vannak a csavarok állítva szóval megnézte szerintem az alapjáratom nekem is jo csak az hogy ne veszi hirtelen...
Nincs ott kikopva semmi. Biztos vagyok benne, hogy a szerelőd a karbiszinkront megcsinálta, de a benzin.levegő keveréket meg leszarta. A kettőt általában együtt szokás. Miután nekem megcsináltuk mind a kettőt, olyan sima lett az alapjárat, mint még soha, alapjáratról nagy gázra nem csuklik, nem áll le alapjáraton, és tizesokezerről is pillanatok alatt alapjáraton van. Nem nagy ördöngősség megcsinálni, ha gondolod elmondom, hogy hogy kell, te is meg tudod csinálni.
sziasztok most jöttem haza szerelőtől elvittem vasat karbi szinkronra és hát a bal szélső 0.9 helyett 1.5 öt szívott nah mind 1 most olyan hangja van szegénykémnek mint egy sor 2 esnek
de sajnos a gondot nem oldotta meg ti motorotok is csinálja azt hogy alapjáratról hirtelen gázrántásra elöbb gondolkodik eggyet aztán pörög valamint kuplung behuzás esetén vagy üresben felpörgetés esetén nem azonnal alapjáratra esik vissza a fordulat hanem először csak 2-3 ezerre vár 2 mp et aztán esik alapjáratra akinek van valami ötlete irja meg légyszives köszönöm(jah most volt szelephézagon télen szóval tuti nem az . én arra gondolok hogy kivan kopva a pillangó tengelye várom válaszotok köszi)
szerintem meg simán ik 01 és ik02...
Végignéztem ELVILEG IK-34 és IK-35 (pinkmotors), aki tudja ezt pontosan, légyszives ossza már meg velem.

Köszi
Köszi az infot... nem tudod véletlen milyen kell előre IK01 hátra meg IK28 ?
ha esetleg nem kapnál a gyárit a pink motosnál is megkapod 2000 asszem a hátsó db ja meg 3000 az elsőnek darabja vagy így valahogy
Index elöl hátul csere , már fel sem lett téve az első azért nincs ott semmi, már írtam fórumon akinek van 4 ilyen indexe az írjon rám
egy kérdőjel lemaradt a tükör után