Nagy segtségre lenne szükségem, elméletileg szombaton megyek műszaki vizsgára(KPM) és nem eu-s a kipufogóm ráadásul oda van heggesztve a dob a csöhöz, azt szeretném megkérdezni nincs e valakinek délpest és környékén elfekvőben egy eredeti Kawasaki ZXR 400 kipufogó rendszer, szombat du.-ig kéne, ha valakinek van légyszives írjon, mert tényleg nagy szarban vagyok . A többit telefonon megbeszéljük , ha tudsz segíteni az alcatras7@gmail.com -ra küld el a telfonszámod és visszahívlak !
valoszinűleg tényleg igy van.. a karbi folytások csak annyiból állnak hogy egy kis gumi vagy valamilyen anyagból való lapka ami leszükíti a " folyosót"
nekem úgy volt hogy ad előző tulaj aztán mégse állítólag annyi hogy egy akkora lapka ami pont beleilleszkedik a szivó részbe és fúrsz rá egy 8 as furatot ennyi állítólag az egész
MOst esik le, hogy nekem van tőlük névjegykártyán is!
Tényleg, telefonon, vagy e-mailben érdemes rendelni?
MOndjuk, míg ide írok, felhívtam volna őket, és már el is intézhettem volna. /Legalább megmondják, menniyért tudnak hozni, és összehasonlítom a serelőm áraival/
Ha a hülyeség fájna, ordítanék!
blokk jobb oldalán van egy kis dekni, mögötte van a főtengely vége meg látni a két vezláncfeszítőt meg a láncot. csavarhúzóval ha próbálod a láncot távolítani a feszítőtől max 1mm-t de sztem annyit sem szabad lazulnia. hallani meg 5-6 ezres fordulatnál lehet hogy csörög. ha a szelepfedél-tömítést nem szakítod el levételnél akkor 22500-ból kijön a lánc + két feszítő (big bang-nél)
Elmondom mi a megoldás. Mindent a Big Bang kawa szervízből rendeljetek. Ők az importőrök, az összes kawa alkatrészt ők hozzák be az országba, minden szalon és szervíz tőlük vásárol. Ergo nincs rajta a kereskedő haszna.
Ezen rajta volt a kereskedő nem kicsi haszna, még nem voltam valami tájékozott. Ha megnézed, pár helyen lehetett volna csökkenteni a kiadást, de ez a tanulópénz sajnos, és ezért jó ez a fórum, h mások ne szenvedjék meg őket
A légszűrőt honnan szerezted?
Nekem most csak egy ideiglenes vacak van. Meg szelepfedél tömítés is kellene, mert eszi az olajat. tudsz beszerzési forrást mondani?
Plusz lehet vezérműlánc is lesz :(
pedig csak olaj, meg szelepfedél volt tervezve
Tervezett költségek:
Első + hátsó gumi + szerelése
Hátsó fékbetét ~ 7.000
Szelepfedél tömítés, kompressziómérés, kabiszinkron 18.000 + tömítés (~7.500)
Motor kozmetikázása: repedt műanyagok hegesztése, esetleg festés
én aztmondom mito hogy ha szereted a motorod meg értesz is szereléshez tudni fogod mikor kell cserélni és nem éred el a szakadást mert téged jobban fog zavarni a csörgése mint hogy úgy közlekedj vele énis így jártam
emberek amúgy 100 ágra süt a nap ponyvát le láncot kend, vedd fel a rucidat és indulj az aszfaltra
Nagy segtségre lenne szükségem, elméletileg szombaton megyek műszaki vizsgára(KPM) és nem eu-s a kipufogóm ráadásul oda van heggesztve a dob a csöhöz, azt szeretném megkérdezni nincs e valakinek délpest és környékén elfekvőben egy eredeti Kawasaki ZXR 400 kipufogó rendszer, szombat du.-ig kéne, ha valakinek van légyszives írjon, mert tényleg nagy szarban vagyok . A többit telefonon megbeszéljük , ha tudsz segíteni az alcatras7@gmail.com -ra küld el a telfonszámod és visszahívlak !
ui: Én Gyömrőn lakom
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv.
Spider007
Kawasaki szervíz
06 23 886 908
2040 Budaörs
GYár u.2.
szerviz@kawasaki.hu
Please küld már el az illetékes elérhetőségét magánban, ha neked nem ez a címed van!
mail: mizo kukac sch.bme.hu
Köcce szépen!
Csak azért nem írtam @ et, mert akkor egy rakat spamet kapnék
Tényleg, telefonon, vagy e-mailben érdemes rendelni?
MOndjuk, míg ide írok, felhívtam volna őket, és már el is intézhettem volna. /Legalább megmondják, menniyért tudnak hozni, és összehasonlítom a serelőm áraival/
Ha a hülyeség fájna, ordítanék!
Hát volt már rá példa...
ZZR fórumon Kutyától. A tömítést meg biker-worldről, de lehet az is van Kutyának.
A légszűrőt honnan szerezted?
Nekem most csak egy ideiglenes vacak van. Meg szelepfedél tömítés is kellene, mert eszi az olajat. tudsz beszerzési forrást mondani?
Plusz lehet vezérműlánc is lesz :(
pedig csak olaj, meg szelepfedél volt tervezve
Motor: xxx.xxx
átairatás: 15.500
törzskönyv, forgalmi: 12.000
biztositás: (2x befizetve a titkánrő figyelmetlensége miatt) 11.000
Ruha:
Shox mondial kabát: 33.000
Shox mondial nadrág: 35.000
Lazer vertigo bukó: 33.000
Shox suzuka kesztyű: 12.000
trace csizma: 26.000
szelepfedél tömités: 7.500
DID vezérműlánc: (18.400 +5.800 téves rendelés miatt) 24.000
Carbon deknivédő: 8.500
Km spirál: 4.000
4L olaj + szűrő: 12.000
fékolaj csere: 2.000
Lezáró lánc: 3.000
Lánc spray: 2.000
Vezérműlánc szerelés + karbiszinkron, tisztitás: 24.000
Első lánckerék: 2.800
Hátsó lánckerék: 8.000
Did hajtáslánc O-gyűrűs: 15.200
Láncszett csere: 8.500
Gyertya, CR9EK egypólusú 1841 X 4: 7.364
légszűrő 4.316
olajszűrő: 1.330
postaköltség: 1.000
Hengerfej tömités: 6.000
Ipone olaj, 5L+ posta: 14.000
Hengerfej postázgatása: 6.000
Hengerfej felújitás: (6 szelep, 16db szimering, hézagok, sikolás, becsiszolás) 63.000
Szerelő: 45.000
Sisakháló + 4d ZXR 400 kipufogógyűrű(ingyen elvihető): 4.000
Összesen: 432.210 + motor
Tervezett költségek:
Első + hátsó gumi + szerelése
Hátsó fékbetét ~ 7.000
Szelepfedél tömítés, kompressziómérés, kabiszinkron 18.000 + tömítés (~7.500)
Motor kozmetikázása: repedt műanyagok hegesztése, esetleg festés
Idén már csak motorozni akarok
www.palyamotorozas.hu
www.eurori
ng.hu
kakucs meg kecskemét telefonos uton elérhetö.
www.kakucsring.hu
emberek amúgy 100 ágra süt a nap ponyvát le láncot kend, vedd fel a rucidat és indulj az aszfaltra