Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem sem volt eu-s a Yoshimurám a CBR-emen anno, de azért a zuhanyrózsa a belsejében megtette hatását, át is ment...
Sziasztok !

Nagy segtségre lenne szükségem, elméletileg szombaton megyek műszaki vizsgára(KPM) és nem eu-s a kipufogóm ráadásul oda van heggesztve a dob a csöhöz, azt szeretném megkérdezni nincs e valakinek délpest és környékén elfekvőben egy eredeti Kawasaki ZXR 400 kipufogó rendszer, szombat du.-ig kéne, ha valakinek van légyszives írjon, mert tényleg nagy szarban vagyok . A többit telefonon megbeszéljük , ha tudsz segíteni az alcatras7@gmail.com -ra küld el a telfonszámod és visszahívlak !


ui: Én Gyömrőn lakom

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv.
Spider007
karbipucoláshoz kinek van valamilyen tanácsa vagy tippje?
valoszinűleg tényleg igy van.. a karbi folytások csak annyiból állnak hogy egy kis gumi vagy valamilyen anyagból való lapka ami leszükíti a " folyosót"
nekem úgy volt hogy ad előző tulaj aztán mégse állítólag annyi hogy egy akkora lapka ami pont beleilleszkedik a szivó részbe és fúrsz rá egy 8 as furatot ennyi állítólag az egész
Sziasztok, tud esetleg valaki zxr 400 L -hez karburátor fojtást (25KW) előre is köszi.
elküldtem. szólj ha nincs meg
Nem, nekem csak ez a címem van:

Kawasaki szervíz
06 23 886 908

2040 Budaörs
GYár u.2.

szerviz@kawasaki.hu


Please küld már el az illetékes elérhetőségét magánban, ha neked nem ez a címed van!
mail: mizo kukac sch.bme.hu

Köcce szépen!
Csak azért nem írtam @ et, mert akkor egy rakat spamet kapnék
Van az a csávó Nográdi Csaba, neki mailezz vagy hívd fel, gondolom az ő névjegye van meg neked is.
Ez nem hülyeség. Így csinálja az, akinek van esze és vigyáz a pénzre.
MOst esik le, hogy nekem van tőlük névjegykártyán is!
Tényleg, telefonon, vagy e-mailben érdemes rendelni?
MOndjuk, míg ide írok, felhívtam volna őket, és már el is intézhettem volna. /Legalább megmondják, menniyért tudnak hozni, és összehasonlítom a serelőm áraival/
Ha a hülyeség fájna, ordítanék!
Nem raknak rá?
Hát volt már rá példa...
blokk jobb oldalán van egy kis dekni, mögötte van a főtengely vége meg látni a két vezláncfeszítőt meg a láncot. csavarhúzóval ha próbálod a láncot távolítani a feszítőtől max 1mm-t de sztem annyit sem szabad lazulnia. hallani meg 5-6 ezres fordulatnál lehet hogy csörög. ha a szelepfedél-tömítést nem szakítod el levételnél akkor 22500-ból kijön a lánc + két feszítő (big bang-nél)
Ha te mondod akkor elhiszem , bár a józan ész nem ezt diktálja Nem baj van még egy jófej kawa szervíz.
khm kecskeméten papp laciék se raknak rá...
Elmondom mi a megoldás. Mindent a Big Bang kawa szervízből rendeljetek. Ők az importőrök, az összes kawa alkatrészt ők hozzák be az országba, minden szalon és szervíz tőlük vásárol. Ergo nincs rajta a kereskedő haszna.
Ezen rajta volt a kereskedő nem kicsi haszna, még nem voltam valami tájékozott. Ha megnézed, pár helyen lehetett volna csökkenteni a kiadást, de ez a tanulópénz sajnos, és ezért jó ez a fórum, h mások ne szenvedjék meg őket
azért a vezérműláncba belekötnék :D 9000 ft a gyári
Hali!

ZZR fórumon Kutyától. A tömítést meg biker-worldről, de lehet az is van Kutyának.
Szia!

A légszűrőt honnan szerezted?
Nekem most csak egy ideiglenes vacak van. Meg szelepfedél tömítés is kellene, mert eszi az olajat. tudsz beszerzési forrást mondani?
Plusz lehet vezérműlánc is lesz :(
pedig csak olaj, meg szelepfedél volt tervezve
Összeszámolgattam mennyibe került a gép, tankolás nincs benne, meg a első biztositáson kivül a többi, lassan ráköltöttem a motor árát.

Motor: xxx.xxx
átairatás: 15.500
törzskönyv, forgalmi: 12.000
biztositás: (2x befizetve a titkánrő figyelmetlensége miatt) 11.000
Ruha:
Shox mondial kabát: 33.000
Shox mondial nadrág: 35.000
Lazer vertigo bukó: 33.000
Shox suzuka kesztyű: 12.000
trace csizma: 26.000
szelepfedél tömités: 7.500
DID vezérműlánc: (18.400 +5.800 téves rendelés miatt) 24.000
Carbon deknivédő: 8.500
Km spirál: 4.000
4L olaj + szűrő: 12.000
fékolaj csere: 2.000
Lezáró lánc: 3.000
Lánc spray: 2.000
Vezérműlánc szerelés + karbiszinkron, tisztitás: 24.000
Első lánckerék: 2.800
Hátsó lánckerék: 8.000
Did hajtáslánc O-gyűrűs: 15.200
Láncszett csere: 8.500
Gyertya, CR9EK egypólusú 1841 X 4: 7.364
légszűrő 4.316
olajszűrő: 1.330
postaköltség: 1.000
Hengerfej tömités: 6.000
Ipone olaj, 5L+ posta: 14.000
Hengerfej postázgatása: 6.000
Hengerfej felújitás: (6 szelep, 16db szimering, hézagok, sikolás, becsiszolás) 63.000
Szerelő: 45.000
Sisakháló + 4d ZXR 400 kipufogógyűrű(ingyen elvihető): 4.000
Összesen: 432.210 + motor

Tervezett költségek:
Első + hátsó gumi + szerelése
Hátsó fékbetét ~ 7.000
Szelepfedél tömítés, kompressziómérés, kabiszinkron 18.000 + tömítés (~7.500)
Motor kozmetikázása: repedt műanyagok hegesztése, esetleg festés

Idén már csak motorozni akarok
na háááj emberkék milyen szép nap van ma valaki tud lökni infót hogy mikor lesz ringen nyílt nap, amikor lehet csapni egy kört?
én aztmondom mito hogy ha szereted a motorod meg értesz is szereléshez tudni fogod mikor kell cserélni és nem éred el a szakadást mert téged jobban fog zavarni a csörgése mint hogy úgy közlekedj vele énis így jártam
emberek amúgy 100 ágra süt a nap ponyvát le láncot kend, vedd fel a rucidat és indulj az aszfaltra