Szkráccs van itthon nekem elég sok, mert apám valahonnan hozott a multkor vagy 20 darabot ugyhogy abból nincs hiány.. de én se mindig veszem le. ha nagyon retkes akkor le szoktam venni, brigéciolba kimosom aztán faterom hozott valami fújós spray kence ficét ami ilyen zselé szerű anyaggá változik, azzal szoktam megkenni...
Köszi szépen a választ. Burkolat azért nincs rajt mert volt rajta egy kicsi repedés a hátsó idomon legalul, és azt csináltuk meg, én meg már nem bírtam és mentem egyet a géppel
Meg köszi az olaj tippet is, én is Motulra gondoltam mert eddig mindig nagyon jól bevált
miért nincs rajta oldalburkolat? hogy nem tudod azon van egy kis nyil hogy épp melyikre mutat meg amugy is mindig amelyik írás vizszintesen leolvasható azon van a csap
res-tartalék kb 4liter
off -zárva
on-nyitva
Sziasztok srácok!
Lenne egy igen hülye kérdésem/kérésem. Légyszi mutassátok meg , vagy modjátok el, hogy mikor milyen állásban van a benzincsap, mármint mikor van tartalékon meg elzárva stb. Teszek egy képet az alapján valahogy segítsetek légyszives
Meg akkor még azt mondjátok meg please hogy ti milyen motorolajat tesztek a gépbe , illetve mit ajánlotok nekem
Egyébként ma voltam először vele motorozni úgy rendesen , hát nemgyenge az biztos
Na előre is köszi a segítséget sziasztok!
nekem mindig retkes lesz, me úgyis megyek esőbenhóban, ráadásul tuti mikor kimegyek apámékhoz a műhelybe hogy faszán lefújjam akko lesz eső, vagy valamik szar.
Ezt hagyd rajta. Nekem 400km alatt leverte aztán befújtam. Amugy látod úgyis a lánc állapotát, ha igényli akkor fújod. Én legalábbis nem a megtett km-re szoktam hagyatkozni, hanem mikor befejezem a motorozást rákukkantok a láncra és ha kell fújom ha nem akkor majd máskor.
Hááhááá! Végre megjött minden a motoromhoz, a láncszett és a plexi is. Jövőhéten nagy műtét. Csak azon csodálkozok, hogy O-gyűrűset rendeltem és a lánc dobozán X-gyűrűs van. Mák
A lánccal kapcsolatban van egy kérdésem. Már most így a dobozában be van kenve valami kulimázzal. Ezt le kell mosni és bekenni láncsprayvel vagy hagyjam rajta és majd csak akkor tisztítsam/kenjem mikor kell? Meg a dobozon 500 km az ajánlott kenési intervallum. Én úgy tudtam h 1000 kilóméterenként kell. Most akkor melyik?
hát szerintem nem lesz túl sok baja attól hogy bebikázod róla, mert hogy olyankor átereszti az áromot hogy megforgasd a motort... azt hogy felkötöd és arról működteted, arról már nem merek nyilatkozni, mert halvány lila kekszem sincs
sziasztok olyan kérdésem lenne hogy 8 Ah ás aksi szar egy motorba bebikázom egy 100 Ah ással az nem tesz kárt ugye?
és mivan ha felrakom a 100Ah ásat pl csomagtartóra ? és azzal dolgozik ?
most volt nálam egy pegaso, nem lehetett beindítani csak tolásra.. rámértem az akksira, lámpával alapjáraton volt 11,4... levettem a lámpát lett 12,7... ráhuztam a gázt felment 16-ra :D és lámpa nélkül gázzal volt majdnem 22 szoval ezért kell a fesz. szabályzó
igen a fesz. szabályzónak az a dolga... először én is azt hittem hogy tekercs kiégett vagy valami, újratekercselték egy tizesért..és még mindig nem töltött, csak mikor kicseréltem a fesz. szabályzót.
köszi dt
én is megtaláltam ezt ma kaptam tőlük választ is! ugyan aza száma mint a másik bontóba amit találtam!
azt 15ért adják, erre most kértem árajánlatot és a kettő közül választok!
Fesszabályzó nélkül az aksi lemerül és ezáltal a motor is megáll!
Állítólag ezeknek a motoroknak nem olyan jó az árramellátása, hogy aksi nélkül is menjen (azaz csak inditáskor kelljen bele aksi)
A motor addig hibátlanul műkődik amig az aksiba van erő! szépen jár alapjáraton és menet közben is úgyan úgy megy! Aksiből elfogy az erő aztán leáll a motor!
Már szét van szedve a gép és be van mérve!
Eddig akiket kérdeztem mi lehet a baj egyből mondták hogy ez a baja! szerelőhöz elvittük mondtuk mivan vele és mondta is fesszabályzó elment! azóta megnézte bemérte és mondta hogy az a baja!
Tehát ha vkinek ilyen baja lesz akkor már tudja hogy mi okozza!
Meg köszi az olaj tippet is, én is Motulra gondoltam mert eddig mindig nagyon jól bevált
res-tartalék kb 4liter
off -zárva
on-nyitva
Lenne egy igen hülye kérdésem/kérésem. Légyszi mutassátok meg , vagy modjátok el, hogy mikor milyen állásban van a benzincsap, mármint mikor van tartalékon meg elzárva stb. Teszek egy képet az alapján valahogy segítsetek légyszives
Meg akkor még azt mondjátok meg please hogy ti milyen motorolajat tesztek a gépbe , illetve mit ajánlotok nekem
Egyébként ma voltam először vele motorozni úgy rendesen , hát nemgyenge az biztos
Na előre is köszi a segítséget sziasztok!
A lánccal kapcsolatban van egy kérdésem. Már most így a dobozában be van kenve valami kulimázzal. Ezt le kell mosni és bekenni láncsprayvel vagy hagyjam rajta és majd csak akkor tisztítsam/kenjem mikor kell? Meg a dobozon 500 km az ajánlott kenési intervallum. Én úgy tudtam h 1000 kilóméterenként kell. Most akkor melyik?
és mivan ha felrakom a 100Ah ásat pl csomagtartóra ? és azzal dolgozik ?
bocsi az off ért
Itt egy szám! 10000 FT+ postáért adja!
06húsz43879nyolcvanegy
Marton Imre!
ÜdV!
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ve
rsenyzik a srác, hátha van neki fesszabályzója.
árat is mondhatnál! meg a számát is!
én is megtaláltam ezt ma kaptam tőlük választ is! ugyan aza száma mint a másik bontóba amit találtam!
azt 15ért adják, erre most kértem árajánlatot és a kettő közül választok!
Fesszabályzó nélkül az aksi lemerül és ezáltal a motor is megáll!
Állítólag ezeknek a motoroknak nem olyan jó az árramellátása, hogy aksi nélkül is menjen (azaz csak inditáskor kelljen bele aksi)
A motor addig hibátlanul műkődik amig az aksiba van erő! szépen jár alapjáraton és menet közben is úgyan úgy megy! Aksiből elfogy az erő aztán leáll a motor!
Már szét van szedve a gép és be van mérve!
Eddig akiket kérdeztem mi lehet a baj egyből mondták hogy ez a baja! szerelőhöz elvittük mondtuk mivan vele és mondta is fesszabályzó elment! azóta megnézte bemérte és mondta hogy az a baja!
Tehát ha vkinek ilyen baja lesz akkor már tudja hogy mi okozza!